Zdroj: urbanphoto.sk

Slovensko-americký cyklista z Wall Street – do Prahy za 10 hodín

thumb_up162thumb_down 59 komentárov

DadoSlezak 19.01.2021 36 fotografií   Motivacia Jazdenie Ultramaraton Cestny Bike Vylet Cestna Cyklistika Cyklistika

Rád jazdím ultra dlhé vzdialenosti, ktoré ma testujú mentálne aj fyzicky. Takto som s cyklistikou začínal, tréning som si prispôsobil práci a toto bol posledný výlet Bratislava – Praha.

 

V lete 2019 som po takmer 20 rokoch znovu objavil cyklistiku. Kúpil som si prvý cestný bicykel, ktorý som používal na ranný commute do práce z Manhattanu do Greenwich. Postupne ma to chytilo a jazdy som začal naťahovať. Na začiatku som spravil aj kopu chýb, to však k tomu patrí. Týmto článkom by som chcel ukázať, ako sa dá skĺbiť práca a tréning aj pre takúto vytrvalostnú formu cyklistiky, chcem ním inšpirovať a prípadne poradiť skúsenosťami, ktoré som za ten krátky čas nazbieral.



Môj život a práca


Pochádzam zo Slovenska, ale už viac ako 15 rokov žijem v USA, kde som vyštudoval strednú a aj pár vysokých škôl vrátane Northwestern a Harvard University. Takže môj hlavný jazyk je dnes angličtina, preto možno viacej anglických výrazov v texte, alebo moje menej šikovné vyjadrovanie v slovenčine. Pracujem medzi agresívnymi žralokmi na Wall Street pre jeden investičný fond. To znamená, že často pracujeme dlhé hodiny aj 7 dní v týždni, často sa vraciam z kancelárie až nadránom, čo, samozrejme, ovplyvňuje moje športové možnosti, o trénovaní ešte nižšie.



Celý život športovec


Športovú kariéru som začal basketbalom ako mladý chlapec. Popri tom som bicykloval, ale to som nebral vážne. S basketom som mal veľa šťastia a aj úspechov, ale ukončil som svoju kariéru po univerzite, keď som sa musel rozhodnúť medzi kariérou v športe alebo vo svete korporácií. Ako mladý analytik som v priemere 4-krát týždenne lietal, takže šport pre mňa pozostával z posilňovní v hoteloch a z joggingu, takto som fungoval prvých pár rokov po baskete.



Cesta k cyklistike


K cyklistike som sa dostal cez stávku s kolegyňou. Obaja sme boli veľmi ambiciózni, ona vyhrala pár IronMan triatlonov, ja som sa tiež udržiaval fit, každý deň som trávil nejaký čas v telocvični. Chceli sme si porovnať fitness, takže moja úloha bola udržať 350 wattov po dobu 20 minút na stacionárnom bicykli. Stávku som na úkor zranenia, ktoré má stálo 2 mesiace, vyhral.



Potom som sa na bicyklovanie zameral viacej, začal som jazdiť na stacionárnych bicykloch Peloton v Harvard klube, kde online súperíte s desiatkami tisíc atlétov z celých Spojených štátov. Videl som tam kolegov Seana a Andrewa, ktorí boli tiež bývali pro športovci. Samozrejme, najprv som ich chcel len poraziť. Potom som si povedal, že keď porazím úplne všetkých na Pelotone, tak už bude čas na ozajstný bicykel.



Prvý bicykel


Nebol som si istý, či ma to bude baviť aj na ceste, takže za prvý bicykel som nebol ochotný dať veľa dolárov. Kúpil som si jemne použitý Trek Madone na Ultegra prevodníkoch. K tomu som si kúpil gélové šortky od Pearl Izumi. V kancelárii mám posilňovňu so sprchou, takže ráno som jazdil 60-70 km šprintom do práce a každý deň som sa snažil zrezať pár minút z predošlého dňa.



Prvé poučenia


Keďže som musel pravidelne prejsť cez Bronx, kde sú veľmi zlé cesty a takmer každý deň som dostal defekt, tak ako prvé som začal investovať do plášťov a kolies. Potom som otlakmi zistil, že základné gélové gate nestačia, keď pravidelne jazdíte dlhšie trasy. Na pracovné cesty začal so mnou chodiť aj bicykel, vo vlhkej Malajzii som sa naučil, aké dôležité je mať v tričku zakomponované kvalitné odsávanie potu. Myslím si, že každý cyklista by mal mať aspoň jednu kvalitnú sadu, ktorá vypáli dieru v peňaženke.



