Kliknutím prejdeš na
www.cannondalebikes.sk
Reklama

Video: Cannondale CAAD 13 - hliník vracia úder!

20 komentárov

cepooo 27.08.2019   Youtube Video Cannondale Bicykel Predstavenie Cestna Cyklistika Cestny Bike

Kto si myslel, že nový model svetovej značky musí byť len z karbónu, bude prekvapený! Ako vyzerá hliníkový rám, ktorý prebral geometriu ladenú vo veternom tuneli?

 



Značka Cannondale má takmer 40 ročnú tradíciu v práci s hliníkom a predstavila pokračovanie známej série s označením CAAD (Cannondale Advanced Aluminium Design). Práve sem zakomponovali najmodernejšie trendy top modelov pri vývoji a výrobe hliníkového rámu. Vďaka tomu máte stroj, kde ušetrené peniaze za rám môžete investovať do výbavy a vytvoriť jednoduchšie celok vhodný aj pre skutočne náročných pretekárov.

Video vzniklo na základe spolupráce so značkou Cannondale.

Ak sa vám video páčilo, pozrite sa aj na ďalšie v našom playliste a nezabudnite nás podporiť svojím odberom.

Páči sa ti toto video?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Poznámka redakcie: Testy a predstavenia produktov sa realizujú s produktami a materiálmi zapožičanými od dovozcu danej značky alebo z MTBIKER shopu. Ich obsah a záver je subjektívnym názorom autora.

Podobné videá

Komentáre

Kenai 27.08.2019 (20:49)

INE PR! Specialny tym, ze je z hliniiku, ved este stale drtiva vacsina bikov jazdiaca po svete je z hliniku a ocele. O 30% uspora? Voci comu presne ? A uspora coho ? Novy a lepsi praci prasok co perie lepsie ako bezny praci prasok? Ovalne trubky budu mat vzdy lepsi aero koeficient ako hranate. A stary ocelovy ram s 28mm trubkami bude na tom vzdy lepsie ako akykolvek hlinik. Proste pridat material na hliniku na dosiahnutie aero efektu by viedlo k prilis velkej hmotnosti. Kym neuvedu konkretne koeficienty, je to len marketingovy blabol. A tie neuvedu, napriek tomu, ze ich v tom tuneli namerali. Co to hovori aj podpriemerne inteligentnemu ?

 
Raptor22 Kenai 27.08.2019 (21:49)

Jasne, ze hlinik sam o sebe ako material nie je specialny a su miliony starych kovovych bikov, Zaujimave je, ze sa snazia o evoluciu hlinikovych bikov, kedze v tejto karbonovej dobe je to uz rarita. A mas pravdu s tymi percentualnymi usporami a podobnymi marketingovymi ciselkami, lenze rovnako sa snazia ohurit vsetci vyrobcovia ci bikov, alebo komponentov.

 
Kenai Raptor22 27.08.2019 (23:03)

Kazda slusna znacka ma v ponuke aj AL ramy a robi ich evoluciu. Niktore su dokonca v niktorych parametroch lepsie ako karbon. Napriklad tuhost je u al uplne bezproblemova zalezitost a u mnohych karbonov problematicka. Kde je ale karbon nedostihnutelny je aerobike koncept. Pocnuc ramom cez kolesa a kokpit. Tam tahat hlinik je len marketing. A ta sedlova trubka a sedlovka je doslova opak aero profilu. Stavim sa, ze moj favorit z 1998 je viac aero ako tento CAAD 13 ak sa pouziju rovnake kolesa.

 
Cako85 Kenai 28.08.2019 (03:29)

....ja byť tebou, pošlem im svoje CV-čko a spolu s ním aj tento komentár ako motivačný list. Chlapci v cannondale ani len netušia akých tu máme odborníkov....a to tí naši nepotrebujú ani veterný tunel ...stačí letmý pohľad a majú jasno.

 
Sarinator Cako85 28.08.2019 (08:17)

No najsmutnejsie je ze to je defacto len prerozpravany ich vlastny "clanok" https://www.mtbiker.sk/clanky/11780/novinka-cannondale-caad13-hlinik-ako-konkurencia-pre-karbon.html
fakt sila

 
MiroZachar Sarinator 28.08.2019 (08:38)

A co je na tom smutne? Nerozumiem. Napisali clanok a teraz ho podporili videom.

 
Sarinator MiroZachar 28.08.2019 (08:42)

Z mojeho pohladu je to ta ista reklam informacia bez akejkolvek pridanej hodnoty. Otvoril som to s dobrou vierou ze sa nieco dozviem a nie ze mi prcita niekdo clanok z pred mesiaca co je prekald reklamneho letaku.

 
MiroZachar Sarinator 28.08.2019 (08:47)

OK, rozumiem. Ale tak sa dnes robi PR, napises clanok a potom ho das na YT, FB, IG a pod.

 
Sarinator MiroZachar 28.08.2019 (08:57)

Ak by napisal clanok ok, toto prepac su letakove sracky. Ak by nam porozpraval co su vyhody preco pouzili 6069 proti 6061 popripade aky je problem z 7005 pri tepelnom psracovani. Aky hyrforomink pouzivaju. Je to povrchne a malo by to byt oznacene ako PR potm by som to ani neotvoril

 
Kenai MiroZachar 28.08.2019 (16:02)

Presne tak, podla zakona musi byt reklama oznacena !

