Pozvánka: Apríl naplno odštartuje cyklosezónu

Druhý jarný mesiac sa ani tento rok nezaobíde bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.

Tí, ktorí sa už stihli po zime aklimatizovať späť z lyží alebo iných zimných aktivít na bike, si zaiste radi zmerajú načerpané sily s ostatnými. Ak nie, máme pre vás aj menej náročné akcie.

Bláznivý cyklovýjazd – 6. 4. 2019

Dvojité množstvo radosti poskytne tento rok Bláznivý cyklovýjazd. Táto podarená akcia pre širokú verejnosť, nevynechávajúc deti, píše tento rok tretí diel svojej existencie. Vybrať si môžete z dvoch trás – MTB alebo cestnej. Na MTB trase vás bude čakať 20 km s prevýšením 499 m a na cestnej 25 km s prevýšením 445 m. Viac informácií nájdete na tomto odkaze

GERGEL Wood Bike Series - 7. 4. 2019

Apríl rozbehne sezónu aj u našich českých susedov. V Otrokoviciach sa na desiatom ročníku Wood Bike Series zídu všetci nadšenci a milovníci bikerally. Pre najmenších nebude chýbať bike škôlka s možnosťou zapožičania bicykla a prilby. Čerešničkou bude tombola, výťažok z ktorej poputuje hendikepovaným klientom z otrokovickej Naděje. Viac informácií nájdete na stránke podujatia.

TURIECKAP – Memoriál Petra Vričana – 13. 4. 2019

Organizátori z Turčianskych Teplíc si pripravili 1. kolo Slovenského pohára XCO pod názvom TURIECKAP – Memoriál Petra Vričana. Podujatie sa odohrá v peknom prostredí lesoparku Bôr a ponúkne zaujímavú trať. Všetky kategórie sú rozdelené podľa regulí UCI a tomu je prispôsobená dĺžka pretekov. Všetky podrobnosti nájdete na tomto odkaze.

ŠKODA Svätojurský MTB maratón – 13. 4. 2019

Úvodné kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2018 sa odohrá tradične vo Svätom Jure, kde nesmie chýbať poriadne rýchla trať a samozrejme úvodné stúpanie pomedzi vinice, ktoré si mnohí spájajú so začiatkom klasickej „maratónskej sezóny“ u nás. Počasie tu takmer vždy praje a ani v prípade dažďa sa nemusíte báť, že by bola trať potom nejak náročná. Vybrať zo štvorice tratí si môže skutočne každý podľa aktuálnej formy. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

1. kolo MSDH Cup Jasenská Dolina – 14. 4. 2019

Pre vyznávačov extrémnejšej cyklistiky tu máme na apríl prvé kolo Moravsko-slovenského pohára v downhille a to blízko Martina, v známom lyžiarskom stredisku Jasenskej doliny. Domáci rideri pripravia určite zaujímavú trať, takže na odpálenie zjazdovej sezóny to bude dobrá voľba. Viac informácií o pretekoch sa dozviete na tomto odkaze.

QUICK SPORT Jarný šprint - 27. 4. 2019

Štart sezóny sa mnohým bikerom spája s Bystričkou, kde si v závere mesiaca porovnajú sily na tradičnej časovke. Príjemné podujatie v blízkosti mesta Martin ponúka trať s dĺžkou 9,3 km s prevýšením 320 m, pričom majú organizátori v zálohe aj kratší variant (5,7 km/280 m) pre prípad nepriaznivého počasia, ktoré ale rozhodne nechceme privolávať. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Bike Open Fest – 27. 4 - 1. 5. 2019

Festival, ktorý sa uskutoční koncom mesiaca, určený pre všetkých fanúšikov cyklistiky, priamo v prostredí x-bionic® sphere a prekrásnom prostredí lužných lesov v okolí Dunaja. V rámci víkendu budú pripravené 3 krosové trate, 50 km, 33 km a 18 km. Súčasťou cyklofesivalu bude aj atraktívna rodinná cyklo štafeta. V areáli budú prebiehať zároveň divácky atraktívne vyraďovacie preteky MTB eliminátor. Počas štátneho sviatku sa ukutoční aj populárna Detská tour Petra Sagana. Na festivale nájdete aj náš MTBIKER stánok. Kompletný prehľad o tejto akcii nájdete na stránke podujatia.

Testovacie dni v MTBIKER centre

Rovnako sa naplno rozbiehajú aj testovacie dni u nás v MTBIKER centre, v apríli sú na programe hneď dva termíny. V sobotu 13. 4. je v znamení španielskej značky Orbea. No už počas víkendu 27 - 28. 4. si príďte vyskúšať, ako jazdia modely značky Rock Machine. Stačí si len vybrať a prísť na pohodové testovanie k nám do Hrádku, kde môžete vyskúšať pre zmenu niečo nové, stretnúť sa s našimi redaktormi, užiť si spoločný výjazd či pripravené občerstvenie.

Mesiac apríl sa nesie v znamení začiatku novej sezóny a je plný zaujímavých akcií, preto ak sme nejaké nespomenuli, môžete si pozrieť náš kalendár a vybrať si z množstva podujatí.