Zlomový bol maratón na Slovensku


Priletel som na Slovensko na pár dní na návštevu a stretol som Cepa, ktorý ma hneď na druhý deň zobral na preteky Teatro Okolo Malohontu, ktoré sa mi podarilo vyhrať v kategórii nad 100 kg, vtedy ešte ako 108-kilový „kulturista na bicykli“. Cepo ma narýchlo zasvätil do pretekania a mne cyklistika učarovala. Krátko na to som v ďalšej stávke vyhral môj druhý bicykel Trek Emonda, už na Di2 a na diskoch. Odvtedy som, samozrejme, schudol a momentálne by som musel pár týždňov jesť, aby som sa znovu kvalifikoval na heavy weight.



Prečo dlhé jazdy?


Práca investora na Wall Street vyžaduje niekoľko charakteristík, ktoré mám v povahe a zopár z nich som našiel práve v týchto ultra dlhých jazdách. V takejto práci cítiť konštantnú rivalitu, je zapríčinená aj tým, že každý rok vyhadzujeme hŕstku najslabších ľudí. Ďalej nesmierne vysoký stres, ktorý je spôsobený kombináciou „no mistakes allowed“ a pracovnej doby, ktorá často presahuje hranicu únavy, občas aj cez 20 hodín denne. Inými slovami, napĺňa ma, keď idem úplne na doraz a toto premietam aj do jazdenia. Jedno z kritérií je pre mňa to, aby ďalšia jazda bola rýchlejšia než tá predchádzajúca a aby som mal pocit, že som sa pretlačil cez fyzickú a aj mentálnu bariéru.



Príprava decembrovej jazdy do Prahy


Z Bratislavy do Prahy som chcel vyraziť 20. decembra. Večer predtým som o desiatej u kamaráta robil v garáži ešte posledné opravy. Pred spaním som vygoogloval trasu a pozrel počasie. Na dlhých jazdách v chlade najviac trpia končatiny. Keď ich dokážem udržať v teple, tak mám pred sebou celkom pohodlnú jazdu. Teploty mali byť v mínusoch, takže som zvolil 2 vrstvy termo ponožiek a rukavíc.



Tretie ponožky a rukavice som si dal do ruksaku. Čakal som, že keď zmoknem alebo sa spotím v kopcoch, tak sa mi suchý pár hodí. Zo skúseností som vedel, že po 3-4 hodinách mi odmrznú ruky a bude náročné sa hrať s navigáciou, takže som si radšej zapamätal hlavné body trasy. Ruksak som doplnil civilným oblečením, počítačom a pracovnými dokumentmi, všetko som zbalil do tašiek, aby som sa mohol potiť a moknúť bez starostí.

Dôležité poučenie som získal počas októbrovej jazdy do Berlína, čo bolo asi 660 km a 22 h jazdy, keď mi v Českom stredohorí zlyhalo predné svetlo a následne aj zadné. Na tie čerstvo vyfrézované vlnité cesty mi pár hodín svietil polnočný mesiac, kým som našiel otvorenú pumpu a kúpil som si 3 baterky a izolačnú pásku. Svetlá som si prilepil na bicykel a pokračoval v jazde.



Takže na cestu do Prahy som si zabezpečil náhradu na takmer každý komponent na bicykli, okrem brzdy, ktorú mi aerolínia poškodila pri transporte bicykla, ale kým som prišiel k Českej vysočine, kde som brzdy reálne potreboval, tak mi brzdové páky ozdobené cencúľmi zamrzli a bolo aj tak jedno, či funguje. Aj toto k tomu patrí, nedá sa pripraviť na všetko. Noc pred jazdou pracujem vždy dlho práve preto, aby mi počas jazdy zvonil menej telefón. Ide sa mi lepšie, keď viem, že mám spravenú prácu, ako keď spím dlhšie. Ale vždy si potrpím na aspoň 4 hodinách v posteli.



Človek sa vždy nejako vynájde


Po tom, ako som vyrazil z Bratislavy, som si plánoval doplniť vodu a zohriať palce asi po 200 km na čerpacej stanici v Česku. Nakúpil som si občerstvenie a začal som sa vyzliekať, aby som sa zohrial a nahodil poslednú termo vrstvu. No korona-zákony zakazovali zdržiavanie sa a konzumáciu v priestoroch čerpacej stanice, takže ma vykopli naspäť do tej zimy. Tam mi milý „bezdomovec“ poradil, že keď vyplním športku, tak môžem byť v teple. Takže cestou do Prahy som vyplnil hádam každú milionársku súťaž, ktorá teraz fičí, výhrou bolo 15 minút tepla.



