Unboxing: Cannondale Topstone – originálny gravel za dobré peniaze

Postupný nárast popularity bicyklov "obojživelníkov" je citeľný. Značka Cannondale má v tejto kategórii už zastúpené štyri rady, no rozhodli sa pridať piatu s názvom TopStone. Poďme sa na to pozrieť bližšie.

Geometria je veľmi podobná modelovému radu Synapse, no smerovanie je viac k jazde mimo cesty. Samotný rám je vyrobený zo zliatiny Smartform C2 s hladkými zvarmi. Karbón nechýba ani pri tomto modeli a to konkrétne pri vidlici, ktorá funguje ako tlmič nepríjemných vibrácií pri jazde. Na ráme nájdeme rôzne úchyty, čo nebýva zvykom, no sú pripravené pre doplnky, ktoré na gravel jednoducho patria.

Komponenty použité pri tomto modeli sú zlatou strednou cestou. Od kompletnej sady Shimano 105, cez hydraulické brzdy až po kľuky FSA a ráfiky WTB pripravené na bezdušový systém. Ale poďme sa pozrieť, čo nás čakalo v krabici.

Štandardom, s ktorým sa pravidelne stretávame, je riadne zabalený bicykel, aby sa eliminovalo akékoľvek poškodenie.

Predstavec od Cannondale s označením C3, rovnako aj celé hlavové zloženie sme dotiahli podľa stanoveného momentu výrobcom.

Kotúče RT56 s priemerom 160 mm na prednom a zadnom kolese sú na šesťšróbový úchyt. Brzdy sú z rady Shimano 105.

Doladiť potrebovala nielen prehadzovačka, ale aj prešmykač. Oba komponenty sú opäť v rukách Shimano 105.

Plášte už inklinujú svojím charakterom skôr na horský bicykel a sú od WTB, model Nano TCS.

Výrobca nedodáva kokpit skompletizovaný, no súčasťou balenia je omotávka, takže dokončenie bude na vás. Komfort pri jazde zabezpečuje sedlo Fabric Scoop Radius Sport.

Už doslova štandardom je vedenie bowdenov vnútrom rámu a to nechýba ani v tomto prípade. Hmotnosť bicykla vo veľkosti L sa zastavila na peknom čísle 10,49 kg.

Dva úchyty nájdete aj na hornej rámovej trubke. Tie sú určené pre brašňu, ak sa vyberiete na poriadne dlhý výlet.

Tento gravel od Cannondale má čo ponúknuť, minimálne kvalitnú výbavu za dostupnú cenu. Rovnako netreba zabudnúť aj na prípravu kolies v prípade prechodu na bezdušový systém. Vybrať si však môžete ešte z ďalších dvoch modelov, ktoré má výrobca v ponuke. Cena daného modelu je 1 839 €. Viac ohľadom špecifikácie nájdete aj na našom MTBIKER shope.

Doručenie bicykla

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centres poskladaním a garančným servisom zdarma, pričom viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.

Bezplatný dovoz až domov pre bicykle od 1 000 €

Ak nechceš bicykel dostať v krabici a zároveň nemáš čas, či možnosť prísť do nášho centra, alebo máš problém si bicykel odviezť domov, vieme ti ho doviezť my osobne. Po telefonickej dohode a platbe prevodom ti bicykel dovezieme zložený, vysvetlíme základné nastavenie a zodpovieme akékoľvek otázky.

Službu ponúkame zákazníkom v okresoch BA, SC, PK, TT, PN, HC, NM, MY, TN, IL, PU, PB, BY a v meste Žilina, po dohode aj inde. Dovoz robíme minimálne raz za týždeň v podvečerných a večerných hodinách, okolie BA a TT väčšinou v stredu. Služba sa vzťahuje len na objednávky bicyklov, pričom ak jej hodnota prekročí 1 000 €, tak dodanie do 24-48 hodín získaš zadarmo. V prípade nižšej ceny bicykla je táto služba spoplatnená sumou 29,99 €.