thumb_up20thumb_down 28 komentárov
redakcia 16.01.2021 24 fotografií Sezona 2021 2021 Novinka Unboxing Cestny Bike Cestna Cyklistika Cannondale
Už neplatí, že aero model má byť len rýchly. SystemSix to namiešal tak, že okrem ušetrených wattov získavate prekvapivo univerzálny bicykel.
Už si pri nejakom biku navážil to čo udáva výrobca? Udajú hmotnosť malej veľkosti rámu v najnižšej hmotnosti, ktoré sa v rámci výrobných tolerancii podarí. Takže reálny rozdiel bude 400-500 gramov pri cene o 1000 vyššej. Lebo ak tu v eshope nakupuješ viac, tak na ten bike máš 10% zľavu.
Mne ked prisiel Exceed v M-ku, mal mat papierovo podla Canyonu 10,2kg... rovno z krabice mal 10,15kg 😁 Takze niekedy sa na to spolahnut da 😉
mal som ultimate v Lku, mam aeroad 2020 v Mku a teraz novy exceed 2021 v Mku a predtym Luxa v Lku a vsetky mali nizsiu vahu ako udavali presne ako pise tbelows , btw ten aeroad mam v Mku a mechanickej 105 bez carbonovych riadidiel ale s carbon kolesami a ma 7,8kg a v akcii stal 2600€, takze s tymto 5300€ a 8,4kg vaziacim bikom sa to podla mna neda ani porovnat ..pomer cena/vykon
Tak to potom všetka česť Canyounu. Dnes hmotnosť uvádza málokto a napríklad pri Cube mi to nesedelo.
Ale aj tak som si myslel, že pri časovkárskom biku je dôležitejšia aerodynamická efektivita ako pár gramov navyše a na tom Cannondale sú určité riešenia, ktoré pridávajú materiál a nemyslím, že sú tam len z estetických dôvodov.
Áno navazil, Canyon Ultimate v M- ku má presne 7 kg ako udával výrobca 😉
moj mal 6,9 a to som mal Lko v 2016 ale bol este na rafkovych brzdach
Môj Ghost mal deklarovanú hmotnosť vo veľkosti M 6,9kg. Mám veľkosť M/L a má 7kg. Takže hmotnosť udávaná výrobcom sedí.
Pekny kusok, urcite aj funkcny. Predpokladam, ze prevazne by ho mali kupovat skusenejsi bikeri, preto by ma viac ako hole cisla zujimalo v akych podmienkach a realnej vybave uspori tych 50watt okrem spominanej rychlosti - na tych dodavanych plastoch Rubino? V porovnani s cim, akym bikom? Vaha pri tej cene a velkosti 56 by mala byt aj pod 8kg.
Choď sa na takom odviezť a keď ti fukne poriadne z boku nárazový vietor,tak potom napíš aká to je paráda. 😉
Ja pisem o dizajne...a myslim ze pri mojich 90 kg by mal ten vietor co robit 😉
Aby si nebol prekvapený,aj väčší chlapi majú problém ustáť keď fukne z boku.
Ram az tolko nespravi, skor vysku rafika citit a to je jedno, ci je na aero rame alebo na klasike.
Inak konkrétne tento bike je na bočný vietor dosť citlivý. Je to dané aj jeho geoškou, riadenie je dosť ostré a citlivé. Na druhú stranu je aj veľmi komfortný, to som od aero biku nečakal
Moze byt, na tomto som sa viezol len par km... Inak to pohodlie vie byt obrovsky rozdiel, to som pri novom biku hned citil.
Keď chceš byť za múdreho, treba si najskôr overiť fakty
V slovenskej odbornej terminológii máme slovo ližina s mäkkým i po l. V dopravnej terminológii sa týmto podstatným menom, ktoré sa používa väčšinou v množnom čísle ližiny, pomenúvajú trámy pripevnené pod obalom ťažných zásielok, ako aj spodná časť podpernej konštrukcie na spúšťanie plavidla na vodu. V Česko-slovenskom slovníku (1979) sa slovo ližina uvádza ako odborný výraz zo stavebníctva, synonymum výrazov povalok a líha vo význame „tyče, resp. tenšie brvná na posúvanie ťažkých bremien“. Po ližinách sa v minulosti posúvali aj ťažké sudy. V súčasnosti sa výrazom ližiny pomenúvajú aj pozdĺžne nosiče na streche auta (na ktoré sa upevňujú iné nosiče). Keďže pôvod a pôvodný význam slova ližina je už málo známy a zrejme aj preto, že sa toto podstatné meno používa väčšinou v množnom čísle (ližiny), dávajú si ho používatelia slovenského jazyka do súvislosti s pojmom lyže a píšu ho väčšinou s tvrdým y (lyžiny). Časté písanie slov lyžiny s tvrdým y sa odrazilo aj v lexikografickom spracovaní tohto slova v 2. zväzku nového Slovníka súčasného slovenského jazyka (2011), v ktorom sa nenachádza heslo ližina, ale iba heslo lyžina. Pri podstatnom mene lyžina sa uvádza význam „dlhý úzky predmet podobný lyži slúžiaci na nosenie, posunovanie ťažších bremien alebo na podopieranie niečoho, podpera“, čiže aj tu sa dáva výraz lyžina do súvislosti s lyžami, ktorých pomenovanie sa však utvorilo neskôr. V exemplifikácii sa uvádzajú spojenia ako lyžina helikoptéry, demontovať lyžiny z auta a pod. V súčasnosti teda stojíme pred otázkou, či zohľadniť skutočnosť, že podoba lyžina je v súčasnosti v slovenských textoch frekventovanejšia (v databáze Slovenského národného korpusu prim-6.0.40-juls-all sa našlo 22x slovo lyžina v rozličných tvaroch a len 3x slovo ližina), alebo sa máme pridŕžať existujúcej odbornej terminológie. Predpokladáme, že táto otázka bude ešte predmetom odbornej diskusie a v jazykovej praxi sa zatiaľ budeme naďalej stretávať s oboma podobami – ližina aj lyžina.
Wau! A môžeš vysvetliť aj toto neo-citoslovce?
Tyre clearance? Co sa tam max vojde ale tak aby spina nedrala ram a vidlu?
Krasny dizajn, skoda ze nie pre mna, ja som uz na taketo geometrie stary chren a po ceste 1 triedy sa tiez nechystam jazdit
pekny bike, len za tu cenu uz sa da aj Canyon Aeroad CF SLX 8 DISC Di2, v elektrike a o 1kg lahsi a s kompletne schovanou kabelazou ...