MTBIKER shop: vylepšujeme, naskladňujeme a tešíme sa na 2021

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.

Ahoj rok 2021, sme poriadne zvedaví, aký budeš a čo nám prinesieš. Už keď si myslíme, že sme v predajni a na shope všetko nastavili a pripravili sa tak, že nás nič zásadne nemôže prekvapiť, tak sa stane niečo nečakané. Ale toto nie je sťažovanie, v oblasti športu a zvlášť cyklistiky sa bavíme o situáciách, kedy nové výzvy vznikajú z dôvodu zvýšeného záujmu zákazníkov, prípadne rastie záujem o elektronické nakupovanie. Spoločne sme to zvládli a už sa plní očakávania pozeráme smerom dopredu na sezónu 2021.

MTBIKER web

Do sezóny sme vykročili s novým dizajnom našej stránky. Už si pomaličky na túto zmenu zvykáme, chce to nejaký deň, kým sa stane jej používanie intuitívne, ako na tej starej. Tá sa zásadne nemenila dlhšie obdobie, tak nastal čas na vývoj. Keď si na ňu zvykneme, odmenou nám bude modernejší dizajn, prehľadnejšie menu a dokonca menej reklamy. Zatiaľ nemáme v novom dizajne všetky sekcie, celý proces je rozdelený do viacerých krokov. Jednou vecou sme si celkom istí, po nejakom týždni, mesiaci na novom webe bude pohľad na starý web pripadať retro.

MTBIKER centrum

Už teraz môžeme spomenúť veci, ktoré sme zlepšili alebo ktoré pripravujeme, detailne sa im budeme venovať, keď nastane ich pravý čas. Tešiť sa môžeme na vačšiu skladovú plochu, väčší priestor pre expedíciu, zlepší a rozšíri sa priestor pre servis, pribudnú nové kancelárie. A popri zvyšovaní našich kapacít pracujeme aj na skrášľovaní areálu u nás v MTBIKER centre v Hrádku, zapracujeme aj na predajni samotnej.

Náš shop a jeho ponuku si zveľaďujeme tiež, pribúdajú nové značky v ponuke, o nich viacej aj nižšie. Ako ste zvyknutí, spájame produkty s našimi testami a predstaveniami, aby ste našli všetky podstatné informácie na jednom mieste, chceme, aby bol shop príjemné, prehľadné a aj pekné miesto na nákup.

Nové značky v ponuke

Základná vrstva oblečenia je kľúčová pre celkový pocit z aktivity, preto sme sa rozhodli do ponuky pridať top výrobcu v tejto oblasti, švajčiarsku značku X-BIONIC. Viac ako tisíc slov je raz vidieť, Imro pre vás opísal jeho skúsenosti s touto značkou.

Ďalšia sezónna záležitosť je značka turistickej obuvi Kayland, veď skoro každý cyklista takto v zimnom období rád vybehne na nejakú túru. Takýto outdoor tovar máme na shope zastúpený už dlhšie, určite plánujeme túto ponuku ešte viacej rozširovať.

MTHIKER

A aby to nebolo len tak, že pridáme do ponuky vybavenie pre turistov a to je všetko, tak tému hikingu, bežkovania, behania alebo skialpu budeme pre vás pokrývať kanálom MTHIKER, ktorý má zatiaľ svoj YouTube kanál a krásne zasnežené fotky môžete sledovať na jeho Instagrame. Turistika nás všetkých v tíme baví, preto si naše redakčné porady robíme štýlom výletov do prírody, tak aj vznikla titulná fotka tohto článku.

