www.pinarello.com
Pozvánka: Spoločné Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike, Trnava 2019

cepooo 26.06.2019   Ceska Republika Cestna Cyklistika Majstrovstva Slovenska Pozvanka Majstrovstva Peter Sagan Worldtour

Už o pár dní to vypukne! Trnava sa stane na predĺžený víkend rajom cyklistov. Som šťastný, že ako Trnavčan a zároveň účastník tohto podujatia, vás môžem pozvať na túto akciu.

Pre mesto Trnava to bude jedna z top športových akcií. Klobúk dole pred organizátormi, že sa do toho pustili. Za posledné obdobie sa svojou veľkosťou k tejto akcii blíži len Okolo Slovenska v roku 2017, kedy Trnava bola jedným z miest, kde sa jazdilo (inak, víťaz zo Slovinska Tratnik išiel po víťazstve v tomto ročníku do WorldTour).

Pretekať sa bude 3 dni. Začíname vo štvrtok 27.6. časovkou jednotlivcov. Na štart sa postavia ženy, juniorky, juniori, muži do 23 rokov a elita. Trať je situovaná v okolí závodu Samsung Voderady a je úplne rovinatá. Určite sa oplatí prísť pozrieť časovkárske špeciály. Na štarte budú chalani z WorldTour, takže bicykle budú poriadne rakety. Aj keď je trať rovinatá, je tam množstvo technických úsekov, otočiek, zákrut, kruháčov, kde bude najlepšie preteky sledovať.

Pokračuje sa v sobotu cestnými pretekmi s hromadným štartom juniorov a 23-károv. Na rovnakej trati, s väčšou porciou km, jazdia aj muži v nedeľu. Ženy a juniorky majú majstrák posunutý, počas tohto víkendu sú na Európskych hrách v Minsku. Naplánovaná trať je len mierne zvlnená, žiadny veľký kopec nás nečaká. Rozhodovať na užších cestách s množstvom zákrut môže vietor. V okolí Trnavy zvykne fúknuť severák. Zaujímavé by bolo, keby sa po dlhej dobe o titul bojovalo v špurte. Ak si to Peťo nevymyslí inak, ako minulý rok v Plzni .

Keďže trať dobre poznám, divákom by som odporučil preteky sledovať priamo v meste na Hlbokej ulici, kde je štart, dojazd a aj kultúrny program. Na trati bude zaujímavý zvlnený úsek medzi Dechticami a Naháčom. Prudká ľavotočivá zákruta po zjazde pred Naháčom bude spektakulárna .

Na štart sa postavia všetky slovenské a české hviezdy. Saganovci, Štybar, Vakoč.... Z favoritov vypadol Čech Kaňkovský, výborný špurtér, ktorý sa zranil na Okolo Maďarska. A aktuálna informácia hovorí, že na štart nepríde ani Kreuziger, ktorý chce všetko podriadiť príprave na TDF.

Videopozvánka

Na trať príďte s predstihom, treba počítať s viacerými obmedzeniami a uzavretými cestami. Ideálny prostriedok na pohyb v okolí trate je bike. Verím, že vás príde povzbudzovať čo najviac a keď zbadáte pretekára, čo trčí o hlavu nad všetkými, kričte CEPO alebo MTBIKER! Ja už budem vedieť .

Viac informácii sa dozviete aj na stránkach Slovenského zväzu cyklistiky.

Zdroj fotografií: majstrovstvacctrnava.sk

Spoločné Majstrovstvá SR a ČR

30.06.2019
Cesta - preteky jednotlivcov
Trnava (Slovensko)

Pozvánka, Reportáže, Výsledky, Foto

Prejsť do shopu (Kolesá a ráfiky ~ Ráfiky ~ Cestné)