Kompava KreaTabs - kreatín aj pre cyklistov

Kompava KreaTabs - kreatín aj pre cyklistov

616 komentárov

adam.milo111 08.07.2020   Predstavenie Kompava Doplnky Test Cestna Cyklistika Vyziva Horska Cyklistika Regeneracia

Každý športovec by okrem tréningu mal dbať hlavne na regeneráciu. Obzvlášť to platí pri tak náročnej aktivite, akou je cyklistika.

 

Pre regeneráciu môžete robiť mnoho vecí a okrem oddychu, spánku, kvalitného jedla alebo zaradenia kompenzačných aktivít je možné zvoliť aj správne doplnky výživy. Existuje mnoho rôznych “čarovných” tabletiek, nápojov a práškov. No veľmi málo z nich má aj reálne a vedecky overené, že fungujú. Napríklad taký kreatín monohydrát sa považuje nielen v komunite “miesičov” v posilňovniach, ale aj iných športov, za výborný doplnok na regeneráciu. Kompava KreaTabs obsahuje 100% kreatín monohydrát s glukózou vo forme žuvacích tabliet a mohol by si nájsť miesto aj na vašej poličke.



Keď vám niekto povie slovo Kreatín, ako prvé sa vám zjaví pred očami pravdepodobne "nabušený" kulturista. Veľa ľudí hneď pri tomto slove povie “to zavodňuje”. Áno, ale poďme si spomenúť niekoľko pozitív, ktoré prináša užívanie kreatínu monohydrátu:

  • zlepšuje silu
  • zlepšuje celkový výkon (či ide o posilku, cyklistiku a iné)
  • urýchľuje regeneráciu (to je veľmi podstatné)
  • má potenciál pri raste čistej svalovej hmoty a redukcii tuku
  • má výhody pre mozog u mladých aj starých (kognitívne funkcie, pamäť, uvažovanie, prevencia proti neurologickým ochoreniam ako Parkinson, Alzheimer a pod.)
  • má pozitívny vplyv na cukor v krvi


  • v štúdiách riešiacich všetky dostupné suplementy je stále zaradený medzi TOP 5 účinnými doplnkami výživy
  • je odporúčaný a vhodný aj pre ženy, vegetariánov, vegánov
  • je lacný
  • je bezpečný - nachádza sa aj v potravinách, ale vo veľmi malom množstve, čo pre efektivitu nestačí



Samozrejme všetko sú to pozitívne vlastnosti, no stále sa jedná o doplnok a bez adekvátneho tréningu, výživy a ďalších faktorov výkonnosť hore nepôjde.

Prečo KreaTabs a ako chutí?


Výživový doplnok KreaTabs je vhodný na použitie pri výbušných tréningoch a na celkovú silu a rýchlosť. Zabezpečí vám efektívny prísun energie s krátkodobým glukózovým efektom a rovnako dlhodobejším uvoľňovaním kreatínu. Ideálny je na okamžité použitie, teda vo forme žuvacích tabliet. Tie sú praktické na cesty, pri športe, alebo jednoducho keď treba bez nutnosti prípravy.

KreaTabs obsahujú 100% mikronizovaný kreatín Creapure® s glukózou. Spojenie kreatínu a glukózy zvyšuje využitie kreatínu až o 40%. Vďaka tomu sa do cieľovej bunky dostane rýchlejšie. To je výhodou KreaTabs spolu s tým, že ide o tablety, ktoré sú počas tréningov pohodlnejšie ako prášok. Táto forma tabliet s citrónovou príchuťou mi veľmi chutila. Mám rád, keď doplnky ešte aj chutia dobre a nemusím to jesť doslova nasilu. Balenie obsahuje 180 tabliet a ideálne je ich užívať pred tréningom alebo počas neho.



Koho môže zaujať?


V podstate je vhodný pre všetkých vytrvalostných športovcov. Hlavne počas výbušných tréningov, pretekov alebo po náročnej aktivite na podporu celkovej regenerácie. Treba zdôrazniť, že nie každý môže pozorovať rovnaký účinok. Ale vzhľadom na bezpečnosť a rokmi overené využívanie kreatínu v športe sa netreba báť vyskúšať, ako bude fungovať vo vašom prípade - najmä ak tréningu dávate skutočne dosť.