Dostupné novinky 2021

Naše predobjednávky na modely 2021, ktoré sa bežne robia aj rok dopredu, nám pomaličky dodávatelia potvrdzujú, prvé bicykle prichádzajú už k nám na sklad. Už teraz si môžete vyfiltrovať všetky nové modely, stačí vyhľadať meno značky a pridať “2021”. Alebo si kliknite na niektorú z týchto značiek, odkaz vás presmeruje do shopu. Novinky už máme od značiek Pinarello, Cannondale, Ghost, Lapierre, GT, Giant, Kellys, Mondraker, Fuji, Marin, Orbea, CTM, Haibike a ďalších. Postupne vám novinky budeme predstavovať videom a článkami, tak ako ste zvyknutí. Nejaké konkrétne prianie na predstavovačku? Video o novinkách CTM vás zaujalo, má aj druhý diel a časť venovanú ebikom.

Top ponuka

Tento cesťáčik Pinarello Prince sme po tom, ako sme ho u nás testovali, už nedali z rúk. Láska na prvý pohľad. Jazdiť ho mal kolega manažér (Bimjeam ho len testoval), ale poznáte to, plány boli väčšie ako realita, v práci veľa povinností a tak je tento Prince takmer nejazdený, ako nový. Ak máte okolo 175 cm, preferujete elektrické radenie a karbónové kolesá, tak toto bude ideálna voľba, bicykel má aj karbónový kokpit Talon. Je aj na vyskúšanie v predajni, Bikefitting máte k nemu zadarmo. Ale len do dobrých rúk! Odkaz na aktuálne fotky a ďalšie detaily nájdete v shope.

Sociálne siete

S takýmto prehľadom sme si dali cez sviatky pauzu, tak sa pozrieme na to, čo najviac žilo na našich internetoch. Na YouTube kanáli MTBIKER shop najviac rezonovalo video o tom, čo nerobiť s karbónovým rámom, ale to sa dostalo aj do celoročného výberu naj videí za rok 2020, takže si dáme ďalšie populárne video, ktoré ak ste dostali pod stromček ďalší bike, tak aj využijete. Tu sú tipy na uskladnenie bicyklov doma.

Kanál MTBIKER elektrobicykle sme využili na vysvetlenie pretekania sa na elektrobicykloch, Jakub Varhaňovský zaspomínal, ako to vyzeralo dokonca na Majstrovstvách sveta ebikov.

Instagram mtbiker_shop zverejní takmer každý deň novú fotku, preto by bolo ťažké nájsť tú, ktorá mala najviac likov. Preto sme vybrali túto s Cannondale SystemSix, ktorá 500 srdiečok nazbierala rekordne rýchlo. Spoznávate to miesto? Model SystemSix 2021 je už aj na shope.

Ebiky od domácej značky Kellys máte v obľube, je to vidieť aj na počte likov. Na IG mtbiker_elektrobicykle zaujal červený Tygon, na zásobu nových modelov netrpezlivo čakáme, zatiaľ to na shope vyzerá takto.

Označujte nás na Instragrame

Najkrajšie šťastie je to zdieľané, preto ak pridávate nejakú fotku na sociálnu sieť, nezabudnite nás označiť. Radi vás prezdieľame cez naše kanály, ak ste si niečo u nás kúpili, dávajte @mtbiker_shop, ak niekde jazdíte na svojom ebiku, tak dajte @mtbiker_elektrobicykle. A nová je možnosť pochváliť sa peknou fotkou z turistiky cez označenie @mthiker.sk.

MTBIKER Zwift jazdy

Teraz po Novom roku je ten správny čas na domáce trenažérovanie, ako minulý rok tak aj tento organizujeme spoločné Zwift jazdy. Ako sa na takú jazdu prihlásiť, nájdete v tomto článku.

Sezóna 2021 je za dverami

Poznáte to, ani sa nenazdáme a už tu bude prvé jarné slnko a s ním aj chuť vyraziť na biku niekam von. Tých pár zimných mesiacov po Novom roku uteká strašne rýchlo, preto ak plánujete predsezónny servis vášho miláčika, kúpu nového, alebo nastavenie posedu, tak teraz je ten ideálny čas. A presne v tomto duchu to platí aj o trénovaní, to čo pre seba urobíte v týchto dňoch, na jar ako keby ste našli.