Ešte dve podujatia a auto môže byť vaše

Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR je za svojou polovicou a ak hľadáte motiváciu na tie ďalšie, nezabudnite o čo sa hrá.

V podstate leto ešte ani nezačalo a séria maratónov má za sebou tú väčšiu polovicu. Všetko začalo 13. 4. v Svätom Jure, kde čakalo chladné a sychravé počasie, pričom na trati bolo možné vidieť ešte sneh – a to sa jazdilo v Malých Karpatoch neďaleko Bratislavy. Viac v reportáži.

Začiatkom mája prišla premiéra pre ŠKODA Vlko Hron MTB, ktorý priviedol jazdcov do kopcov neďaleko Banskej Bystrice. Aj keď predpovede boli doslova katastrofálne s množstvom dažďa, nakoniec boli v podstate dokonalé podmienky na jazdenie. Reportáž nájdete tu.

Rovnako si premiéru v sérii odkrútil aj ŠKODA MTB Maratón Levočské vrchy koncom mája, kde sa predchádzajúce dažde podpísali na stave trate a na svoje si tak prišli aj tí, čo s blatom problém nemajú . Počasie ale prialo a najmä okolie Resortu Levočšká Dolina v prostredí Bio kúpaliska sa postarali a príjemnú atmosféru pre všetkých. Kto nebol, môže si pozrieť reportáž.

Stále je šanca

To boli dokopy 3 podujatia a ak ste niektoré museli vynechať, stále máte šancu. Najbližšie už 15. 6 sa môžete tešiť na rýchlu trať v prostredí Lúčanskej Malej Fatry na podujatí v Rajeckých Tepliciach. No a záver bude v znamení už legendárneho podujatia Horal 10. 8. Tou šancou je možnosť hrať o automobil ŠKODA Fabia Combi, o ktoré môže hrať každý, kto sa zúčastní aspoň 4 podujatí.

Veľa ľudí sa stále pýta, či to auto je len na mesiac, rok, alebo kde je teda háčik. Takže pre upresnenie, auto je výhra, ktorá vám zostane. Takže sa nejedná o žiadne zapožičanie, jednoducho bude vaše. Nie vždy sa naskytne takáto možnosť a preto ak ste ešte váhali, či prísť zabojovať, aj to môže byť časť motivácie. Ak nakoniec vyhráte, zrejme sa na tie kilometre, kde ste chytili krízu, riešili technické problémy alebo bojovali s blatom, budete dívať trochu inak . Presné pravidlá súťaže o auto nájdete na tomto odkaze. Po najbližšom kole série ŠBOT v Rajeckých Tepliciach nájdete na stránke WeLoveCycling informácie o tých účastníkoch maratónov, ktorí už majú účasť v súťaži o auto istú. Zároveň sa dozviete, kto si ešte účasťou na poslednom kole vo Svite môže zabezpečiť svoju "miestenku" v tejto atraktívnej hre o auto.

Viaceré novinky

Tým hlavným motívom tohtoročnej série je v prvom rade snaha o znižovanie odpadu, najmä toho plastového. Zmeny ste si mohli už určite všimnúť a v tomto platí jediné – začať sa nejako musí a aj pre niekoho malé kroky majú význam. Predsa len v podobnom duchu sa u nás podujatia ešte nekonali, no práve bikeri by mali vidieť ten hlavný zmysel. Jazdíme predsa najradšej v prírode a tú si chceme udržať v čo najlepšom stave a hlavne v dlhodobom horizonte. Rovnako sa cení, že neodhadzujete obaly z tyčiniek a rovnako šírite dobré meno.

Novinkou bolo aj vytvorenie kategórie Family pre rodinné tímy. Cieľom bolo hlavne motivovať rodičov, aby neváhali a so svojimi deťmi mohli spolu pretekať. Takto ich môžu na trati motivovať a usmerniť. Napríklad na poslednom podujatí v Levoči sa zúčastnilo na trati Family okolo 35 rodinných tímov. Tak neváhajte, motivujte rodinu, pričom o zdravú „konkurenciu“ núdza určite nebude.

Letná časť ŠBOT je teda pred nami a zostávajúce 2 podujatia dávajú stále šancu, ak chcete zabojovať o automobil v tombole. O všetko sa rozhodne na podujatí Horal. No nezabudnite, že najdôležitejšie je prísť, dobre si zajazdiť, dať si pekne do tela a užiť si aktívne strávenú sobotu či víkend.

Kompletné informácie o sérii a ďalšie detaily sa dozviete na tomto odkaze.

ŠKODA MTB Rajecké Teplice

calendar_today 15.06.2019
format_list_numbered 4. kolo - Škoda Bike Open Tour
place Rajecké Teplice (Slovensko)

Pozvánka: ŠKODA Horal MTB maratón 2023 - tatranský monument horskej cyklistiky

Jeden z najobľúbenejších maratónov na Slovensku bude písať už svoj 24. ročník.
Pozvánka: Škoda MTB Maratón Rajecké Teplice - preteky na kúpalisku

Prostredie Rajeckých Teplíc a kúpaliska Laura je každému zúčastnenému už dobre známe. Ako to bude vyzerať v roku 2023?
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón je späť

Obľúbený maratón sa vrátil po vynútenej trojročnej prestávke a je rovnaký, ak nie ešte lepší, ako si ho pamätáme. Moje zážitky, očistené od blata, som sa rozhodla spísať v krátkom článku.