Kompava KreaTabs sú dostupné s citrónovou príchuťou, v balení o hmotnosti 540 g. To dáva celkovo 180 tabliet, s cenou 34 €. Viac sa o produkte dočítate na stránke výrobcu.

Testy a predstavenia produktov sa realizujú s produktami a materiálmi zapožičanými od dovozcu danej značky alebo z MTBIKER shopu. Ich obsah a záver je subjektívnym názorom autora.

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

Peter6 08.07.2020 (10:49)

4


Neberie sa aj tento kreatin tak ako u kulturistov že len 2-3 mesiace a potom dlhsia prestávka ináč telo odnaucite vytvárať si svoj prirodzený kreatin sám? Preto potom po vysadení sa človek môže cítiť slabšie... ak áno trebalo spomenúť aj to nie len výhody lebo pri ňom to nefunguje tak isto ako pri aminokyselinach napríklad...

 
tino888 Peter6 08.07.2020 (11:33)

-3


a je na to aj nejaky vyskum alebo to je iba broscience?

 
Peter6 tino888 08.07.2020 (12:12)

2


Nejake presne vedecke studie nemam len si pamatam ze ked som sa pred casom o to zaujimal tak v clankoch, ktore sa venovali kreatinu to bolo spominane ze niekto moze pocitovat ubitok sily, zalezi mozno od davok ake bral lebo niekto to prehana alebo od jedinca, neviem dal som to iba ako poznamku ze som si to vsimol, ze to je pravda netvrdim, ak by niekto mal studiu kde sa to vyvracia alebo potvrdzuje budem rad za novu info Kreatin ti napr v kulturistike vraj dopomoze spravit napriklad o par opakovani naviac a tym sa citis silnejsi a napumpovanejsi a ides rychlejsie hore, ak ho neberies tak tie opakovania naviac mozno az tolko nedas a preto to niekto vnima ze je trocha slabsi a mozno je to len psychika, ako som pisal niesom expert iba cisto taka poznamka

 
tino888 Peter6 08.07.2020 (15:32)

-3


jasne chapem, ja som bral kreatin roky a je to jediny doplnok stravy ktory ma vedecky potvrdeny ucinok (napr ani bcaa to nema). Ale veci ohladom toho co sa vzdy rozpravali ze najprv musi byt nasycovacia faza alebo ze kazde 2 mesiace si treba dat prestavku su cisty bro-science a nema to ziaden vedecky podklad. Takze to ze to do clanku nedali je v poriadku, naco tam davat famy

 
adam.milo111 Peter6 08.07.2020 (11:42)

0


Dobrý dotaz Kompava to nikde pri tomto výrobku neudávala...ale všeobecne viem že je kreatín dobre brať naozaj poctivo, nasledne po cca dvoch mesiacoch si dať od neho pauzu zhruba na mesiac a potom opäť zas môžeš. Nejaký rapídny úbytok sily som nezaznamenal, predsa len to je len doplnok

 
Potoven Peter6 09.07.2020 (11:03)

0


Kreatin sa moze brat celorocne , ziadne nasycovacie fazy a ani cyklocanie

 
Swarz 08.07.2020 (17:45)

4


Kreatin urcite funguje ale ako byvaly dlhorocny "miesic" mozem povedat ze pre cyklistu mi to teda pride dost zbytocne a prehnane ze vyjde o tom takyto propagacny clanok a hocikto kto to vobec nepotrebuje to zacne skusat brat.
Pre vacsinu hobby cyklistov uplne nepotrebne.

 
adam.milo111 Swarz 09.07.2020 (09:42)

0


nesúhlasim, akykolvek účinny doplnok berieš, zabera komplexne na cele telo a logicky na tie svaly ktoré najviac zaťažuješ. už len z dôvodu regeneracie má určite kreatín zmysel pre každého športovca

 
Swarz adam.milo111 09.07.2020 (12:30)