Jazda v číslach


Cesta do Prahy bola o chlp dlhšia ako 340 km a spravil som 3 350 metrov elevation, priemernú rýchlosť som mal 34 km/h. Vyčerpal som viac ako 6 000 kalórií, čo ma stálo len 3 kilá, keďže som dodržiaval disciplinovaný pitný a stravovací režim. Kilá som po príjazde doplnil „kýblikom“ koláčov a českou kuchyňou a na druhý deň som už bol na bicykli. Pred jazdou si väčšinou nastavím dolnú hranicu wattov, nad ktoré chcem jazdiť.



V tomto prípade som to udržiaval nad 320 wattov, v kopcoch bližšie k 400 wattom. Pri dlhších jazdách, ako napríklad London-Stonehenge-Land’s End, ktorá bola 700 km dlhá, som ale vyčerpal viac než 15 000 kalórií a schudol viac ako 5 kíl. Nejaké fotky z tejto jazdy nájdete aj v aktivite na Strave. Deň po dlhej jazde si dám light 60-90 minút tréning, keď je čas. A ďalší deň už ma svrbia nohy na ďalšiu jazdu.



Ako začať s dlhšími jazdami


Ak máte podobné ašpirácie, tak je dôležité si zapamätať, že moja prvá jazda nebola 350 km. Treba byť trpezlivý a začať s 30-40 km a postupne vybudovať base miles na dlhšie jazdy. Ja som začínal 60-70 km šprintom do práce z Manhattanu, kým som jazdil 100-ky a viac. Prvú century jazdu som absolvoval v skupine, čo taktiež odporúčam na začiatok, kým sa vydáte na 300 km+ sólo jazdy. Jazdenie v skupine ušetrí 20-30 % na aerodynamike v pelotóne. A v neposlednom rade odporúčam investovať aspoň do jednej kvalitnej sady osvetlenia a outfitu.



Čo ďalej?


Koncom minulého roka som začal jazdiť s prestížnym racing teamom v Londýne, kde trávim väčšinu času, keď nie som doma v Manhattane alebo v Chicagu. Prvých 6 mesiacov budem mať čo robiť, aby som sa dostal na úroveň tých elitných pretekárov. A aby som si spestril rok 2021, tak plánujem zopár dlhších pretekov vrátane Race Across America, ktorá sa naťahuje z Kalifornie do Marylandu.

Moje výjazdy môžete sledovať na Strave, snažím sa aj fotiť, či som v USA, UK alebo na nejakej dlhej jazde. Toto je odkaz na jazdu do Prahy.

Fotogaléria k článku

 


[Foto na úvode: urbanphoto.sk]

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle ~ Cestné bicykle)

Komentáre

stanosoos 19.01.2021 (13:15)

thumb_up22thumb_down


Tento superman z Manhattanu by nás mohol zásobovať svojimi článkami častejšie . Výborne napísané , krásne fotky ! Dúfam že to nie je jeho posledný článok tu na mtbiker .

 
Habci stanosoos 19.01.2021 (13:21)

thumb_up5thumb_down


Za redakciu napíšem, že sa budeme snažiť, aby nás Slovensko-americký cyklista z Wall Street ešte potešil nejakými výstupmi v magazíne na stránke mtbiker.sk Sme radi, že sme vám sprostredkovali čítanie, ktoré sa páči

 
mporubsky 19.01.2021 (16:02)

thumb_up10thumb_down


pekny text, sympaticky človek, ale ak to čo píše je naozaj pravda, tak by som bol zvedavy na follow-up po 10 rokoch, lebo z mojho pohladu si koleduje o zdravotne problemy (4 hodiny spanku, extrem stress praca a do toho taketo bomby - bude rad ak bude mať iba srdcové arytmie). Kazdopadne je super vidiet uspesneho pracoviteho cloveka a ešte aj sportovca.

 
delarosa mporubsky 19.01.2021 (16:40)

thumb_up3thumb_down


presne to ma napadlo ale su ludia a su nadludia.. On moze byt paradoxne uplne v pohode s tyma stres v praci neberie ako stres ale ako challenge. Naozaj az cas ukaze ale kludne moze byt, ,ze ten clovek bud o 10 rokov takisto v pohode ako dnes.

