Test: Marin Nicasio+ alebo oceľový gravel

Test: Marin Nicasio+ alebo oceľový gravel

thumb_up13thumb_down 41 komentárov

Habci 10.06.2020 24 fotografií   Sezona 2020 Bicykel Marin Gravel Test Cestna Cyklistika

Gravel jazdenie išlo doteraz nejako pomimo mňa. Keď som chcel hltať kilometre, tak som šiel cestu, pre radosť z jazdy mám celoodpružený bike. Ako sa môj vzťah k tejto vetve cyklistiky zmenil po teste Marinu Nicasio+?

 

Keď mi tento bicykel prišiel domov, tak viacerí v okolí krútili nosom nad jeho farbou. Prvý dojem u mňa tiež nebol sprevádzaný „wau efektom“. No čím ďalej sa na tento gravel pozerám, tým viac sa mi páči. Nie je to bicykel, ktorý sa stratí v dave. Ale to je iba dizajn. Nicasio+ nie je pre mňa len nejaká „štýlovka“. Nazbierať si na ňom môžete peknú porciu kilometrov a ani terén mu nie je cudzí. Takže už neriešme vizuál. To je každého osobná vec a pozrime sa radšej bližšie na výbavu a moje dojmy z jazdenia.



Oceľové rúrky s guľatým profilom


Tento podnadpis určite nechce dehonestovať kvalitu rámu od Marinu. Práve oceľ pomohla tomuto konkrétnemu modelu vyhrať súťaž v roku 2019. Jej názov bol „Most supple bike“. Voľne preložené, ide o najflexibilnejší bicykel. Oceľ (CrMo) sa podieľa na pružnosti počas jazdy a v kombinácii so správnym tlakom v pneumatikách dokážete aj v teréne dostať z Nicasia+ veľa. Geometria spadá do endurance a toto je aj cieľová skupina tohto modelu. Zbaliť všetko, čo sa dá a vyraziť na pár dní preč.



K tomu pomôže aj množstvo úchytov, ktoré nájdete na ráme. Ja nie som ten typ, ktorý to „zabalí“ na pár dní a nikto ho počas víkendu nevidí. Tento gravel som si užíval hlavne počas stredne dlhých výjazdov. Veľkosť 54 na mojich 178 cm je ideálna. Hmotnosť sa zastavila na čísle 12,5 kilogramu - bez pedálov a košíka.



Čím ten rám osadili?


Začneme kolesami, tie si Marin dodal pod vlastnou značkou. Túto tendenciu pozorujeme aj pri iných modeloch, ktoré sú osadené kolesami s nápisom Marin. No a na nich sú obuté pneumatiky WTB Horizon v šírke 47 mm. Dezén je jemnejší a určený na nespevnené cesty. Navyše farba pneumatík pekne ladí s farbou bicykla. So šírkou samozrejme môžete variovať a bicykel si vyladiť pre vaše potreby.



Pri pohone a brzdách sa dnes nebude skloňovať Shimano alebo Sram. Predstavíme si pre mnohých možno neznámeho výrobcu MicroShift Advent. Práve ten zabezpečuje pohon tomuto gravel bicyklu a brzdenie majú na starosti mechanické brzdy Tektro. Viac o ich výkone a spoľahlivosti prinesiem nižšie. K popisu komponentov nám už pribudne len 9-rýchlostná kazeta a ostatné doplnky a výbava sú v réžii Marin-u.



Ale poďme už konečne jazdiť a objavovať


Popis vyššie neprináša až tak veľa pridanej hodnoty. Preto sa pozrime, ako jednotlivé komponenty spolu ladia a fungujú. Prvá vec, nad ktorou som ohrnul nos, boli brzdy a radenie. Veď predsa tam má byť Shimano či Sram s niektorou ich low-cost verziou pri tejto cene. No radšej som nechal tieto predsudky tak a skúšal bicykel, čo to dalo. Výsledok dopadol nerozhodne.



Pri radení som nezaznamenal problémy. Všetko ide pekne, odozvy na pohyb radiacej páčky sú v norme a miestami mi to pripomínalo radenie lacnejších verzií pohonu Sram. Odhalené lanko radenia na spodnej rámovej rúrke určite nepoteší. Brzdy sú mechanické. Aj pri jazde z kopca som nemal smrť v očiach. Brzdilo to tak, ako má. Ale limity mechanických bŕzd asi poznáme všetci.



