MTBIKER shop: Značka Vortex, Mondraker v zľave a ďalšie zaujímavosti

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.

Minulý mesiac sme spustili novú pravidelnú rubriku, v ktorej vám prinesieme prehľad toho najdôležitejšieho, čo sa za ostatný čas prihodilo v MTBIKER centrum Hrádok, aké novinky má náš shop a pozrieme sa na akcie a podujatia, čo v tomto období veľa miesta nezaberie a nezabudneme na sociálne siete a najzaujímavejšie príspevky. Kto nezachytil prvé vydanie výberu, tak dohnať to môže na tomto odkaze.

MTBIKER shop - špeciálny režim

Aj tu chceme spomenúť situáciu ohľadne predajne a objednávania v shope. Bezpečnostné opatrenia, tím oslabený kvôli OČRkám, meškajúci tovar od dodávateľov a veľký (dva a pol násobný) nárast objednávok spôsobil, že sa lehoty dodania tovaru pre zákazníkov predĺžili až tak, že sme museli prijať niekoľko krízových opatrení. Veríme, že to najťažšie už máme za sebou, ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie.

Neustále personálne posilujeme, zväčšujeme kapacity, prešli sme na dvojzmennú prevádzku na expedícii a s balením tovaru pomáhajú všetci členovia nášho tímu, vrátane manažérov. Podľa vývoja situácie budeme postupne skracovať lehoty na dodanie tovaru a vrátime predajňu do normálneho režimu. Táto kríza nám dáva mnoho námetov na zlepšovanie expedičného procesu a najmä ukázala potrebu zväčšenia skladu, na ktorom už vyše roka pracujeme a ktorý by mal byť do leta dokončený (aj keď jeho výstavbu tiež koronakríza spomalila). Do budúcna budeme lepšie pripravení aj na takéto radikálne nárasty objednávok a naše služby pre vás sa ešte zlepšia. A vás, ktorých priazeň sme naštrbili alebo stratili, sa pokúsime presvedčiť, že si ju opäť zaslúžime!

Dobrá správa je, že aktuálne je predajňa už otvorená a tešíme sa na vašu návštevu. Stále treba počítať s bezpečnostnými opatreniami, ale už sme zase o krok bližšie k bežnému fungovaniu. Bikefitting ostáva pozdržaný do doby, kým sa situácia nezlepší, chránime vás aj našich zamestnancov. Jeho spustenie dopredu oznámime.

Novinka

Minulý mesiac pribudla nová značka v portfóliu nášho shopu. Tentokrát to je dodávateľ komponentov s názvom Vortex. Je to kvalitná alternatíva k značkovým výrobkom a v shope aktuálne nájdete brzdové doštičky a gumičky, bowdeny, lanká, koncovky, stojany a košíky na vodu klasicky na rám a aj na riadidlá.

Nový bazár

Medzi novinky môžeme zaradiť aj výrazný redizajn bazára, v ktorom pribudli aj úplne nové funkcie. Na všetko nové si človek chvíľu zvyká, ale veríme, že rozdelenie do kategórií ako máme v shope, alebo uprednostnenie tovaru s dokladom o kúpe, vám vo finále pomôže s nájdením dobrej ponuky s jasným pôvodom. Všetkým registrovaným užívateľom sme emailom poslali vymenované novinky bazára, spomenúť môžeme štatistiky predajcu (koľko mal spolu inzerátov, počet zobrazení, like, dislike...), pribudla možnosť zadať atritbúty (možné vybrať sadu, brzdy, počet prevodov...) a podľa týchto parametrov potom filtrovať v zozname a ľahšie vyhľadávať.

Top ponuka - zľavy desiatky percent

Minulý mesiac sme tu mali luxusné Pinarello F10, ktoré sa už stihlo predať. Teraz vyhovieme milovníkom MTB a značky Mondraker. Prvý bike nesie meno Mondraker PODIUM CARBON 29" XT 2x12 a je to testovačka v zľave 44 %, veľkosť L na postavu od 175 - 190 cm. Je vo výbornom stave, v inzeráte by stálo “ako nový”. Je to super alternatíva pre toho, komu trend 1x12 prevodov nevonia a 2 prevodníky vpredu využije. Väčšina noviniek je dnes práve len s 12 prevodmi, tak toto môže padnúť vhod. Bike sa objavil aj v teste novej sady XT. V našom shope len jeden kus na tomto odkaze.

Ďalšia raketa je z kategórie karbónových fullov. Mondraker F-Podium Carbon DC R na kolesách DT SWISS je úplne nový bike, v Hrádku máme skladom pripravené veľkosti M a L. V teste ho vychválil aj Bimjeam, na tomto odkaze si ho môžete prečítať a pozrieť aj fotky z terénu. Aktuálna zľava 32 %. Odkaz na bike v našom shope.

Sociálne siete

Tu sa hneď musíme pochváliť a zároveň všetkým poďakovať za priazeň na kanáloch YouTube. Kanál magazínu MTBIKER dosiahol 24 000 odberateľov a jeho oveľa mladší brat MTBIKER shop 2 400. Pekne je rozbehnutý aj MTBIKER elektrobicykle, kde sme prekonali 1 700. Práve tieto čísla sú našou odmenou a motiváciou do ďalšej práce. Ďakujeme!

Youtube

Najviac zhliadnutí malo video, kde sme porovnávali novinky zo sveta MTB s cenou 1 000 - 1 500 €. Pod videom nájdete aj odkazy na bicykle v našom shope.

Z elektriky najviac zaujalo video o dámskom ebiku Kellys Tayen v dostupnej verzii 10. Necháte sa inšpirovať a začnete jazdiť s frajerkou, manželkou?

Instagram

Na premenovaný Instagram MTBIKER_shop a MTBIKER_elektrobicykle so zmeneným logom sme si rýchlo zvykli, tu sú príspevky s najväčším úspechom.

Tento Marin Rift Zone sa vám páčil najviac z príspevkov za mesiac apríl. Iné farebné prevedenie sa objavilo aj v unboxingu. Ich kolekcia na 2020 je príjemne iná, tu nájdete ich komplet ponuku.

Zo sveta batérií s veľkým náskokom vyhráva toto efektné lakovanie na ebiku Giant Stance. Naživo vyzerajú tie farbičky ešte raz tak dobre. Vidíme sa u nás v Hrádku, dopredu si objednať ebike od Giant môžete v našom shope.

Akcie, aktivity a podujatia

Ako ste si všimli, na aktuálne dianie reaguje aj kalendár akcií a testovacích dní. Stále sme v režime, že čakáme, ako sa situácia vyvinie a ako zareagujú organizátori akcií. Zatiaľ sa vám to snažíme vynahradiť aspoň obsahom ako sú unboxingy alebo rôzne testy, ktoré nájdete v našom magazíne.

Jeden z najčítanejších testov je od Imra, zabrať dal plášťom Continental Mountain King a Cross King.