Prezentácia Slovkolexu 2010

V utorok sme sa boli pozrieť v Klobušiciach pri Ilave na prezentáciu noviniek pre rok 2010 od značiek, ktoré dováža Slovkolex na Slovensko. Prinášame fotky a stručné technické pokecy o nových bikoch CUBE už v reálnych farbách, nových rámoch Ellsworth, vidliciach a tlmičoch FOX, kolesách Remerx, pedáloch Look a kope ďalších vecí…

Najskôr sa pozrieme na novú kolekciu CUBE 2010. Kopu vecí sme opísali v článku z Press Campu (http://www.mtbiker.sk/clanky/tech-info/1216/cube-press-camp-2010.html). Čo však na Press Campe nebolo, sú farebné prevedenia bikov a konkrétne komponenty. Takže vo fotkách nájdete krásne vyfarbené AMS-ko buďto na XT-čku s novými Formulami The One, alebo na X.0 s novými Elixirmi od Avidu a Truvativ Noir kľukami.

IMG 6503IMG 6505IMG 6508

Ďalej sa ukázal svetu v elegantnom čiernom prevedení nový Reaction, ikeď len v duralovom prevedení. Na priame testovanie bol k dispozícii aj môj miláčik z Press Campu: karbonový Sting, v prevedení Teamline.

IMG 6516IMG 6535

Pre fanúšikov 29-palcových kolies (ak takí sú) pripravil Ellsworth Evolve 29”, ktorý bol taktiež k dispozícii na krátke otestovanie. Osobne som mal pocit ako 13-ročný chalan, čo prvýkrát sedí na veľkom horskom biku a aj keď by som rád veril v perspektívu 29” kolies, zatiaľ ma nepresvedčili…

IMG 6542IMG 6546

Ellsworth pridal aj ďalšie 2 novinky: jednou je karbonová stavba pre hardtail Enlightenment a druhou je upravený rám Epiphany. Ten dostal nový tvar rámového trojuholníka (elegantne – a predpokladám aj funkčne – tvarované trubky).

IMG3IMG 6574

Takisto sme mali možnosť vidieť nové R1 od Formuly, ktoré sú ukrutne ľahučké. Nízkou hmotnosťou sa mohol pýšiť aj Look so svojími MTB Quartz pedálmi – nafotený topmodel Ti váži 120g na pedal. K videniu boli aj nové FOXy, o ktorých sme tiež písali v článku z Press Campu (http://www.mtbiker.sk/clanky/tech-info/1216/cube-press-camp-2010.html).

IMG 6585IMG 6590

Z ostatných vecí spomeniem nové kolesá od Remerxu (so zjavnou inšpiráciou u lídra v tomto segmente), nové a prerobené Cratoni prilby, oblečenie od TSG, 661, komponenty Deda, Sunline, DaBomb (aj s novým rámom) a ďalšie lahôdky. Konieckoncov, nájdete ich na www.slovkolex.sk

IMG 6644IMG 6642IMG 6654

Borec na konec je prezentácia produktov Joe’s No Flats (http://www.no-flats.com/) systému. Na fotkách nájdete klasický American Classic ráfik (dušový), do ktorého je vložená špeciálna páska, na ňom nahodený starý WTB dušový plášť, do ktorého je napichaných asi 50 klincov a skrutiek. A plášť drží tlak, aj keď skúšate skrutku vybrať. Môže za to špeciálna emulzia, ktorá je naliata priamo do plášťa a ktorá zabraňuje unikaniu vzduchu cez diery až do veľkosti 2mm. Ak by niekto mal chuť vyskúšať tento systém v praxi, dajte mi vedieť.

Emily Batty a nová vidlica Fox 32 Step-Cast PR článok

Emily Batty a nová vidlica Fox 32 Step-Cast

Väčšina žien neskrýva radosť, keď dostane nové šperky alebo šaty. No kanadská bikerka Emily Batty, má ďaleko väčšiu radosť z úplne iného šperku – novej ultralight vidlice Fox 32 Step-Cast, pre ktorú si prišla priamo do centrály Foxu. A má celkom dobrý dôvod, kedže jej už tak poriadne vyladený bike, zase o čosi schudol. Viac info o tejto novinke na stránkach ridefox.com.
Nová vidlica aj tlmič 2016 - FOX 34 PR článok

Nová vidlica aj tlmič 2016 - FOX 34

Odpružená vidlica FOX Float 34 dostala úplne novú podobu vonkajšku aj vnútrajšku. Vidlica si jasne požičiava dizajn od 36-tky vrátane korunky, podpery a dokonca aj stĺpik vidlice bol prepracovaný. V sumáre váži Float 34 (pre 29", 140mm) 1769g, na váhe tak zhodila vidlica až 297 g a Float 34 (pre 27,5", 160mm) 1746g, čo je o 219 g menej ako predchodca. Viac podrobností v krátkom videu a článku Nová vidlica FOX Float 34 a tlmič FOX Float DPS pre rok 2016.
Slovkolex 2014 obrazom

Fotogaléria z prezentácie pripravovaných noviniek na sezónu 2014. Slovkolex s.r.o je exkluzívny distribútor značky CUBE pre Slovenskú republiku. Už od roku 2006 vám prináša tieto designové skvosty na náš trh a len niekoľko dní po nemeckom Eurobiku sme mali možnosť bližšie preskúmať modely na nasledujúcu sezónu.