Sprevodované je to výborne. Po rovinkách, smerom do kopca a aj z kopca som veľmi nepostrehol situácie, kedy by mi nejaký pastorok chýbal. Možno smerom hore, ale na trápenie sa v kopcoch s viac ako 10 % mám cesťák . Ešte vám dlhujem počet zubov vpredu a vzadu. Kazeta má rozsah 11-46 a jednoprevodník vpredu 42 zubov.. Každopádne, ak to môžem zhrnúť, tak prevody sú ladené viac do rýchla a na dlhé zdolávanie nekonečných kopcov to nebude.



Sedlo mi sadlo. To je zvláštna veta, ale nechám ju tu . Oceňujem, ako sa v Marine pohrali s farebným zladením tohto bicykla. Hnedé doplnky na sedle spolu s pneumatikami vytvárajú pekný celok. Pribalené pedále v krabici potešili. Jazdím síce častejšie SPD, no tu som si ich nedával. Nicasio+ využívam na objavovanie okolia, kde často zosadám z bicykla a športové výkony sú v týchto chvíľach nepodstatné.



Gravel mám rád


Tento typ jazdenia bol pre mňa tabu. Spomínal som to aj v úvode. No vďaka Marinu Nicasio+ tomu prichádzam na chuť. Najdôležitejšie je mať kvalitné plášte nafúkané na správny tlak. A to som mal. Týmto výrazne rozširujete možnosti použitia tohto bicykla. Spoľahlivé radenie, síce nie svetovej značky, no stále funkčné a presné. No a tie brzdy. Kameň úrazu mnohých bicyklov nižšej cenovky. A to nemyslím a nehovorím len o značke Marin.

Jazdenie ma bavilo. Prevody stačili na to, ako som bicykel používal, no do náročnejšieho terénu by som tento konkrétny model nebral. Vo verzii s hydraulickými brzdami možno, ale Nicasio+ je doma hlavne na štrkových a poľných cestách. Navyše na mňa pôsobí ako taká menšia štýlovka. Viem si ho predstaviť zaparkovaný pred kaviarňou, kde som sa na ňom vybral. Taká tá možnosť pre „hipsterov“, po ktorej by asi siahli. Ja síce nepatrím do tejto sociálnej skupiny, no pri jazdení na tomto bicykli mi to často napadlo.



Plusy

  • Kvalitné pneumatiky
  • Množstvo úchytov
  • Neopozeraný dizajn
  • Pedále v balení
  • Pomer cena vs. výkon

Mínusy

  • Lanko radenia je odhalené
  • Mechanické brzdy




Zaujímavá voľba


Tento model mi priniesol iný rozmer cyklistiky. Žiadne ponáhľanie sa, zbieranie KOM-ov či zaberačka v lese. Častokrát som si naň vysadol po práci a šiel sa previesť. Pár kilometrov po asfaltovej ceste, potom som zabočil na nejakú poľnú či lesnú spojku a vrátil sa domov. Počas jazdy som párkrát zastavil, oddýchol si v prírode, porozhliadol sa po okolí a šiel ďalej. Gravel jazdenie má niečo do seba. A Marin Nicasio+? Splnil, čo som od neho očakával, keď som sa pozeral na jeho osadenie a komponenty. Počas testu sme sa spriatelili a bude mi chýbať tá farba, ktorá sa na začiatku hnusila väčšine môjho okolia.

Cena predstaveného modelu sa pohybuje okolo 789 Eur a viac sa dozviete na stránke výrobcu.

Fotogaléria k článku

 

Testy a predstavenia produktov sa realizujú s produktami a materiálmi zapožičanými od dovozcu danej značky alebo z MTBIKER shopu. Ich obsah a záver je subjektívnym názorom autora.

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

martinsulovsky 10.06.2020 (11:53)

thumb_up4thumb_down


BB7 su dokonca lepsie ako nizsie triedy hydraulickych brzd

 
bigmig martinsulovsky 10.06.2020 (11:59)

thumb_up1thumb_down


Mne viac vyhovuju aj koli lahkej servisovatelnosti.a ked uz ma byt gravel na viacdnove vylety mimo civilizaciu,hydry vidim ako nevyhodu...

 
marcels martinsulovsky 12.06.2020 (09:54)

thumb_up0thumb_down


Ako ktoré napríklad? Ja viem len porovnať TRP Spyre so starou 105kou (ST-RS505 + BR-RS785) a teda hydry neporovnateľne lepšie.

