Pozvánka: BIKE OPEN FEST v Šamoríne - prvé podujatie svojho druhu na Slovensku

Festival určený pre všetkých fanúšikov cyklistiky, cyklopodujatie, aké sa na Slovensku ešte neorganizovalo, priamo v areáli x-bionic® sphere a prekrásnom prostredí lužných lesov v okolí Dunaja.

Od soboty 27. apríla do 1. mája sa bude konať prvý ročník viacdňového cyklofestivalu pre širokú verejnosť, cyklistov všetkých výkonnostných kategórií, deti a rodinných príslušníkov. V rámci víkendu budú pripravené 3 krosové trate - 50 km, 33 km a 18 km. Podmienky na jazdenie budú stredne náročné, bude sa jazdiť v nádhernom okolí Dunaja v prostredí lúk, lesov a polí. Súčasťou fesivalu bude aj atraktívna rodinná cyklo štafeta. Na víťazov čakajú hodnotné ceny a pre ostatných účastníkov bude pripravená veľká tombola. Registráciu na jednotlivé trate krosových pretekov nájdete na tomto odkaze.

Zvýhodnené štartovné si je možné zakúpiť už len do 7. 4. 2019. MTBIKER ako mediálny partner podujatia ti prináša súťaž o 2x2 bezplatné štartovné na krosové preteky, a ak správne odpovieš a usmeje sa na teba šťastie, spravíš radosť aj niekomu ďalšiemu. Súťaž trvá do stredy 3. apríla a podrobnejšie informácie sa dozvieš na tomto odkaze.

V areáli budú prebiehať zároveň divácky atraktívne vyraďovacie preteky MTB eliminátor, kde pozývame všetkých pretekárov a fanúšikov horskej cyklistiky. Tí si to rozdajú na prekážkovej trati, ktorá preverí ich technické zručnosti. Registrácia na MTB eliminátor prebieha na tomto odkaze.

Pre návštevníkov bude v celom areáli x-bionic pripravený široký sprievodný program a večerná show zdarma prístupná pre verejnosť. Návštevníci si budú mať možnosť pochutnať na jedle a občerstvení vo viacerých gastro zónach. Program pretekov dopĺňajú EXPO partneri testovaním a prehliadkou bicyklov a doplnkového sortimentu rôznych značiek, kde MTBIKER určite nebude chýbať aj so svojím stánkom. Súčasťou sprievodného programu budú aj známi cyklisti, ktorí v prípade ich časových možností a kalendárov súťaží podporia toto podujatie svojou účasťou. Predbežne nám svoju účasť potvrdili Janka Števková, bratia Velitsovci, Peter Sagan a Alžbeta Bačíková.

Súčasťou tohto viacdňového festivalu bude počas štátneho sviatku 1. mája aj populárne podujatie Detská tour Petra Sagana. Deti súťažia vždy v kategóriách od najmladších po najstaršie, či už je to sotva dvojročný cyklista s odrážadlom, alebo už skúsený atlét, nie však starší ako 14 rokov. Cyklistický okruh bude nenáročný a malým cyklistom môžete fandiť priamo pri trati z hlavnej tribúny v jazdeckej časti x-bionic. Počas súťaže bude prebiehať aj široký kultúrny program a deti sa môžu tešiť aj na maskota Saganka. Všetci pretekári dostanú účastnícke listy s podpisom Petra Sagana. Najlepší v kategóriách získajú poháre a medaily Petra Sagana.

Program cyklofestivalu:

Sobota, 27. apríl
  • Registrácia BIKE OPEN FEST v X-BIONIC® HOTEL
  • Cyklo premietania
  • MTB eliminátor a večerná show

Nedeľa, 28. apríl
  • Registrácia BIKE OPEN FEST
  • EXPO zóna a servis bicyklov - X-BIONIC® HOTEL
  • BIKE OPEN FEST krosové preteky
  • BIKE OPEN FEST rodinná štafeta
  • Sprievodné podujatia vrátane preletov helikoptérou a balónom
  • Gastro zóna

• EXPO zóna a servis bicyklov
  • Gastro zóna
  • Cyklo premietania
  • Vystúpenia slovenských krasojazdkýň v rámci sálovej cyklistiky
  • MEET & GREET s našimi cyklistami
  • Vyhliadkové lety helikoptérou a balónom

Na ďalších aktivitách pre návštevníkov festivalu sa usilovne pracuje.

Organizátor sa postaral vskutku o bohatý program, preto neváhajte a nájdite si jeden alebo viac dní počas tohto predĺženého víkendu, vezmite rodinu či svoju polovičku a určite si každý príde na svoje. Viac informácií sa dozviete na stránke podujatia.