Pozvánka: BIKE OPEN FEST v Šamoríne - prvé podujatie svojho druhu na Slovensku

redakcia 27.03.2019   Detska Tour Horska Cyklistika Slovensko Cross Country Pozvanka Preteky Festival 4x

Festival určený pre všetkých fanúšikov cyklistiky, cyklopodujatie, aké sa na Slovensku ešte neorganizovalo, priamo v areáli x-bionic® sphere a prekrásnom prostredí lužných lesov v okolí Dunaja.

Od soboty 27. apríla do 1. mája sa bude konať prvý ročník viacdňového cyklofestivalu pre širokú verejnosť, cyklistov všetkých výkonnostných kategórií, deti a rodinných príslušníkov. V rámci víkendu budú pripravené 3 krosové trate - 50 km, 33 km a 18 km. Podmienky na jazdenie budú stredne náročné, bude sa jazdiť v nádhernom okolí Dunaja v prostredí lúk, lesov a polí. Súčasťou fesivalu bude aj atraktívna rodinná cyklo štafeta. Na víťazov čakajú hodnotné ceny a pre ostatných účastníkov bude pripravená veľká tombola. Registráciu na jednotlivé trate krosových pretekov nájdete na tomto odkaze.

Zvýhodnené štartovné si je možné zakúpiť už len do 7. 4. 2019. MTBIKER ako mediálny partner podujatia ti prináša súťaž o 2x2 bezplatné štartovné na krosové preteky, a ak správne odpovieš a usmeje sa na teba šťastie, spravíš radosť aj niekomu ďalšiemu. Súťaž trvá do stredy 3. apríla a podrobnejšie informácie sa dozvieš na tomto odkaze.

V areáli budú prebiehať zároveň divácky atraktívne vyraďovacie preteky MTB eliminátor, kde pozývame všetkých pretekárov a fanúšikov horskej cyklistiky. Tí si to rozdajú na prekážkovej trati, ktorá preverí ich technické zručnosti. Registrácia na MTB eliminátor prebieha na tomto odkaze.

Pre návštevníkov bude v celom areáli x-bionic pripravený široký sprievodný program a večerná show zdarma prístupná pre verejnosť. Návštevníci si budú mať možnosť pochutnať na jedle a občerstvení vo viacerých gastro zónach. Program pretekov dopĺňajú EXPO partneri testovaním a prehliadkou bicyklov a doplnkového sortimentu rôznych značiek, kde MTBIKER určite nebude chýbať aj so svojím stánkom. Súčasťou sprievodného programu budú aj známi cyklisti, ktorí v prípade ich časových možností a kalendárov súťaží podporia toto podujatie svojou účasťou. Predbežne nám svoju účasť potvrdili Janka Števková, bratia Velitsovci, Peter Sagan a Alžbeta Bačíková.

Súčasťou tohto viacdňového festivalu bude počas štátneho sviatku 1. mája aj populárne podujatie Detská tour Petra Sagana. Deti súťažia vždy v kategóriách od najmladších po najstaršie, či už je to sotva dvojročný cyklista s odrážadlom, alebo už skúsený atlét, nie však starší ako 14 rokov. Cyklistický okruh bude nenáročný a malým cyklistom môžete fandiť priamo pri trati z hlavnej tribúny v jazdeckej časti x-bionic. Počas súťaže bude prebiehať aj široký kultúrny program a deti sa môžu tešiť aj na maskota Saganka. Všetci pretekári dostanú účastnícke listy s podpisom Petra Sagana. Najlepší v kategóriách získajú poháre a medaily Petra Sagana.

Program cyklofestivalu:

Sobota, 27. apríl
  • Registrácia BIKE OPEN FEST v X-BIONIC® HOTEL
  • Cyklo premietania
  • MTB eliminátor a večerná show

Nedeľa, 28. apríl
  • Registrácia BIKE OPEN FEST
  • EXPO zóna a servis bicyklov - X-BIONIC® HOTEL
  • BIKE OPEN FEST krosové preteky
  • BIKE OPEN FEST rodinná štafeta
  • Sprievodné podujatia vrátane preletov helikoptérou a balónom
  • Gastro zóna

• EXPO zóna a servis bicyklov
  • Gastro zóna
  • Cyklo premietania
  • Vystúpenia slovenských krasojazdkýň v rámci sálovej cyklistiky
  • MEET & GREET s našimi cyklistami
  • Vyhliadkové lety helikoptérou a balónom

Na ďalších aktivitách pre návštevníkov festivalu sa usilovne pracuje.