 
Davac 10.06.2020 (22:47)

thumb_up3thumb_down


Cena prekvapivo normalna, v poslednej dobe sa mi cely svet snazi nahovrit ze 15 kilovy hlinik na SX eagle so slabuckymi brzdami a neuzamykatelnym tlmicom ma v 20%zlave hodnotu 2300€ a to neprehanam.

 
frantisek.stolar 10.06.2020 (11:17)

thumb_up2thumb_down


Ake su limity mechanickych brzd pre gravel, dlehe roky jazdim bb5 a bb7 a uplne bez probleov ? Inac fajny clanok dakujem

 
bigmig frantisek.stolar 10.06.2020 (11:51)

thumb_up3thumb_down


Tiez nerozumiem takejto kritike mechanik.na HT som mal aj aj,pri xc jazdeni som nepostrehol rozdiel.a to som jazdil vsetko mozne,aj dlhe zjazdy v alpach aj technicke traily.ako keby kazdy mal byt pretekar svetoveho pohara....

 
ppi bigmig 11.06.2020 (06:33)

thumb_up0thumb_down


nema tam chlapek len 140 rotory? to potom kvoli tomu mu to slabsie brzdi.

 
bigmig ppi 11.06.2020 (10:27)

thumb_up0thumb_down


Stranka vyrobcu tvrdi 160 vpredu aj vzadu.

 
tomasbenc frantisek.stolar 10.06.2020 (13:12)

thumb_up0thumb_down


jediny rozdiel mezdi mechanikou a hydraulikou je v tom, ze lanko sa vie trocha natiahnut, kde hydraulika je nestlacitelna a preto nedochadza k strate prenose sily z packy do strmena. Ja mam dvojpiestove mechaniky Tektro Spyre a brzdia minimalne tak dobre ako hydraulika. Za nevyhodu hydraulik oproti mechanikam je v tom, ze teplo pri brzdeni sa dostava aj do brzdovej kvapaliny, cim moze zvacsit svoj objem.

 
Gusto0 tomasbenc 10.06.2020 (13:23)

thumb_up3thumb_down


mne spyke - spyre pre mtb - zacali po 2 rokoch drat platne zo sikma, od novoty sa mi pri dlhsom brzdeni zasuvali tie nastavovacie skrutky polohy platniciek a brzda bola stale rozladena cim sa znizoval jej ucinok. no ked bola nastavena spravne brzdilo to fakt paradne. po 2 rokoch som sa vratil k hydraulikam. ale len preto lebo uz som nemal chut skusat BB7. bohuzial mechanicke brzdy pre mna skoncili - vyber je minimalny, ceny vyssie ako hydraulika a uz aj na cestak a gravel ktory to ako tak zachranoval sa davaju coraz viac hydrauliky - a myslim ze zbytocne. je skoda ze nepokracoval vyvoj aj mechanik (uz len ine lanko a bowden by spravilo zazraky) - myslim ze dnes by rekracnym a menej narocnym cyklistom bohate postacovali a nemuseli by riesit zbytocne problemy s odvzdusnovanim.

 
phercek frantisek.stolar 10.06.2020 (13:20)

thumb_up1thumb_down


Mechanicke diskove brzdy treba dostelovavat podla toho ako sa deru platnicky. Toto sa deje automaticky pri hydraulickych brzdach. TIez ich nedokazes spravit tak lahke ako hydraulicke v rozumenej cene lebo pritlacne lozisko/srob musi byt ocelove.

Ale dobre spravene mechanicke kotucove brzdy maju aj kopu vyhod:
1) dobra nastavitelnost vzdialenosti platniciek od kotuca (ziaden problem s "lazy seal" hydraulickych brzd - toto vie byt fakt riadna otrava!)
2) s dobrou packou nastavitelnost tuhosti zaberu na packe za lacny peniaz
3) vydrzia vysoke teploty (takze na strasne dlhe a prudke zjazdy su lepsie ako hydraulicke)

Osobne by som bral radsej mechanicke brzdy keby boli na trhu fakt nejake dobre spravene:
1) nastavitelnost vzdialenosti aspon 2 mm kazdej platnicky samostatne a rucne (bez srobovaka)
2) pomaly zaber (aby bolo treba malo sily na packe)
3) pritlacanie oboch platniciek naraz, aby sa nedrali do uhla
4) pritlacanie platniciek vzdy kolmo cez velku plochu "piestika" (bez goloveho klbu na "piestiku") a 4 polgulove podlozky na presne nastavenie polohy strmena na sroboch drziacich ho; tato poziadavka je pre to, aby boli vzdy platnicky pritlacane kolmo a rovnomerne sa drali)
5) presne vyhotovenie

