Sezóna sa blíži a do MTBIKER centra hľadáme ďalších nových kolegov

Stále sa snažíme posilniť náš tím a máme pre teba viacero zaujímavých ponúk...

Predajca v MTBIKER centre

Veľmi dôležitou pozíciou na ktorú kladieme dôraz je full-time pozícia predajcu. V prvom rade nám ide o to aby sa zákazníci u nás cítili dobre a dostali všetky potrebné a relevantné informácie. Nemusíš byť úplný expert v cyklistike a vo vybavení, ale nesmie ti chýbať chuť učiť sa nové veci a sledovať aktuálne trendy. Predsa len neustále sa na trhu objavujú nové materiály, technológie a udržať si prehľad už dá trochu zabrať. Ak to ale dokážeš a nájdeš v tom aj záľubu, môžeš zákazníkom dobre poradiť pri výbere.

Veľkou výhodou sú aj osobné skúsenosti z jazdenia a vtedy budeš mať situáciu ešte o niečo ľahšiu. Vždy sa snažíme ľuďom poradiť vzhľadom na ich požiadavky. Predajca je rovnako veľmi dôležitá osoba z hľadiska reprezentácie nášho MTBIKER centra. Predsa len ľudia nás vo veľkej časti vnímajú v online „svete“ a majú určité očakávania ak nás prídu pozrieť osobne. Príjemné vystupovanie a reprezentovanie by teda malo byť samozrejmosťou, rovnako ako zdieľanie rovnakých hodnôt. Neriešime či niekto jazdí XC, enduro, zjazd, cestu a pod.

Pre nás je to v prvom rade cyklista, ktorý má svoj názor a zdieľa rovnakú vášeň. Takže sa nevyhneš tomu aby cyklistika bola aj tvojím koníčkom pretože inak sa táto práca ani robiť nedá. Vďaka tomu sa môžeš podieľať aj na aktívnom budovaní komunity a byť pre našich zákazníkov dôležitá osoba, na ktorú sa môžu vždy obrátiť a spoľahnúť. Nemal by ti ale chýbať ani zmysel pre poriadok a čistotu. To súvisí nielen najmä s udržiavaním poriadku – či už v rámci produktov, s ktorými budeš pracovať a rovnako s priestorom MTBIKER centra. Predajná plocha tak bude tvoje malé kráľovstvo a to by malo byť v perfektnom stave.

Rovnako si uvedomujeme, že práca nie je všetko a dôležitý je aj tvoj voľný čas. Napríklad vtedy, ak máš cyklistiku ako koníček a chceš sa jej venovať aktívne aj naďalej . To ti vie následne výrazne pomôcť aj v tvojej práci, pretože nie je nič lepšie ako vlastná skúsenost. Radi by sme ti preto ponúkli aj možnosť časovej flexibility a našli tak rozumný kompromis. Život v MTBIKER centre si môžeš aspoň z časti pozrieť aj na Instagrame pre centrum.

Úprava záhrady a vyasfaltovanie pump-tracku (2018)

Servisný pracovník na plný úväzok

Kvalitná predajňa a centrum pre cyklistov sa nezaobíde bez poriadneho servisu. To si uvedomujeme a snažíme sa na tom neustále pracovať. Jeho základom by mal byť schopný mechanik a práve takého hľadáme. Dnešné bicykle už nie sú len 2 kolesá a pár súčiastok. Elektronické radenia, rôzne štandardy, nové materiály, technológie a samostatnou kategóriou je odpruženie – teda vidlice, tlmiče a teleskopické sedlovky. To všetko kladie dôraz na to, aby sa mechanik vyznal, mal prehľad a vedel si prípadné informácie aj dohľadať.

Navyše ako iste vieš, dnešné bicykle nie sú tak úplne lacná záležitosť a preto by si mal tiež vedieť, ako sa k nim pri servise správať a čo si môžeš pri oprave dovoliť. Keďže nám ide o dlhodobú spoluprácu, radi ťa vyšleme aj na prípadné školenia a umožníme ti udržiavať si prehľad. Tvojou náplňou práce bude primárne servis bicyklov a komponentov, no vzhľadom na množstvo aktivít to bude aj trochu pestrejšie. Nechýbajú u nás pravidelné testovacie dni a plánujeme aj ďalšie aktivity. Vďaka tomu bude potrebné udržiavať testovacie bicykle v dobrom stave a rovnako vedieť ľudom aj poradiť.

Niekedy sa môže stať, že sa staneš z časti aj predajcom pretože budeš vedieť presne poradiť z technického hľadiska a pomôcť kolegom – napríklad aj v rámci zákazníckej podpory.

Tvoja práca ale nemusí byť naviazaná iba na Hrádok. Máme v pláne aj výrazne zlepšiť službu rozvozu bicyklov, kde sa následne dostaneš priamo do kontaktu so zákazníkom. Budeš mu tak môcť poradiť priamo na mieste so základným nastavením bicykla. Z toho dôvodu je vodičák typu B skutočne veľké plus

Ak ukážeš svoje schopnosti, môžeš sa podieľať z časti aj na tvorbe obsahu pre náš web – či už sa jedná o články so servisnou tématikou, prípadne testovanie rôznych produktov. Ďalšou formou sú aj videá pre náš YouTube kanál, v ktorých taktiež oceníme tvoje schopnosti a profesionálny prístup. Naším cieľom je nájsť v prvom rade človeka na plný pracovný úväzok počas celého roka a dlhodobú spoluprácu. Ale keďže servisu nie je nikdy dosť, rovnako máme záujem aj o podobnú pozíciu v rámci čiastočného pracovného úväzku.

