Pozvánka: Júnové akcie ohlasujú príchod špičky sezóny

redakcia 31.05.2019   Mountain Bike Spirit Tour Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika 24 Hodinovka Cestna Cyklistika Pozvanka Bicykel

Leto je už pomaly tu, preto sa poďme spolu pozrieť, na čo sa môžeme tešiť prvý letný mesiac tohto roka.

Dohňany - Púchov Trophy - 1. 6. 2019

Jún nám odpáli druhé kolo série MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR v Dohňanoch pri Púchove. Na pretekárov čakájú tri druhy trate, kde tá najdlhšia meria 65 km s prevýšením 2 250 m. Usporiadateľ CK EPIC Dohňany si opäť pripravil pre všetkých pretekárov kvalitne zorganizované podujatie, takže sa bude určite na čo tešiť. Propozície a ďalšie informácie o pretekoch nájdete na tomto odkaze.

2. kolo - Slovenský pohár v downhille - 2. 6. 2019

V nedeľu 2. júna sa uskutoční už na známej trati v obci Polomka druhé kolo série známej aj pod skratkou SPDH. Príďte si zapretekať alebo podporiť našich najlepších slovenských, ale i zahraničných jazdcov a vychutnať si napínavú atmosféru podujatia. Rýchla trať plná zaujímavých technických úsekov a skokov preverí jazdcov, spomedzi ktorých zvíťazí iba ten najlepší. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

FESTINA 24 HOURS MTB SLOVAK OPEN Championships - 7. - 9. 6. 2019

Pravá bikerská psychiatria už na tradičnej “24-ke” v Belej pri Žiline. Ak chceš na biku naozaj niečo zažiť - zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Zaži poludňajší úpek, západ a východ slnka, zaži hviezdy či tmu v lese, zaži našlapaný víkend s kamošmi v kempe Belá pri pivku a grile. Nezáleží na tom, či jazdíš sólo alebo v dvoj či štvorčlennom tíme - záleží na pocite, ktorý zažiješ, keď si o tretej ráno v temnom lese povieš: "Už len 7 hodín do cieľa"... Podrobnejšie informácie sa dozviete na stránke organizátora.

ŠKODA MTB Rajecké Teplice - 15. 6. 2019

V Sobotu 15.6.2019 sa odohrá ďalší zo série pretekov ŠKODA BIKE OPEN TOUR v krásnom prostredí Rajeckej doliny s podhorím Lúčanskej Malej Fatry. Už táto poloha je zárukou výživných stúpaní, ktoré na vás čakajú na maratóne. Podujatie bude súčasne 1. ročníkom majstrovstiev Slovenska vysokých škôl a vybrať si môžete jednu z troch tratí, pričom najdlhšia meria 80 km s prevýšením 2 300 m. Viac informácií vrátane štartovného sa dozviete na tomto odkaze.

5. a 6. kolo - Detskej tour Petra Sagana - 16. 6., 29. 6. 2019

V júni pokračuje aj obľúbená séria pretekov pre deti vo veku od 3 do 14 rokov ďalšími dvoma kolami. Tento rok sa teší mimoriadnej popularite a inak tomu nebude ani na 5. kole, ktoré sa uskutoční v Novej Dubnici, následne sa na malých bikerov teší koncom júna Trnava.

2. kolo - Slovenský pohár Enduro - 16. 6. 2019

Druhé kolo Slovenskej enduro série sa odohrá 16. júna v zbrusu novej lokalite pri Žiline v obci Višňové. Tešiť sa môžete na krásnu prírodu Lúčanskej časti Malej Fatry a prírodné traily. Organizátor si pripravil 4 rýchlostné skúšky, ktoré dokopy merajú 42 km, takže sa je určite na čo tešiť. Viac informácií nájdete na tomto odkaze.

PumpCup 1 - Veľké Zálužie - 22. 6. 2019

22. júna odštartuje prvé kolo cyklistického segmentu, ktorý je takpovediac ešte v “plienkach”. PumpCup sú preteky na pumptrack trati na MTB/BMX bicykloch, merané na čas. Ak je pumptrack trať pre dvoch pretekárov, jazdí sa vyraďovacím systémom. Postup do vyraďovacej časti je na základe časovky. PumpCup sa skladá z piatich pretekov. Po odjazdení sa vyhlásia prvý traja z každej kategórie. Odrážadlá a mini budú odmenené všetky. Štartovať sa bude zo štartovacej rampy. Ak vás zaujala táto akcia, podrobnejšie informácie nájdete na tomto odkaze.

STUPAVA TROPHY MTB & RUN 2019 - 22. 6. 2019

V sobotu 22. júna sa koná 3. kolo MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR, tradičné preteky Stupava Trophy. Ponúknu 5 súťažných trás a nebude chýbať ani špeciálna pre jednokolky. Nezabudnite, že v nedeľu sa ešte koná beh, kde máte na výber z dvojice tratí 17 km a 8 km. Samozrejme sa môžu zúčastniť všetci tí, ktorí absolvovali aj sobotný maratón a budú navyše hodnotení v rámci kombinácie. Viac informácií na tomto odkaze.

24h SLOVAKIA RING cycling race - 26. - 27. 6. 2019

Koniec júna bude SLOVAKIA RING opäť patriť fanúšikom cyklistiky. Čaká ich unikátny 24-hodinový cyklomaratón pod názvom 24H SLOVAKIA RING cycling race. Pretekárske tímy, ktoré sa postavia na štart, si užijú deň plný adrenalínu, skvelých športových výkonov a tímovej atmosféry. Preteky sú určené amatérskym aj profesionálnym cyklistom. Na štart sa postavia jednotlivci a tímy zložené z dvoch, štyroch, šiestich alebo ôsmych pretekárov. Pre viac informácií kliknite na tento odkaz.

Testovacie dni v MTBIKER centre - 8. 6. 2019

V sobotu 8. júna sa môžete tešiť na testovací deň špičkovej českej značky Superior a kultovej kalifornskej značky Marin. Jedná sa o posledné testovacie dni tento rok, preto neváhajte a príďte si na vlastnej koži vyskúšať najnovšie modely bicyklov. Viac informácií na tomto odkaze.

Aj takto vyzeral jeden z testovacích dní v MTBIKER centre

Mesiac jún nám jasne dáva najavo, že cyklistická sezóna sa blíži k svojej absolútnej špičke. Množstvo skvelých akcií, už si len vybrať každý víkend z toho najlepšieho. Neváhajte si pozrieť náš kalendár a určite si príde každý na svoje.

Prejsť do shopu (Prilby ~ DH a Freeride prilby)