 
Gusto0 phercek 10.06.2020 (13:29)

thumb_up1thumb_down


mame rovnake poziadavky trp spyke ma sklamali nastavovanim platniciek imbusom ktory som mal na multikluci moc kratky, nastavovanie nemalo aretaciu a pri dlhom brzdeni sa mi vzdy jedna platna zasuvala, plocha toho "piestiku" bola zalostne mala a ked sa platne zodrali viac ako na polovicu musel som kliestami stlacit rozperku inak boli platne do V a znizovalo to brzdny ucinok a nerovnomerne dralo kotuc. navyse ich vyrobca neodporuca rozoberat a nepredava ziadne nahradne diely. po tom ako mi zacali drat jednu platnicku rovno a druhu krivo sli do skatule - mozno niekedy na ne este bude chut len neviem co najdem vo vnutri - vydrate drazky, gulicky a pod ...

 
phercek Gusto0 10.06.2020 (14:13)

thumb_up1thumb_down


Jo vypada to ze TRP Spyke ma podobne problemy ako Force strmene co som kupil tu na mtbikeri. Tiez deru platnicky trocha zosikma, takze ich musim po par mesiacoch otocit, aby sa celkovo zodrali rovnako :-/
Nastavovanie vzdialenosti "piestikov" ide cez "lupak" takze som si nevsimol, ze by sa mi niekedy posunulo, ale mal som ich uz rozobrate a videl som, ze ten "lupak" sa casom zoderie a prestane fungovat.
Chcel som tiez kuit TRP, ale nebolto to na mtbikeri tak som zobral Force. Nelutujem tu kupu. Za tie prach super. Stale ich pouzivam na zadnej brzde. Zatial som spravil s nimi asi 4000 km. A ziaden problem s "lazy seal" hydraulickych brzd! Jeden Force strmen vazi asi 220 g, nie tak zle. Napisal som o nich viac v hodnoteni;
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/kotucove-brzdy/force-mechanicke-kotucove-brzdy--sada.html

 
MisoGrno2 phercek 10.06.2020 (14:57)

thumb_up0thumb_down


?? nerozumiem tomu "dostelovavat". brzdy sa nastavia 1. vo fabrike alebo 2. pri event. ich vymene. potom plati "nesprtat". mam iba mechanicke na 4 roznych bikoch. brzdia kvalitne a platnicky deriem od novych az do nuly bez hocakeho zasahu. problem je mozno pri (pri)vysokej vahe jazdca. ja mam 72 kg a pomer najazdenych km k nastupanym (a teda aj nabrzdenym klesaniam) mam vysoko pravdepodobne nasobne nizsi ako drviva vacsina (distance/elev gain less than 43). jazdim na low cost bikoch, pretoze image pri stupaniach nepomaha ani neubera zo sadla

 
phercek MisoGrno2 10.06.2020 (15:46)

thumb_up-1thumb_down


Ako sa deru platnicky na nechanickych brzdach tak sa posuva miesto zaberu ako stlacas packu. Takze treba pokrutit srobikom cez ktory vstupuje lanko do packy, aby bol zaber stale na tom istom mieste. Kazda platnicka ma nova asi 2 mm a novy kotuc ma tiez asi 2 mm. Ked Zodereies platnicky na 1 mm a kotuc na 1.5 mm tak nemusi byt mozne tychto 2.5 mm rozdielu dostelovat iba na srobiku pri packe. Vtedy treba dostelovat aj na brzdovom strmeni. Ak sa ti z nejakeho dovodu derie jedna platnicka viac ako druha tak tiez treba nastavit vzdialenost kadzej platnicky od kotuca samostatne.
To myslim pod slovom dostelovat. Hydraulicke brzdy si vzdialenost platniciek od kotuca nastavjuju automaticky.

Okrem toho ked brzdu nanovo osadzas tak je ju treba celkovo nastelovat. To je to co si asi myslel "nastavenie z fabriky".

