Video: Test plášťov Schwalbe Eddy Current

4 komentáre

martinbielik 12.06.2019   Elektrobicykle Youtube Ebike Horska Cyklistika Test Video Schwalbe

Ak hľadáte univerzálne plášte pre svoj e-bike, ktoré zvládnu aj nástrahy ťažšieho terénu, Eddy Current môže byť zaujímavá voľba.

Základom bezpečnosti pri jazde v teréne je v prvom rade správne obutie. To platí aj pre elektrobicykle a pre ne je určený set Eddy Current - ten kombinuje požadované vlastnosti vďaka odlišnej konštrukcii predného a zadného plášťa.

Dovozcom na Slovensko je Paul Lange Oslany.

Ak sa vám video páčilo, pozrite si ďalšie v našom playliste a nezabudnite nás podporiť svojím odberom.

Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v novej sekcii Elektrobicykle v skratke.

Páči sa ti toto video?

Podobné videá

sorcerer 12.06.2019 (20:37)

mal som s nimi jeden problem, vlakno z konstrukcie plasta mi prepichlo dusu duse isli von a odvtedy spokojnost. ani po viac ako 500 km cesta/teren som nezaznamenal ubytok vzorky, zda sa ze vydrzia dlho

Syfon 12.06.2019 (21:01)

síce nič pre mňa, ale nápaditý názov plášta potešil

EGLIL 12.06.2019 (22:07)

Hmotnosť cca.1,350g je aj dosť, predok aj zadok. Ano je tam kvalitne vlakno z konšktrukcie, nič v zlom..

AdMich EGLIL 16.06.2019 (06:28)

Hlavne ti ich pomôže rozkrútiť motor.