thumb_up75thumb_down 54 komentárov
redakcia 20.08.2020 Elektrobicykle Predstavenie Ebike Horska Cyklistika Novinky Kellys
O skutočnosti, že slovenský Kellys prichádza s produktom vyrobeným z nového, doteraz nevyužívaného materiálu, sme vás informovali len nedávno.
Testy a predstavenia produktov sa realizujú s produktami a materiálmi zapožičanými od dovozcu danej značky alebo z MTBIKER shopu. Ich obsah a záver je subjektívnym názorom autora.
dizajn neskutocny len skoda ze je to e-bajk 😔😔 co uz ked si to trh vyzaduje 🙈🤷🏼♂️. Budem dufat ze buduci rok nieco vymyslia z toho kompozitu s velmi podobnim dizajnom aj pre klasicke enduro bez motora bol by som stastný ako blcha keby hej, samozrejme aj s rovnakou kombinaciou kolies 27,5 v zadu a 29 v predu 😁
Slovne spojenie "revolucny ebike" je oxymoron Samotny e-bike nie je vysledkom ziadnej revolucie, ale mozno skor evolucie, lebo ludia neskutocne spohodlneli. Nic proti Kellysu, som rad ked sa slovenske firmy snazia o vlastny vyvoj. Skoda len, ze sa nejde po samotnom principe, ale riesi sa len kozmetika stareho systemu.
e-biky su skutocne revolucia. Nemusi sa ti to pacit ale je to tak. Male motorky sa stavaju zbytocnymi. e-biky spajaju slobodu bicykla s pohodlim motorky a to neprecuras nicim.
Nemusi sa ti ich nastup pacit (ani mne sa nepaci) ale nespravis s tym nic. My cyklisti/bikeri sme si zvykli, ze pre zazitky musime neskutocne makat, a povazujeme to za spravne, ale ludsky pokrok je postaveny na lenivosti.
will Nerozumiem tomu porovnaniu s motorkami.
Ake motorky sa stavaju zbytocnymi?Skutre?Aka kategoria,obsah?
Ako mozu byt bicykle pohodlne ako motorka?
Zbytocne su skutre do 50 ccm. Mozno aj 125. Na dopravu je vyhodnejsi e-bike.Tu myslim mestsky e-bike - nehuci, nesmrdi a nema obnedzenia ako motorka.
A pod pohodlim motorky som myslel to, ze sa nenadries ako kon aby si sa dostal 500 vyskovych metrov hore. Motorka to dokaze uplne v pohode. Na e-biku sa nadries tiez, ale len ked chces. Ak nechces, vyjdes to pohodlne.
spohodlneli? Uz je davno dokazane meraniami, ze ludia na e-bikoch casto spalia viac kalorii ako na bikoch, tak uz by bolo dobre prestat sirit take myty o pohodlnych a lenivych .
Hallelujah, mám na ebiku 2800km a nebolo výjazdu kedy som neprišiel unavený. Ale keď to tých ľudí stále baví, nikto s tým nič neurobí. Najhoršie je že oni si to len niekde prečítali, alebo počuli, aké je to "zlé". Ale my Slováci predsa tak radi frfleme a nadávame na niečo.
Vedel by si pls dat odkaz na nejaky zdroj? Celkom ma to zaujima (seriozne). Diky
Zdroj: moja osobná skúsenosť doložená 2800km. Ak si raz biker, budeš to toho dupať, nech máš čokoľvek pod sebou. Zásadný rozdiel je v rýchlosti. Záťaž je tá istá, často väčšia. Samozrejme sa to dá aj inak, viac na motor. Ale ak si jazdil poctivo doteraz, neboj, nebude sa ti chcieť zrazu ulievať.
reagoval som najma na ankhax, pisal o meraniach, tak ma to celkom zaujalo, ale diky aj za tvoj nazor
to chces tvrdit ze na rovine valis 33 a motor oddychuje Vtipalek
Valis len tolko aby ta vytiahol Max rychlosotu na kopec cize percento vykonu aby si mohol mat ten zazitok z rychlosti Dobry biker bikuje a nenabíja
Presne moja reč si to vystihol, proste ak si raz makal tak ebike to nezmení budeš do toho dupat rovnako akurát je to väčší zážitok ist hore trailom 25km/h
neviem či sa to dá nazvať meraním, ale vcelku zaujímavé video podložené štatistikami z Garminu https://www.youtube.com/watch?v=fAYS3yi2UAY
"Nových e-bikov série Theos F chcú predať na začiatku tak 500 – 700 ročne a ich cena sa bude pohybovať niekde medzi 4900 a 7400 eurami."
F90 bude stáť 7399€, F70 5899€ a F50 4899€
vobec nerozumiem tomu 10 kolu na najnizsom modele, radsej cena o 200€ viac a mat tam 12s Deore ci SLX
dajme tomu, ale záleží od rozsahu kazety. námatkovo som pozrel tu v shope a iba jedna má najväčší pastorok 46z, potom zopár 42z, čo už môže byť málo
Nie som e bajker. Ale toto je nadhera. Verzia 90 je maly vlhky sen... Baterka znese isto vyjazdy cez 100km 👍
Mimoriadne pohľadný bike. V e kategórií v dizajne môj favorit. Ešte "analógovú verziu" AM 150/140 alebo EN 160/160 a asi prvý krát začnem uvažovať nad Kellysom.
...pozitíva THINK LINK systému, akými sú citlivosť, nezávislosť pruženia počas brzdenia a šliapania do pedálov... To nemyslite vazne, v porovnano s čim?