 
MisoGrno2 phercek 10.06.2020 (15:55)

thumb_up0thumb_down


dakujem za vysvetlenie krutenia srobikmi. srobiky nekrutim, krutim iba pedalmi a brzdy bzdia ok. btw, spocital si si svoj pomer vzdialenost/vyska? je to o brzdeni

 
phercek MisoGrno2 10.06.2020 (16:02)

thumb_up0thumb_down


Nie. Ani neviem co myslis.

 
trial phercek 12.06.2020 (06:50)

thumb_up0thumb_down


To bude tazky pripad asi 😁
Ale tak kazdy sme nejaky.

 
phercek trial 12.06.2020 (11:31)

thumb_up0thumb_down


Tazko povedat ked sa MisoGrno2 nevyjadril o co mu ide.

Keby som mal hadat tak hovorim, ze ho zaujima dlzka brzdnej drahy voci vyske taziska. Ale nesedi to lebo kazde bicyklove diskove brzdy dokazu zablokovat koleso do smyku. A tym padom ten pomer nezalezii od brzd, ale od povrchu vozovky, pneumatik, tlaku a ako moc jazdec dokaze dat tazisko dole a dozadu (co bude zalezat od toho ako nizko sa da dat sedacka a od geometrie ramu a velkosti zadneho kolesa). Ale nic moc spolocne to s brzdami nema ak dokazu zablokovat koleso do smyku.

 
Hosť MisoGrno2 16.06.2020 (17:57)

thumb_up0thumb_down


Tu nejde o to kolko clovek zjazduje, ani o to kolko vazi pretoze je uplne jedno ci zoderie platnicky skor alebo neskor. Co sa ti snazia povedat je ze hydraulicke kotucove brzdy v urcity moment pri vacsom chode packy (ktory nastane pri ciastocnom zosuchani platniciek) napumpuju do okruhu viac brzdovej kvapaliny/oleju a tym viac vysunu piestiky a defacto trochu zodrane platnicky viac priblizia ku kotucu. Cize si sami reguluju vzdialenost povrchu platniciek od kotucu, tym padom je chod rovnaky. V pripade mechanickych kotucovych brzd ktore su ovladane tahom lanka je nutne dranie platniciek regulovat mechanicky a to bud na strmeni vysunutim platniciek spominanymi tocitkami alebo potom dotiahnutim lanka (na pake alebo strmeni) tiez tocitkami.
Ak si nepostrehol chod paky s novymi a zodratymi platnickami tak na teba pravdepodobne plati jeden z troch bodov
1.) nemas mechanicke kotucove brzdy
2.) si uplny amater ktory to vobec nepostrehol aj ked to je podla mna nemozne
3.) volnejsu packu a minimalny brzdy ucinok povazujes za znak zodratia platniciek

 
danyH 10.06.2020 (19:48)

thumb_up2thumb_down


Habci
ram hra pri “supple” vyslovene len pocitovu rolu (pokial nie su pouzite ine tlmiace prvky ako elastomer...) karbon,ocel,titan, hlinik vsetko podobne a rozdiely su mikro male dolezite su kolesa,plaste a tlaky,vidlica a riadidla,sedlovka a sedlo - spravne by bolo to nazyvat “vertical compliance” cize komfort

dobra karbonova sedlovka ma flex 100x vacsi ako ocelovy ram. ramy uz z principu svojej konstrukcie potrebuju 7.000-15.000N na flex o 1mm dobrej sedlovke staci aj 70N

 
Kelezo 10.06.2020 (12:39)

thumb_up1thumb_down


Bikepacking zelezo recenzovat na holo... Jediny prinos je odkaz na stranku vyrobcu.

 
tomasbenc 10.06.2020 (13:15)

thumb_up1thumb_down


Prve, co ma napadlo, ked som uvidel ten bike. Ze je vyrobeny z hliny. Hrnciarsky bike.

 
lajdak 10.06.2020 (15:41)

thumb_up1thumb_down


Ten rám je hrozný, vyzerá to ako dedova Ukrajina z čias totality 😂

 
frantisek.stolar lajdak 10.06.2020 (16:10)

thumb_up0thumb_down


vidim ze pan je odbornik

 
lajdak frantisek.stolar 10.06.2020 (16:13)

thumb_up1thumb_down


Pamätník 😂

 
frantisek.stolar lajdak 10.06.2020 (16:23)

thumb_up0thumb_down


no ja som jednu mal a ver tomu ze je to ina kava hoc co si skusal tazky dzad z lesenarskych trubiek

 
ppi 11.06.2020 (06:52)

thumb_up1thumb_down


ale vidiet ocelou nesetria. ten 3mm plat na spodnej ramovej rurke, tam sa to ako moze zlomit preto to tam vopchali? aj tie drziaky na brdzy maju zbytocne gramy naviac.

 
lendl 11.06.2020 (11:18)

thumb_up1thumb_down


Autor tejto recenzie by sa mal v prvom rade zamysleť na čo je tento bicykel určený. Potom by nemohol dať mechanické brzdy medzi mínusy.
Tiež by sa mohol zamysleť, či môže mať oceľový rám vnútoné vedenie laniek. Opravte ma, ale myslím si, že vzhľadom na magnetické vlastnosti železa nie.

