Unboxing: Pinarello Grevil s kolesami vo veľkosti 27,5

Moderný svet cestných bicyklov a MTB našiel ďalší komponent, pri ktorom si vedia vzájomne pomôcť. V tejto symbióze je v pozícii učiteľa MTB a žiakom je predstaviteľ mladého odvetvia gravel bikov.

Novinka z dielne kultovej talianskej značky Pinarello nesie označenie Grevil a je rovnako zaujímavá ako známejší a slávnejší cestný brat F12. Rodina sa pri pohľade na rám nezaprie, osadenú tu máme sadu 1x11 a tým zaujímavým a v úvode spomínaným komponentom sú kolesá vo velkosti 650B (27,5 palca). Táto „Road Plus” možnosť prináša ešte širšie obutie do sveta bežných gravel rozmerov.

Nech vás nemýli širší rozmer plášťov, vhodne zvolený dezén a správny tlak a nikto vás nedobehne. Celý bicykel je koncipovaný ako pretekársky stroj s dôrazom na tuhosť a hmotnosť. Jednoducho športový gravel s dôrazom na výkon...

Starostlivo zabalené, tak ako si to takýto skvost zaslúži.

Uťahovanie momentovým kľúčom je pri tejto kategórii biku povinnosť. Na skrátenie krku prednej vidlice sú použité špeciálne nástroje, avšak stále ponechaný priestor pre ešte agresívnejší posed, ak si zákazník rozkáže.

Pri spájaní komponentov karbón/karbón je odporúčané použitie protišmykovej pasty.

O väčšinu komponentov sa postarala ich „podznačka” MOST. V tomto prípade predstavec aj riadidlá.

Brzdíme, samozrejme, hydraulikou, v tomto prípade od značky SRAM, model Force, kotúče majú priemer 160 mm. Kolesá sú uchytené pomocou pevných ôs s rozmermi 12x100 mm a 12x142 mm.

A teraz to exotické. Obuté plášte Vittoria Terreno Zero v rozmere 650x47c na kolesách Fulcrum 650b. Pri klasickom rozmere kolesa je limitom šírka 42 mm a pri menších kolesách až 2,1 palca.

Na vidlici s označením ONDA nájdete chuťovku v podobe malého prekrytia kotúča. Cieľom je zabezpečiť lepšie prúdenie vzduchu na tomto mieste. Nazvali to Fork Flap.

O pohon sa stará sada Sram Force vo verzii 1x11 spolu s prevodníkom s počtom zubov 42. Zostavený bicykel tvorí uhladený celok aj vďaka internému vedeniu káblov.

Navážených 8,66 kg patrí viac do sveta cestných modelov a len dokazuje výnimočnosť tejto rakety.

Prihláška na preteky nie je podmienkou pre vlastnenie Grevila. Ak je bike ľahký a tuhý a navyše filtruje nerovnosti, ocení to predsa každý.

Cena daného modelu je 4 895 €. Tento bicykel nájdete aj na našom MTBIKER shope.

Geometria a špecifikácia

Doručenie bicykla

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma, pričom viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.

Bezplatný dovoz až domov pre bicykle od 1 000 €

Ak nechceš bicykel dostať v krabici a zároveň nemáš čas či možnosť prísť do nášho centra, alebo máš problém si bicykel odviezť domov, vieme ti ho doviezť my osobne. Po telefonickej dohode a platbe prevodom ti bicykel dovezieme zložený, vysvetlíme základné nastavenie a zodpovieme akékoľvek otázky.

Službu ponúkame zákazníkom v okresoch BA, SC, PK, TT, PN, HC, NM, MY, TN, IL, PU, PB, BY a v meste Žilina, po dohode aj inde. Dovoz robíme minimálne raz za týždeň v podvečerných a večerných hodinách, okolie BA a TT väčšinou v stredu. Služba sa vzťahuje len na objednávky bicyklov, pričom ak jej hodnota prekročí 1 000 €, dodanie do 24-48 hodín získaš zadarmo. V prípade nižšej ceny bicykla je táto služba spoplatnená sumou 29,99 €.