Unboxing: Fuji Origami 1.3 - kamoš do mesta

redakcia 26.04.2019 24 fotografií   Fuji Unboxing Cestny Bike Cyklisticka Doprava Cestna Cyklistika Skladanie

Ak hľadáte bicykel, ktorý sa dá ľahko skladať a odložiť, prípadne potrebujete šikovného spoločníka do mesta, Fuji Origami 1.3 môže byť vhodnou voľbou.

Model 1.3 je vybavený 48 zubovou kľukou, 7 stupňovým radením a komponentami pohonu od Shimano Tourney, ktorý sa bežne používa aj pri horských alebo turistických bicykloch. Pridanou hodnotou je technológia jeho skladania, kde sú rozmery po zložení (oska - skladací mechanizmus) na hodnote 56 cm. Vďaka svojim malým rozmerom ho tak bezproblémovo zložíte a nasadnete na vlak či autobus.

Geometria

• Sedlo - Pavement saddle
  • Sedlovka - Alloy, 34.0 mm
  • Hmotnosť - 11.90 kg / 26.24 lbs

Fuji Origami je postavený na 20“ kolesách s hmotnosťou celého bicykla na hodnote 12 kg. Farebné vyhotovenie je zatiaľ len v čiernom.

Origami sa balí zložené, k tomu zákonite patrí aj menší rozmer krabice.

7 stupňové radenie obstaráva Shimano RevoShift.

Bowden brzdy a radenia sú vedené po spodnej časti hornej trubky rámu.

Sedlo so sedlovkou zasuniete tak, aby eliminovalo svojou výškou priestor pri prevoze.

Malou vychytávkou sú sklopné pedále, ktoré viete rýchlo vrátiť do pôvodného tvaru.

Skladací dizajn Fuji Origami 1.3 vám vie vo výsledku ponúknuť šikovné „presúvadlo” do mesta, ktoré zároveň zaberie minimum miesta. Cena modelu je stanovená na 499 €. Bicykel vrátane presnej špecifikácie nájdete aj v našom MTBIKER shope.

Doručenie bicykla

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma, pričom viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze

Bezplatný dovoz až domov pre bicykle od 1000

Ak nechceš bicykel dostať v krabici a zároveň nemáš čas či možnosť prísť do nášho centra, alebo máš problém si bicykel odviezť domov, vieme ti ho doviezť my osobne. Po telefonickej dohode a platbe prevodom ti bicykel dovezieme zložený, vysvetlíme základné nastavenie a zodpovieme akékoľvek otázky.

Službu ponúkame zákazníkom v okresoch BA, SC, PK, TT, PN, HC, NM, MY, TN, IL, PU, PB, BY a v meste Žilina, po dohode aj inde. Dovoz robíme minimálne raz za týždeň v podvečerných a večerných hodinách, okolie BA a TT väčšinou v stredu. Služba sa vzťahuje len na objednávky bicyklov, pričom ak jej hodnota prekročí 1000 €, tak dodanie do 24-48 hodín získaš zadarmo. V prípade nižšej ceny bicykla je táto služba spoplatnená sumou 29,99 €.

zoja 27.04.2019 (12:17)

Trochu si to s tou propagáciou ujasnite:
- Model 1.3 je vybavený 48 zubovou kľukou
- Kľuky - Alloy 52T
Sklopné pedále už minimálne 10 rokov nie sú žiadna vychytávka, ale normálna výbava skladačiek. Za 500 éčiek kúpim 8 rýchlostnú sklladačku Author vybavenú naviac zadným nosičom a blatníkmi.

GaliPet 26.04.2019 (12:01)

Myslím, že by bolo vhodné pridať ešte obrázok, kde by bol v zloženom stave. Prípadne aj uviesť rozmery v zloženom stave.

paatrick 26.04.2019 (12:55)

Dobrý deň, vyššie v texte je uvedený rozmer v zloženom stave " kde sú rozmery po zložení (oska - skladací mechanizmus) na hodnote 56 cm". Foto zloženého skúsime doplniť. Ďakujeme za postreh.

Juraj95 26.04.2019 (13:41)

Kto bežne používa sadu Tourney u horských bicykloch? Je to najnižšia sada.

Solichant 26.04.2019 (14:35)

Keby som ho chcel, čo teda nechcem, bych si ho nekúpil kvôli tým zvarom

johny.kollar Solichant 26.04.2019 (20:00)

Ty to nechapes, to je specialna Stevie Wonder edicia! Tiez k videni na RockMachine ramoch

mitocross 27.04.2019 (20:38)

Moja 4 roky stara cinska skladacka ma sice len 6kolecko, ale hmotnost takto bez blatnikov a nosica ma 13kg, co je len o 1 kilo viac nez tato znackova zalezitost...a to prosim aj s kotucovymi brzdami! Uz som s nou preskakal co-to, robim doprovod detom pri uceni sa bicyklovat atd. a ziaden rozpad sa doteraz nekonal. Najsrandovnejsia bola cena spolu s dorucenim domov - 140€. Nemaju to zavedeni vyrobcovia lahke s konkurenciou.

ppi 29.04.2019 (08:35)

uplne ta najprimitivnejsia skladacka, 20 kolesa skor neprakticke, zlozene zbytocne velke. takyto design ma cca 80% bikov na trhu, cenovka riadne prestrelena pre al biky 200-250 eur je ok, fe pod 200. na trhu su kompaktnejsie a chytrejsie riesenia.