Wilier Cento1NDR - elegantný Talian zameraný na pohodlie

Wilier Cento1NDR - elegantný Talian zameraný na pohodlie

5 komentárov

kimlo 02.09.2019 12 fotografií   Sezona 2019 Predstavenie Wilier Cestny Bike Cestna Cyklistika Karbon Bicykel

Tento model cieli najmä na komfort, čomu je prispôsobená nielen geometria, ale aj samotná konštrukcia rámu vychádzajúca z modelu Cento10NDR.

 

K pohodliu jazdy prispievajú jeho zadné vzpery, kde orientácia a vrstvenie karbónových vlákien prispieva k čo najväčšiemu pohodliu. Okrem samotného materiálu je to aj špecifický tvar zadnej stavby pre čo najúčinnejšie pohlcovanie vibrácií. Zvýšený komfort následne oceníte jednak počas tréningov, ako i víkendových výjazdov či náročných pretekov. A vďaka vzpriamenejšej geometrii bude vaše telo celkom určite menej unavené aj v priebehu zdolávania niekoľkohodinových výjazdov.


 
Cento1NDR ponúka naozaj vysoký komfort, ktorý rozhodne nie je na úkor výkonnosti. Jeho rám je podobne ako drahší model Cento10NDR navrhnutý tak, aby bolo možné čo najefektívnejšie prenášať silu z pedálov. Tomu sa darí aj vďaka asymetrickému tvarovaniu spodných trubiek zadnej stavby. Cento1NDR je tuhý práve v tých miestach, v ktorých si to žiada a naopak pohodlný tam, kde je to skutočne potrebné. Týmto vlastnostiam rám vďačí už spomínanému spôsobu vrstvenia a smerovania karbónových vlákien v rôznych miestach rámu. Pri tvarovaní rámu bol kladený dôraz aj na čo najlepšie aerodynamické vlastnosti pri zachovaní čo najnižšej hmotnosti. Tá je pri modeli Cento1NDR na úrovni 1 200 g pri ráme a 400 g pri vidlici.



Zaujímavosťou tohto bicykla je aj fakt, že naň možno použiť ako klasické ráfikové brzdy v prevedení direct mount, tak aj kotúčové brzdy s uchytením flat mount.



Bicykel, ktorý sme mali k dispozícii v redakcii na krátke testovanie, je osadený kompletnou sadou Shimano Ultegra DI2 8070 Disc, ktorá naznačuje použitie elektronického radenia a hydraulických kotúčových bŕzd. Oba brzdové kotúče sú v rozmere 160 mm a kľuky osadené kompaktnými prevodníkmi 50 a 34 zubov. Kazeta je 11-rýchlostná s rozsahom 11 až 30 zubov. 



Nesmieme zabudnúť ani na kolesá, v tomto prípade sú podobne ako pohon od Shimana, konkrétne ide o model RS170. Kokpit spolu so sedlovkou nesú označenie Ritchey, sedlo pochádza od Selle San Marco.



Samozrejme, po prvotnom krátkom zoznámení s bicyklom už nasledovala asi 30 km skúšobná jazda. Tá viedla prevažne po rovinkách, aj preto sa nám veľmi nenaskytla príležitosť využiť jeho nízku hmotnosť a kotúčové brzdy i v strmších kopcoch. Na rovinkách však bicykel skutočne dobre akceleroval, v zákrutách sa správal isto a ochotne sa nechal viesť. Elektronika fungovala na jednotku a geometria posedu bola viac než pohodlná. Predstavený model Wilier Cento1NDR môže byť váš za približne 2 299 €. Okrem zobrazenej čiernej farby je dostupný aj v modro červenej farebnej kombinácii. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.



 
Podrobnejší popis komponentov a varianty modelu Cento1NDR nájdete na tomto odkaze.

Fotogaléria k článku

 

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

init 02.09.2019 (14:30)

"..využiť jeho nízku hmotnosť .." , ktorá činí..? Zas to clovek nikde nevie najst.

 
kimlo init 02.09.2019 (14:44)

cca 1190g ram vo velkosti M, cca 390g vidlica.

 
init kimlo 02.09.2019 (14:49)

Hmotnost ramu a vidlice v clanku nechybaju, hmotnost celeho bicykla ano .

 
monikka 02.09.2019 (14:44)

Kks, uz som sa zlakla, ze model s Ultegrou Di2 za 2300

 
Jozef239 monikka 03.09.2019 (19:30)

Aj ja

 
Pridaj komentár