 
Kenai MiroZachar 28.08.2019 (16:01)

Hej pre tych, co nevedia citat, aby bolo vacsie pokrytie cielovej skupiny. Ta je koniec koncov jasna, uz podla obsahu.

 
Kenai Cako85 28.08.2019 (16:10)

Jasne a potom by som musel spievat po Cannondaleacky a za par korun pisat taketo sprostosti co bude potom mtbiker prekladat a dokonca sfilmuje
Mimochodom neviem ake specialne schoposti treba na porovnanie aerodinamiky dvoch profilov. Ved to sa uci na fyzike na ZS. Teda za mojich cias sa ucilo. Teraz uz tie profili asi len vyfarbuju. Jediny lepsi profil pre podzvukovu aerodinamiku ako kruhovy je kvapka. To by mal vediet aj zakaznik na CAAD 13 teda ak necital este privela PR clankov.

 
Cako85 Kenai 28.08.2019 (19:58)

Za tvojich cias ste sa ucili na ZS vypocitat a porovnat percentualnu usporu na jednotlivych aerodynamickych profiloch? Tak to klobuk dole..kam sa to nase skolstvo prepadlo.....

 
Kenai Cako85 29.08.2019 (12:21)

Citaj prosim poriadne a nevkladaj mi do ust co som nepovedal. Napisal som: ".... porovnanie aerodinamiky dvoch profilov". Porovnat znamena > alebo < alebo = nie percentualne uspory. Vramci dynamiky sa porovnavala kocka, gula, a kvapka. co je vlastne jokel, trubka, a symetricke kridlo. Ak su porovnatelne celnme plochy, mal by si vediet co bude viac aero. Ale ak je to moc zlozite na pochopenie, budes musiet verit PR vyrobcu.

 
Cako85 Kenai 29.08.2019 (18:23)

a porovnavas na zaklade coho...by the oko? ...tak to mas pravdu, toto sa ucilo na zakladnej skole. Ze Jozko, toto je kocka a tamto je kvader......

 
Sarinator 28.08.2019 (07:31)

Horst Fuchs Teleshoping. Fakt je toto nutne nerozumiem Vam .

 
cepooo 09.09.2019 (14:12)

Caute. Som ani netusil, ze to takto zarezonuje Moj nazor je taky, ze keby som chcel hlinik, tak prave od Cannondale. Robia s nim dlho, tak by som im veril, ze vedia co robia. Tento caad13 je slusny bike s ramom, co ma pekny tvar a mne osobne sedia farebne prevedenia. A ano, niekedy sa info z predstavenia dupluje s tym, co sa povie vo videu, ale zas tych zaujimavych veci na povedanie nie je v takejto strednej triede nekonecne vela. Ak vam tu nejaka konkretna info chyba, budem rad za spatnu vazbu a pri dalsom videu doplnim...

 
columbia 28.08.2019 (01:07)

Uf mt biker ako portál rad a často navštevujem ale toto je uz podľa mňa cez čiaru... Prosim Vás komu vracia úder? Hádam len nie karbónovým cestskom na porovnateľnej alebo lepšej sade s lepsimy kolami (napr taky canyon ultimate cf na
ultegre s ksyrium kolami rocnik 2016 /2017 za cca 1800 €?!? ). Proti gustu ziaden disputat ale túto u hovadinu si dnes kúpiť je... Pýtam sa "cepoo"... Aj by si na tom v reále pretekal alebo len tak" promujes"?

 
hugo columbia 28.08.2019 (12:43)

Hliník ako materiál na rámy nie je vyložene problémový a dá sa na ňom normálne jazdiť. Samozrejme je to iné ,ale napríklad pri páde je väčšia šanca že sa kompozit doslova rozsype a hliník "len deformuje". Následné opravy sú už iné, karbonové rámy sa opravujú bežne, hliník je už zrejme na odpis . A cena rámového setu alebo celého bicykla s hliníku alebo s kompozitu u rôznych značiek sa nedá porovnávať,radšej si pozri koľko stojí hliníkový Canyon s porovnateľnou výbavou ,cenovo sa to nedá s Cannondalom porovnávať. Skôr ako materiál rámu je dôležitejšia geometria ako komu sadne a medzi nami ,radšej investujem do kvalitných kolies a obutia lebo tie majú na jazdu veľmi veľký vplyv.

 
mikkaeeel columbia 29.08.2019 (17:06)

Nie je hlinik ako hlinik a karbon ako karbon. Napr. Trek Emonda ALR, Specialized Allez DSW SL aj CAAD su zvacsa uzivatelmi mimo nasich zemepisnych sirok velmi dobre hodnotene ramy. Znacky ako Canyon ci Rose predavajuce priamo "cez seba" su urcite meritkom pomeru kvalita/cena ci uz je to karbon alebo hlinik. Rozhodne ale nemozno hlinikovu (drahsiu) konkurenciu zatracovat. Kazdy mame predsa svoje preferencie a chutky. A trh je velky, zmesti sa nan vselico.
Zial, tendencnost a mala vypovedna hodnota clankov tu na mtbiker je realita... A samozrejme pretlmocia radi aj vsetky marketingove blaboly

 
Pridaj komentár