Wilier Cento1NDR - elegantný Talian zameraný na pohodlie

Tento model cieli najmä na komfort, čomu je prispôsobená nielen geometria, ale aj samotná konštrukcia rámu vychádzajúca z modelu Cento10NDR.

K pohodliu jazdy prispievajú jeho zadné vzpery, kde orientácia a vrstvenie karbónových vlákien prispieva k čo najväčšiemu pohodliu. Okrem samotného materiálu je to aj špecifický tvar zadnej stavby pre čo najúčinnejšie pohlcovanie vibrácií. Zvýšený komfort následne oceníte jednak počas tréningov, ako i víkendových výjazdov či náročných pretekov. A vďaka vzpriamenejšej geometrii bude vaše telo celkom určite menej unavené aj v priebehu zdolávania niekoľkohodinových výjazdov.


 
Cento1NDR ponúka naozaj vysoký komfort, ktorý rozhodne nie je na úkor výkonnosti. Jeho rám je podobne ako drahší model Cento10NDR navrhnutý tak, aby bolo možné čo najefektívnejšie prenášať silu z pedálov. Tomu sa darí aj vďaka asymetrickému tvarovaniu spodných trubiek zadnej stavby. Cento1NDR je tuhý práve v tých miestach, v ktorých si to žiada a naopak pohodlný tam, kde je to skutočne potrebné. Týmto vlastnostiam rám vďačí už spomínanému spôsobu vrstvenia a smerovania karbónových vlákien v rôznych miestach rámu. Pri tvarovaní rámu bol kladený dôraz aj na čo najlepšie aerodynamické vlastnosti pri zachovaní čo najnižšej hmotnosti. Tá je pri modeli Cento1NDR na úrovni 1 200 g pri ráme a 400 g pri vidlici.


Zaujímavosťou tohto bicykla je aj fakt, že naň možno použiť ako klasické ráfikové brzdy v prevedení direct mount, tak aj kotúčové brzdy s uchytením flat mount.


Bicykel, ktorý sme mali k dispozícii v redakcii na krátke testovanie, je osadený kompletnou sadou Shimano Ultegra DI2 8070 Disc, ktorá naznačuje použitie elektronického radenia a hydraulických kotúčových bŕzd. Oba brzdové kotúče sú v rozmere 160 mm a kľuky osadené kompaktnými prevodníkmi 50 a 34 zubov. Kazeta je 11-rýchlostná s rozsahom 11 až 30 zubov. 


Nesmieme zabudnúť ani na kolesá, v tomto prípade sú podobne ako pohon od Shimana, konkrétne ide o model RS170. Kokpit spolu so sedlovkou nesú označenie Ritchey, sedlo pochádza od Selle San Marco.


Samozrejme, po prvotnom krátkom zoznámení s bicyklom už nasledovala asi 30 km skúšobná jazda. Tá viedla prevažne po rovinkách, aj preto sa nám veľmi nenaskytla príležitosť využiť jeho nízku hmotnosť a kotúčové brzdy i v strmších kopcoch. Na rovinkách však bicykel skutočne dobre akceleroval, v zákrutách sa správal isto a ochotne sa nechal viesť. Elektronika fungovala na jednotku a geometria posedu bola viac než pohodlná. Predstavený model Wilier Cento1NDR môže byť váš za približne 2 299 €. Okrem zobrazenej čiernej farby je dostupný aj v modro červenej farebnej kombinácii. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.



 
Podrobnejší popis komponentov a varianty modelu Cento1NDR nájdete na tomto odkaze.
info
Testy a predstavenia produktov sa realizujú s produktami a materiálmi zapožičanými od dovozcu danej značky alebo z MTBIKER shopu. Ich obsah a záver je subjektívnym názorom autora.
report_problem Našiel si v texte chybu?
kimlo 
clear
Prečo sa ti článok nepáči?
Odoslať spätnú väzbu
Formulár sa odosiela

Komentáre

Musíš byť prihlásený, ak chceš vidieť celú diskusiu.
Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Podobné články

Test: BMC Teammachine SLR01 Disc Two - jeden stroj na všetko

Test: BMC Teammachine SLR01 Disc Two - jeden stroj na všetko

Top model švajčiarskej značky zažil so mnou celú sezónu a tak si trúfnem povedať, aký skutočne je.
Video: Je bicykel za viac ako 10 000 € dokonalý? Giant TCR Advanced SL 0

Video: Je bicykel za viac ako 10 000 € dokonalý? Giant TCR Advanced SL 0

Majú bicykle s takouto cenou chybičky krásy? Čo za ňu ponúka značka Giant, je lepšia ako konkurencia?
Konečne som skúsil aero bicykel - sezóna s Giant Propel

Konečne som skúsil aero bicykel - sezóna s Giant Propel

Dlhé roky tvrdím, že aero model je pre mňa zbytočný, a na prvom mieste mám iné parametre než rýchlosť na rovine. Lenže doba sa zmenila a prišiel čas prehodnotiť názor.
keyboard_arrow_up