rockmachine.sk

Video: MTB Singletrack Maratón Košice - 50 km singlov na východe

Imroman 22.09.2019   Mountain Bike Spirit Tour Jazdenie Trail Youtube Horska Cyklistika Reportaz Video Uci Kosice Preteky Maraton

Výborná trať nemusí mať nutne na papieri extrémne parametre. O tom svedčí aj tento maratón, ktorý bol tento rok zaradený do maratónskej série UCI.

Zaradenie do kategórie UCI priviedlo do lyžiarskeho strediska Jahodná naozaj peknú a pestrú konkurenciu. Rovnako vyšlo aj počasie, ktoré síce ráno prinútilo vytiahnuť nejaké tie bundy, no na pretekanie bolo skutočne ideálne. Každopádne zhodou okolností z tohto reportu nemuselo byť vôbec nič Viac už vo videu...

Výsledky nájdete na tomto odkaze a záznam z aplikácie Strava.

Ak sa vám video páčilo, pozrite sa aj na ďalšie v našom playliste a nezabudnite nás podporiť svojím odberom.

Páči sa ti toto video?

Košice (Slovensko)

Propozície, Pozvánka, Výsledky, Reportáže
Zúčastnených bikerov (301)
10adidas10activelifemartinaedaAK47_TRMalexovitsanaxagoreAndreas12AnonymousawdsbalickypeterBazantbenki333bicyklehlohovecbielikmichal8bike0912BindasjobmartinBohumil25BranoMabrehybromocanecorsocannondalista98cidlo1cipoCoffey32cripoCRScruelCsokascsokicyklista111cyklocentrumCyklosportDODYdada98daniel.peralightdankomartindelmatdjankoDK22DodikeDodoTopdominik81drahomir1dubielmarekDudySVKdurmiDusolinoelenaoem611ennioerjumboewkafarkasovaFarky-KEFedák Dušanferkodankofleuryfliperikflowcorefofo.ppfrantisekkorlfrantisekzbunakgabo78gabriela49gabrielnemcikgaitor99gerbocGeskerGlevoGrand9gravelergsolmosigurohogermajsterhrabkymilanhradekhunt9chalan25rZvigorbubenkoImromanInfielaintoxicaj0l4usjachmelJamoBikerjanvirostkojaro127jaroslavsemanjhlejirkosJKojojoAUTHORjoppikJozefjozefsonntag626Jozo_1012JS-MSjtobikJullojura24JurajRichvalskyKajaHartlkakaoKamo1kanibalKarci76Kaskajakesk8kiwipopkochhykriskromkajkrystof08kucoflykvyhonskalacobrlacogelacogerkalegiLechulenkaochotnickalevikjankalevinsonlg57LIGRlubo179lubosilukasss13m4jomackyMajkyFmajofabriciMaomarccinMarcel2808MarcelfeltMarcoPmarek.contofalskymarek3xmarekhorvath9121MareKMMMarekRostarmarekstetka82MarešekmariansoMarin1marmizmartinko76martinpolak186martinrosipalmatej12345Matej83mathesiusmatocykelmatostarmatotopeMattkomatus.gomolcakMeakymeciarMChladnymickelson99mihalko.ladislavmihallkomichalmazurmikulashegedusMilosKyselicamilsumirdoMiSmkostelMP18mpodobonskympowermtbiker_peter793murko444nanippnata1meisternealkonemcikovabeataneronnewwaynockonoronagyobchod428Orsigo77Pallypato.babiakpaulus01pavol.tonka423pavukopcolkaPeci13pedrofoltaPeter6Peter89peterfarkas3peterinkopeterm19petermadaraszpeterpjPeterszpeto333aipetrepetrusoPistik777Pogo89pomiatkoponynkoproefektkosiceproximus71Qbiionr_skyradkosabolrado88kradoslav.spisiakralive5Ramonbikerastislav.balockorecmarorichardleRobertPorubskyrobertttorobo725Robo87robositas72rokerik1roman.geregromanfendekronykubaRoStrsimko18RTO-kerufus828RULEsabkasalyiferisbrehyScooby555seamastercontrolschedlingovaSchustiskatechatslavokoverslavomirmatejslavušsmelkovaSNBzuziSpecialmanSpecMattspion1982spisaksstahik3stano0914starosta.uhorskestarsidurcovSTEFAN74sten-tntcrewStevik221straka.michalStrenkistudiotabbiTcumrikovaTimi3tino888Tomas.andrle186tomasbukovsky67tomasltomihausertommeeTondo6trungtomtsaboltsubytulentybykeTyttavavcovcarnoguVendo996vikilukvincegvladi78vladikavladimir.hrivnakvladimirhrebicek623vladimirnemcikvladodanielvlastochvoodoo400vycpavxbikerYANKEEZajo23zdenekk8zdeno063zifzpadzsoca96Zuzulla

Prejsť do shopu (Bicykle ~ Horské bicykle ~ Pevné a hardtail)

graveler 22.09.2019 (20:11)

Ale uvedomujeme a dakujeme KE.CY

vlastoch 22.09.2019 (18:48)

košicania si jednotlive useky trate užívajú nonstop cely rok pocas kazdodennych vyjazdov ani si už neuvedomujeme tú výnimočnosť takej koncentrácie pre hobikov jazditelnych singlov v blizkom okolí
ale teší nas ze sa vám páčí ...

tvojamatka 23.09.2019 (09:20)

ty uz si celebrita aj cislo tomu zodpovedalo

Imroman tvojamatka 23.09.2019 (09:28)

Myslim, ze to bola vec nahody

horachvatimech 25.09.2019 (16:55)

Zdravím Maťo! Pri poslednom tvojom videu z cyklomaratónu som si všimol, že to vieš dole kopcom celkom rozbaliť. Stáva sa ti občas, že to ako sa povie „neukočíruješ“? Proste spadneš. Chcel by som vidieť aj také video v tvojom podaní. Lebo čo sa mňa týka, jazdím už roky, (síce nie maratónsky, len tak lesom...) a stále sa podarí. Mám také pravidlo: „Ak nepadáš, jazdíš pod svoje možnosti.“ Beriem to tak, že to patrí k tomu. Veď nie sme supermani. Díki Ti za tvoje videa. Držím palce.

Imroman horachvatimech 25.09.2019 (18:35)

Cauko, no co si pamatam tak som nespadol na maratone uz ani nepamatam a ani na treningu..vlastne naposledny vo videu z Dubnicaku co som robil prehliadku trate. Rovno si zaklopem Cele to je o tom ako si "vyjazdeny" a aky mas odhad schopnosti, co suvisi s tym kde bezne jazdis. Ak je to vacsinou v tazsom terene ako napr. na maratonoch tak potom nemas problem, si pokojny, mas to pod kontrolou a tym padom nerobis chyby.