Organizátor sa postaral vskutku o bohatý program, preto neváhajte a nájdite si jeden alebo viac dní počas tohto predĺženého víkendu, vezmite rodinu či svoju polovičku a určite si každý príde na svoje. Viac informácií sa dozviete na stránke podujatia.

Bike Open Fest - krosové preteky

28.04.2019
1. kolo - Mountain Bike Spirit Tour
Cyklokros
Šamorín (Slovensko)

Propozície, Súťaž, Pozvánka, Reportáže, Foto, Výsledky

Prejsť do shopu (Elektrobicykle ~ Krosové)

Matho2 27.03.2019 (16:26)

nie som si isty, ci toto je zrovna prve podujatie "svojho druhu". Podobne podujatie sa inde tento rok kona uz po deviaty krat (sorry ze rypem)

misto Matho2 27.03.2019 (22:29)

Pravda, určite nie je. Avšak, keď peniaze nie sú problém, tak sa akcia robí pomerne ľahko a papier znesie Už len keď čítam, že tam má prísť Peťo Sagan.

Pavol.Grujbar Matho2 28.03.2019 (10:56)

Ahoj Matho2,
V rezorte x-bionic® sphere si ideme svojou hobby cyklistickou cestou, chceme založiť tradíciu pre unikátne rodinne podujatie, organizovane cyklistami pre cyklistov. Konkrétne chceme vytvoriť podujatie ktoré osloví širokú skupinu cyklistov. Chceme dať priestor aj tým ktorý si zatiaľ netrúfajú na horskú cyklistiku. Svoje si v okolí mesta Šamorín nájdu aj bajkeri z MTB maratónov ktoré organizujem v Stupave. Trasy budú sice bez kopcov, ale obtiažnosť sa bude skrývať v tom, že človek bude neustále šliapať do pedálov, pasovať sa s terénom a bojovať s protivetrom, ktorý je v Šamoríne povestný. Toto naše snaženie chceme spestriť zaujímavým sprievodným programom.

anko1 28.03.2019 (20:42)

Slováci budme radi, že tu u nás ešte existujú ľudia, ktorí vedia obetovať svoj čas a zorganizovať športové podujatie, ktorého hlavným cieľom je vytiahnuť nás a predovšetkým naše deti na vzduch od PC, TV, PS4, smartfónov, atď.
Kto kritizuje, nech sa najprv pozrie do zrkadla a porozmýšľa, čí sám vytvoril niečo zmysluplné pre svoje deti, rodinu, priateľov, známych aj neznámych...
Chytáte autora článku za "slovíčka", ale podstata Vám ušla.
Držím palce organizátorom a želám hlavne dobré počasie...Paľo

MaxPain 29.03.2019 (09:43)

Škoda že nič pre cesťákov...

Pavol.Grujbar MaxPain 29.03.2019 (10:59)

Ahoj Max Pain,
Budúci ročník plánujeme športový program aj pre cesťákov a ďalšie nové disciplíny.

v3hicl3 30.03.2019 (14:59)

Pavol.Grujbar Veľmi oceňujem snahu o zorganizovanie takéhoto preteku. Som zo Šamorína, dobre poznám tunajšie možnosti na krosové jazdenie a vždy som sníval, že aké by to bolo zorganizovať preteky v teréne na rovine v porovnaní s klasickými MTB maratónmi. A zrazu sa to stalo realitou. Určite prídem pretek podporiť svojou účasťou. Už len prehodiť široké plášte za niečo tenšie a môže sa ísť na vec

Pavol.Grujbar v3hicl3 31.03.2019 (20:36)

Ahoj Vlado,

teším sa na spoločné stretnutie

iron.hide 27.03.2019 (13:42)

hradza bude vtedy uzavreta?

Pavol.Grujbar iron.hide 28.03.2019 (11:13)

Ahoj Iron.Hide,
Celá dĺžka hrádze bude určite otvorená, nebudeme nič obmedzovať.
Cca 10 km úsek okolia hrádze, kadiaľ povedú naše trasy, nebude obmedzovať pohyb chodcov a ani ostatných cyklistov na hrádzi. Pasáže našich trás ktoré povedú v blízkosti hrádze sa budú jazdiť trávnatým terénom v päte hrádze. Po asfaltovej korune hrádze sa jazdiť nebude. Väčšina trás povedie lúkami a lesmi širokého okolia, asfaltu sa budeme určite vyhýbať. Naplánovali sme pre vás pasáže kde vás prekvapí množstvo fauny a flóry.

KRUT0RIUS 28.03.2019 (16:36)

ze prve podujatie svojho druhu na slovensku.....nehnevajte sa ale nebolo Vam blbe toto napisat?bikefest v kalnici uz je tu roky....a najdu si tam svoje deti na odrayadlach aj profici.