Servisná výpomoc

Ak hľadáš prácu v cyklistickom obchode a v príjemnom pracovnom prostredí, zháňame aj servisnú výpomoc na čiastočný pracovný úväzok. Cez našu predajňu prúdi množstvo bicyklov – či už k zákazníkom alebo napr. do testov. Rovnako organizujeme aj testovacie dni a máme v pláne ďalšie akcie. Pri všetkom sa nám zídu šikovné ruky, ktoré vedia spraviť základný servis, poskladať bicykle a udržiavať ich v dobrom stave.

Nemusíš byť žiadny expert, ale mal by si vedieť základy a nemala by ti chýbať chuť trochu sa priučiť. Rovnako oceníme ak sa na teba dá spoľahnúť. Budeme ťa potrebovať z veľkej časti na vykrytie špičiek pred a počas sezóny, kedy naši mechanici potrebujú pomocnú ruku. Rovnako nám vieš výborne pomôcť s novou službou rozvozu bicyklov a s nastavením priamo u zákazníka. Dostatneš sa tak do kontaktu s novými ľuďmi a pomôžeš im prekonať prvotné problémy s novým bikom. Môže to byť výborná pozícia, ak hľadáš brigádu... navyše nikdy nevieš a nakoniec to môže byť možnosť ako sa ukázať a otvoriť si dvere k full-time jobu.

Zákaznícka podpora

Na čom si dávame veľmi záležať, je spokojnosť našich zákazníkov a schopnosť vedieť im adekvátne poradiť. Či už ohľadom výberu, alebo ohľadom ich súčasných objednávok. V prvom rade by si mal byť samostatný, proaktívny a vedel si dohľadať informácie – nehľadáme teda experta, ale niekoho, kto sa vie k informáciám dopracovať. Veľkou výhodou je v tomto prípade možnosť práce z domu. Ako vždy je veľká výhoda, ak je cyklistika tvoj koníček, čo ti pomôže jednoduchšie sa zorientovať. Rovnako dôležitá je schopnosť komunikácie na úrovni, pretože dobré meno je pre nás veľmi dôležité.

Aj keď väčšina zákazníkov pochádza zo Slovenska, postupne príbúdajú aj tí zo zahraničia. Nejde nám len o to, aby objednali tovar, no rovnako aby sa mali na koho obrátiť, ak potrebujú poradiť – tak ako domáci zákazníci. Podmienoku je teda znalosť angličtiny a schopnosť v nej komunikovať. Zatiaľ hľadáme niekoho na čiastočný pracovný úväzok, no je možné postupne nadviazať aj dlhodobú spoluprácu na plný úväzok.

Balenie objednávok

Ak máš záujem pracovať v príjemnom kolektíve a pritom hľadáš poctivú prácu, máme pre teba možnosť. Denne expedujeme množstvo balíkov a naším cieľom je, aby sa tieto balíky dostali k zákazníkovi v čo najlepšom stave.

Navyše nemusíš sa ani vyznať v komponentoch, všetko prebieha pomocou čiarových kódov - dôležitá je najmä spoľahlivosť a poctivosť. Vďaka tomu je práca vhodná aj pre starších ľudí, či ženy na materskej. Hľadáme ako výpomoc, tak aj niekoho na plný úväzok.

Brigáda pre študenta marketingu

Rovnako sa veľká časť úloh dá robiť aj formou výpomoci, čo môže byť ideálne, ak si napr. študent/ka. Možno marketing priamo študuješ, alebo ho máš ako koníček a máš rád/rada “vizuál” a grafiku. Ešte ak pritom trochu bikuješ a hľadáš uplatnenie popri škole, doslova ideálna kombinácia. Sme otvorení tvojím kreatívnym myšlienkam, pritom si môžeš privirobiť a vyskúšať trochu praxe...

Slavo: "Áno, máme 360-ku a za viac ako rok som s ňou spravil tak 20 záberov, pomôž nám ju zapojíť do tvorby. Spolu s ďalšími šikovnými ľudmi, ktorí doplnili náš tím nedávno, hlavným tímom tvorcov obsahu sa dozvieš a budeš môcť realizovať veľmi zaujímavé veci..."

Redaktor/ka pre ČR

Sleduješ nás a si pritom z Česka? Máme niečo aj pre teba. Cyklistika v súčasnosti ponúka veľa možností – niekoho bavia XC a maratóny, niekto dáva prednosť disciplíne enduro, iný nemusí ani jedno a loví najkrajšie traily po okolí, alebo ide s partiou na cestný švih. To je aj dôvod, prečo vznikol MTBIKER na Slovensku - aby spájal cyklistov bez ohľadu na štýl.

Netreba všetko zbytočne škatuľkovať, ale užívať si podobu, ktorá ťa najviac baví a podeliť sa o svoje zážitky s ostatnými. Teraz máš príležitosť zapojiť sa do nového projektu s názvom MTBIKER_CZ. Všetky potrebné informácie nájdeš v tomto článku.

Daj nám vedieť

Ak ťa ponuky práce zaujali a chceš sa dozvedieť viac, pozri si ich presný popis v sekcii kariéra, kde sa dozvieš všetky podrobnosti. Následne nás neváhaj kontaktovať a poslať C.V., pričom nezabudni uviesť presnú pozíciu, o ktorú sa uchádzaš.