ŠKODA BIKE OPEN TOUR s WeLoveCycling - aký bol tento ročník

Prvá polovica roka 2020 bola ovplyvnená pandémiou a obmedzeniami, ktoré nám priniesla. Väčšina z nás sa však snažila pripravovať aspoň individuálne a aj počas karantény zlepšovať svoju kondíciu.

Bola tu možnosť zúčastniť sa podujatia ŠKODA BIKE ONLINE TOUR, ktoré prinieslo niekoľko výziev. Mohli sme si preveriť svoje schopnosti a aspoň na diaľku sa spojiť s ostatnými cyklistami a porovnávať dosiahnuté výsledky.

ŠKODA HORAL MTB maratón

Zrušené boli tri úvodné podujatia sezóny - Svätojurský maratón, Vlko Hron aj Maratón v Levočských vrchoch. Začiatkom augusta sa to však všetko začalo ŠKODA HORAL MTB maratónom v krásnom kraji Nízkych Tatier a v okolí Kráľovej hole. Hlavným znakom bolo horúce počasie. Štyri trate s originálnymi názvami – LEJZI, SENZI, ÍZI a detská DEJZI dávali možnosť vybrať si podľa náročnosti a zúčastniť sa všetkým vekovým kategóriám. Reportáž z pretekov si môžete prečítať na stránke WeLoveCycling alebo aj na našom webe.

ŠKODA Slovenský raj

Druhé kolo tohtoročnej skrátenej edície sa konalo v Slovenskom raji. Počasie aj tentokrát vyšlo ako na objednávku a na výber boli známe tri trate – ELITE, PROFI a REKRE. Navyše pre fanúšikov gravel bicyklov či ebikerov bola možnosť zajazdiť si na špeciálne upravených tratiach. Dĺžka bola 52 km a v prípade jazdcov na ebikoch bolo jedinou podmienkou nevymieňať batériu, čo je, samozrejme, logické a férové. Celú reportáž si môžete pozrieť na stránke WeLoveCycling a tiež v našom magazíne.

ŠKODA MTB maratón Rajecké teplice

Tretie kolo a zároveň finále sa konalo v Rajeckých Tepliciach a keď už sme spomínali pri prvých dvoch krásne počasie, v tento deň sa rozhodlo pršať. No ale aj to k cyklistike patrí, treba byť pripravený na každý druh počasia. Pripravené boli aj tri trate, pričom stredná bola celkom náročná práve vďaka dvom výživným stúpaniam. Aj keď mokrí, viacerí si zapózovali pred fotoaparátmi po uši zašpinení od blata, a tak možnosť umyť seba aj bicykle prišla všetkým vhod. Celú reportáž a množstvo fotografií si môžete pozrieť na stránke WeLoveCycling. Z tejto akcie sme priniesli reportáž aj my.

Veľkou výhodou bolo, že na ktorýkoľvek maratón ste mohli so sebou vziať celú rodinu. Doma nemusia ostať ani deti, pretože je o ne vždy dobre postarané a pripravený je sprievodný program. Detské kútiky, skákacie hrady, maľovanie na tvár a veľa ďalších príjemných činností a zábavy. V neposlednom rade si môžete popozerať a vyskúšať všetky novinky od ŠKODA Auto. Viacerí domov odchádzali spokojní a možno aj s výhrou z tomboly.

No celá séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR je hlavne o pretekaní a dňoch strávených na bicykli. Aj napriek nepriaznivým podmienkam sa podarilo uskutočniť 3 podujatia a už teraz sa všetci tešíme na rok 2021. Dúfame, že tentoraz už bez obmedzení. Sledujte stránky WeLoveCycling a nič vám neunikne.