3


U vacsiny hobby cyklistov existuju ine sposoby ako zlepsit vydrz, regeneraciu a kratkodobe vysoko intenzivne intervaly. Doplnok ako kreatin by mal byt na poslednom mieste ked uz sa nieje ako dalej zlepsit. Urcite skor ako kreatin ma pri cyklistike vacsi benefit podla mojich skusenosti maltodextrin pocas vykonu a potom protein na regeneraciu, samozrejme popri dobrom lifestyle a kvalitnej strave. Dalej posilka - intenzivne spravne technicke cvicienie 1x -2x do tyzdna. Toto vacsine hobby cyklistom chyba takze zacat na nejakom chabom zaklade hned kreatinom ktory zvacsi objem bunky a zlepsi metabolizmus nieje dobra strategia a ani sa nepovazovalo za dobru strategiu vo fitness sfere. Kreatin sa zvykol uzivat ked uz bol clovek naozaj so vsetkym na limite a robil vsetko dobre a dalej uz to ako sa hovori "neslo" a narazil na limity. Potom bola kreatin uzasna vec lebo to ta dokoplo ku spickovym silovym vykonom a dalsiemu objemu svalstva kedze dost zasadne to viaze vodu. Stagnacia bola zrazu prec a clovek mal znovu chut sa zlepsovat, skusat ine veci a zlepsovat vsetko okolo co preto robis. Ja som mal sice potom problemy s vysokym krvnym tlakom kedze som zavodnenim pribral dalsie 3-4kg takze som to vysadil ale to uz tu nebudem rozoberat.

Dnes si hobby cyklista ktory musi chodit cez tyzden do prace, vecer sa venovat decku a cez vikend 2x jazdi povie ze nieje spokojny so svojimi vykonmi a citi sa unaveny a hned si streli kreatin, ktory ho sice posunie o 10% a uspokoji ale keby robil spravne ostatne veci tak je vpredu o 30%. Navyse potom ked to vysadis z roznych dovodov si tam na tej urovni kde predtym, kdezto dlhodobe stravovacie zvyky a ovocie posilky ti ostava dlhodobo.

Myslim to hlavne ku technickym zjazdovym disciplinam. Pre cestnu cyklistiku mi pride prinos creatinu monohydrate sporny uplne. Ked uz by tu mal nejaky kreatin pomoct pri nejakych sprintoch a vysokom nasadeni tak potom asi skor Kreatin ethyl ester a nie monohydrat.
Ethyl ester bol znami tym ze nezavodnoval alebo zavodnoval velmi malo, myslim ze to pouzivali aj rozny atleti a sprintery.

 
zerinno 08.07.2020 (12:40)

2


staci si kupit obycajny kreatin monohydrat 1kg za 10e v praskovej forme, zmiesat z vodou, 5g kazdy den ci rano, vecer, po jedle, po/pred treningom je uplne jedno.. a vydrzi pol roka...je to jeden z mala a najviac dokazanych doplnkov stravy, ktory funguje a mal by ho pouzivat kazdy sportovec;

 
Canyo 08.07.2020 (14:09)

0


Ahojte, ako je to s naberanim vahy z dovodu zadrziavania vody v bunkach? To nie je moc ziaduci jav pre cyklistov.

 
adam.milo111 Canyo 09.07.2020 (09:43)

0


zanedbatelné

 
Swarz adam.milo111 09.07.2020 (12:34)

1


Pre tych co nechceli byt zavodneni tu bol vzdy creatin ethyl ester.

 
palo14 08.07.2020 (16:06)

0


Podla mna vsetky tieto doplnky su koniny. Mal som kreatin, spalovace, regenerovace ale nemal som pocit, ze to nieco signifikatne robi.

 
Peter6 palo14 08.07.2020 (16:20)

2


ja pouzivam kombinaciu protein a bcaa a vidim rozdiel, urcite niesom po treningu tak unaveny ako som bol ked som to nebral, zregenerujem proste rychlejsie a kvalitnejsie lebo vtedy som cisto zo stravy nebol schopny dodat to co telo potrebuje + vidim na sebe ze vykon rastie, nie extremne a rychlo to sa neda ale posun tam urcite je a toto sa aspon mne osvedcilo

 
kafe palo14 08.07.2020 (19:26)

1


nebicyklujem vela, ale ked si po dlhsej trase (3h+) dam regener, tak na 100% nie som tak unaveny ako ked si ho nedam..a dal som to odskusat aj kamosovi, co bajkuje viac a nic neberie - mal rovnaku skusenost.

 
Pridaj komentár