To je z casti pravda - Think Link ma extremne nizke hodnoty anti squatu, co sice na jednej strane znamena, ze treba tlmic zamykat, inak sa dost pohupuje, ale zaroven to znamena vyssiu citlivost na male nerovnosti, pedal kick-back je prakticky nulovy, tym padom sa nemeni dlzka retaze a teda pri zjazde to nijako neovplyvnuje pruzenie, cize opat - lepsia citlivost na nerovnosti.
Je to linearny virtualny jednocap a napr na swagu je strasne tuhy aj s tokenom v tlmici, s FSR alebo V4L sa to vobec neda porovnavat.
Virtualny jednocap? To je co prosim ta? Mozno si myslel prepakovany jednocap, ale ten to nie je ani omylom..
Think-link, ako uz nazov naznacuje, je zavesenie typu twin-link, resp tiez nazyvany dw-link.. cize spada do rovnakej kategorie ako napr Maestro, alebo VPP.. zasadny rozdiel think-linku oproti takmer vsetkym dnesnym systemom zaveseni je, ze nesli cestou vysokeho antisquatu ale naopak.. a vo vysledku sa to prejavuje tak ako som pisal vyssie.. kto neveri, mozem mu poslat grafy z Linkage X3..
Nemas nahodou grafy spravene aj pre tie ich nie-enduro modely (thorx ci ako to elegantne pomenovali)?
Pri tych HC enduro verziach im ten antisquat viem odpustit ak tym fakt zlepsia aktivitu (ale BB rise je aj tak proti mojmu gustu) ved pri vyslapoch zamknes tlmic.. ale pri ich trailbikoch, kde tiez naprasili ten isty system to uz asi nebude to prave, ak zanechali tu istu kinematiku.
Pri ebikoch je to nastastie jedno, tam je ti jedno, ze stratis 20% vykonu len pohupovanim sa pri kazdom zabere, vsak baterka potiahne
Grafy mam prave na Thorxa, ale inak Swag ma prakticky tu istu kinematiku, rozdiel je minimalny.
Posli mi PM ktore grafy by si chcel vidiet.
Naschval som to tak pomenoval, a zhodli sme sa v tom, ze pri slapani ten bike urcite nezavisly od pruzenia nieje. Tie grafy by zaujimali aj mna, pretoze pocitovo je ten system strasne linearny.
very guud...prvý eBike čo sa mi páči...zatial sa tomu bránim a som zástanca Starej Školy -svaly- slapanie a tep 300 na 300
... ale ?
...človek nikdy nevie.
každopádne je to podarený dizajnisko...palec UP
Ja veľmi nerýpem , ale občas mi nedá . Tak najskôr sa na bike nahodí 10kg záťaž v podobe motora,baterie a ovládacích prvkov k tejto elektrike....a potom sa ide "vymýšľať" nový materiál ktorý znižuje hmotnosť biku .
Kellys sa celkom rozbehol posledne roky. Pamatam sa na ich prvy Swag co bol oproti CTM Scroll slabota.
Ale je mi proti srsti ten telemarketingovy marketing. Asi sa musia prisposobit slovenskemu zakaznikovi, neviem.
20min reci o magic material ale ani jedno konkretne cislo. Reci ako karbon je zly material a neda sa s nim dosiahnut to co s tym Feather. Pritom je to zabehany material a extra problemy s nim niesu. Pochopil by som info ze je ten material lacnejsii alebo flexibilnejsi na zakazky, pripadne. Ale pride mi to, chcu hlavne vyuzit marketing. potencial noveho ineho materialu. Preto aj ta Keynote ala Apple ale za to odo mna pochvala. Skor mi vadi vagne info, max. ze ram je rovnako tazky ale odolnejsi. Ked sa uvadza novy material nebolo by zle to niecim podlozit.
Zaijmave ze zatial ten material moc nevidiet. Cakal by som ho napr. pri rafikoch kde odolnost je klucova.
Ved na tom nie je nic zle.Vsetci vyrobcovia chcu vyrobit ci najlahsi Ebike.
Kolko budu tie srandy stat? Palec, hore, zviditelnili sa na celom svete.
Na papieri to vyzera super. Dufam, ze sa to uchyti. Drzim palce.
ak bude ten materiál naozaj tak skvelý ako reprezentujú, tak bude to pecka...som zvedavý ako zareaguje konkurencia a ešte ako to bude s prípadnými opravami...a potom či si začneme vravieť "starý dobrý lacný karbón " ktovie aká bude cena tohto materálu... inak k tomu e-biku,ako viacerí spomínali,kľudne by mohla byť aj verzia bez motora palec hore
Len ak ho niekto oprie na noc ku krbu, tak rano bude asi z XL-ka S-ko 😄
Dobrá robota! A online prezentácia nie len pre obchodníkov, ale aj pre verejnosť detto.
Feather pouzivaju aj znacky accell group ( cize napr. ghost, koga, haibike, lapierre.....) teda nejaky ten elektobajk aj bajk s tymto materialom na trhu uz mame okrem kellys....ale super ze aj nasi sa snazia ist dopredu
prvy bol Ghost so svojim Lectorom https://bikerumor.com/2020/01/28/must-see-3d-ghost-carbon-bike-production-in-europe-with-unbreakable-rein4ced-tech/
Haibike vyraba ASTRO (Taiwan/Vietnam) podobne aj ostatne karbonove ramy pre Accell group.
Kellys THEOS F je teda prvy ebike s tohto materialu.
Zaujímala by ma ale taka vec, že prečo je na fotkách modelu F90 vidlica s polepmi FOX 38, keďže podla dizajnu spodných nôh je to RS ZEB? To si robia chlapci z Kellysu prdel nie?
Sa este len setci poseru ked bude na nom bude jazdit Deni Mekkaskil.
Prekvapivo pohľadný ebike, vôbec by som sa nenahneval, keby k nemu Kellys z Featheru pridal do ponuky aj analógovú verziu s podobným dizajnom