 
Jano1987 lendl 11.06.2020 (11:34)

thumb_up0thumb_down


Kvalitné mechanické brzdy sú fajn. Mínus oproti hydraulikam, že treba mať silnejšie prsty. To je ale problém veľa miestnych expertov, ktorý nemajú problém odjazdiť 200km, ale majú problém zdvihnúť 10kg tašku v jednej ruke a odniesť ju 300m. Alebo ženy. Tam je hydraulika výhoda. Na druhú stranu, ak by som chcel trail bike, tak už by som uvažoval nad hydraulikou, pri gravely, čo je aspoň podľa mňa cesťák na horšie cesty sú mechaniky postačujúce.
Čo sa týka vonkajšieho/vnútorného vedenia laniek, tak je to skôr vec dizajnu. Čo sa týka servisu, vonkajšie je praktickejšie a má ešte jednu výhodu, nezvykne v ráme búchať, čo môže byť otravné.

 
ppi Jano1987 11.06.2020 (13:03)

thumb_up0thumb_down


Ked je prilis tlsta ani nie (lahsie sa prehreju)

 
lendl Jano1987 11.06.2020 (13:40)

thumb_up0thumb_down


Myslel som skôr zraniteľnosť a servisovateľnosť. Ja som dal 3 týždne Mongolskom aj s hydrami, ale sú ľudia, ktrorí sú z toho nervózny.

 
Gusto0 lendl 11.06.2020 (13:43)

thumb_up0thumb_down


bezne sa robi vnutorne vedenie aj na ocelovych ramoch.

 
lendl Gusto0 11.06.2020 (13:57)

thumb_up0thumb_down


OK a jak sa tam naťahuje bowden? Magnetom to asi nepojde.

 
milos21 lendl 11.06.2020 (16:19)

thumb_up0thumb_down


Ja som magnet nepoužil ani na karbonovom ráme...

 
bigmig 10.06.2020 (11:56)

thumb_up0thumb_down


Tiez ma zaujal ten koment k prevodom.42x46 je na gravel malo?

 
frantisek.stolar bigmig 10.06.2020 (11:59)

thumb_up0thumb_down


ja som tucny pre mna hej

 
PeterLuk 10.06.2020 (12:55)

thumb_up0thumb_down


Nechápem, prečo viac výrobcov neponúka na výber z viacerých farieb a dizajnových kombinácií, určite by si zato mnohí aj priplatili. Toľko dobre vyzerajúcich a zaujímavo poskladaných bicyklov zabili v poslednej dobe takouto vyblitou farbou a škaredým dizajnom polepov...

 
Gusto0 PeterLuk 10.06.2020 (13:03)

thumb_up1thumb_down


podla mna je ta farba paradna a polepy tiez.
cim to zabili su rychloupinaky a deleny radiaci bowden. inac keby sa predalo co sa malo predat uz by bol u mna doma.

 
PeterLuk Gusto0 10.06.2020 (14:24)

thumb_up0thumb_down


Ako, táto konkrétna kombinácia mi nepríde taká zlá, to prírody sa to celkom hodí, ale musel by som si na to zvykať. Ale ocenil by som to. Hlavne keď mnohí výrobcovia vrátane Marinu ponúkajú neraz ten istý bike s rôznym osadením v iných farbách, viazaných práve na osadenie. A tak občas vyzerý bike v horšej výave lepšie ako lepšie poskladaná verzia, len kvôli farbe

 
Matej1985 10.06.2020 (19:30)

thumb_up0thumb_down


Náhodou pekný kúsok, farbou sa mi zapáčil na prvý krát. Akurát namiesto 1prevodníka by som prial 3prevodník alebo náboj s prevodoukou. Hoci som zaritý retro MTBčkar, no keby som teraz mal kupovať nový bicykel, tak by to bol tento gravel. Páči sa mi že sú tam rôzne úchyty na nosiče a držiaky flašiek a že rám je CrMo ocelový.

 
Pridaj komentár