 
DadoSlezak delarosa 20.01.2021 (20:36)

thumb_up2thumb_down


Dakujem obom, ctim si ze sa Slovaci/Cesi vieme podporit. V tomto mate uplnu pravdu vela ludi to nevydrzi su o tom various studia, vysoka umrtnost, heart attacks, atd. preto aj zaviedli pravidla ze aspon jeden den v mesiaci (1 sobota alebo nedela) by mala byt volna... Zial po rokoch sme zavysli na tom "thrill..." preto si to ja aj riesim takto cez sport. A nadclovek zial niesom, ako sa hovori "I just want it more!"

 
delarosa DadoSlezak 21.01.2021 (14:21)

thumb_up4thumb_down


Dado, hlavne nech sa Ti dari. Vzdy ma potesi vidiet uspesneho slovaka v zahranici, ktory sa presadi medzi spickou sveta. Nielen v sporte. Osobne poznam ludi podobnych Tebe, co idu ako pili, povazujem vas za nadludi v zmysle, ze ste to promile v populacii, ktore dokaze vyuzit zivotny cas na velke %. Ja sam taky niesom, bojujem s prokrastinaciou a to mam dve mensie deti.. Ludia ako ty su velkou inspiraciou pre nas lenivejsich.

 
Svancy 19.01.2021 (11:17)

thumb_up9thumb_down


Tento chlapec je trosku sialeny .. 😁😁😁

 
HorSa 19.01.2021 (10:30)

thumb_up8thumb_down


Zaujímavý článok! nedostatok času, ktorý veľa ľudí pociťuje, je zdá sa často len vykonštruovaný. Super motivácia do jazdenia! Ďakujem

 
DadoSlezak HorSa 20.01.2021 (20:37)

thumb_up0thumb_down


Dakujem aj ja za mily koment! Hadam sa niekedy stretneme na ceste.

 
Andobiker 19.01.2021 (21:45)

thumb_up8thumb_down


Ako sorac, ale mne ten clanok aj clovek pride zvlastny. Potom takyto ludia pisu memoare ako som vyhorel a nasiel stastie v dalsom extreme...

 
fullgas1 19.01.2021 (19:41)

thumb_up7thumb_down


V prvom rade klobúk dolu, ale z môjho pohľadu je to otrok svojej práce a aj svojho koníčka. Nič sa nemá preháňať. Ale keď ho to tak baví... nech sa mu darí...

 
DadoSlezak fullgas1 20.01.2021 (20:47)

thumb_up0thumb_down


Dakujem moc. Vazim si tvoj nazor, a podobne.

 
romanporuban 19.01.2021 (11:08)

thumb_up5thumb_down


tak tomu sa hovori maximalisticke ponatie hobby cyklistiky

 
JakobSWE 19.01.2021 (11:09)

thumb_up5thumb_down


Wow. 10 hodin udrziavat priemerne 340W a mat pritom priemerny pulz 130...

 
rajcziovamaria JakobSWE 19.01.2021 (17:19)

thumb_up3thumb_down


Keď vydrží 10 hod 340 w. Tak potom by nemal problém hodinu udržať 450w a by vytvoril rekord v hodinovke 🤔

 
cepooo rajcziovamaria 19.01.2021 (17:56)

thumb_up1thumb_down


Este schudnut 20kg a bude aj to

 
tomasbenc JakobSWE 20.01.2021 (23:06)

thumb_up1thumb_down


mne tie cisla s vykonmi vobec nesedia. Zacnem s cyklistikou v lete 2019 a mam vykony za rok pomaly ako profik na TdF. Netusim, co robil pred letom 2019, ak len valal sunky, tak mohol byt slavnejsi nez Sagan

 
TiborP tomasbenc 21.01.2021 (10:09)

thumb_up0thumb_down


Tiez mi to hlava neberie. Ale ked si odmysis srdcovy tep a vykon vo wattoch, pretoze to su len zariadenia, ktore nemusia byt presne, jeho vykony su uzasne. Hlavne ta priemerka. To proste neosalis nijako. Iba ak by mal bicykel s motorom, co ale urcite nema.

 
tomasbenc TiborP 23.01.2021 (15:31)

thumb_up0thumb_down


to ano, mat priemerku 34 km/h 10 hodin, este s batohom, je velmi dobre cislo. Este tomu vazis okolo 100 kil. Uvazoval som, ci mu nepomahal vietor a nebol som daleko od pravdy, na 20.12.2020 bol naozaj juhovychodny vietor, takze nejaku podporu mal. Z pohladu vykonnosti je to standart pre cyklistov, co si buduju vykonnost roky a podriaduju aj osobny zivot treningu. Tu chodis kazde rano 70 km do prace s tym ze ides prekonat vcerajsi cas. Spis len 4 hodiny. Ci aj niekedy regeneruje, alebo frci na drogach, neviem. Vo filmoch o Wall street kazdy frcal na niecom. Haha. Tie Watty a priemerku beriem, ale ze sa k nim dopracoval za rok a pri takej zivotosprave, to mu uz neverim.

 
rajcziovamaria tomasbenc 24.01.2021 (07:37)

thumb_up0thumb_down


Musíš brat, že má 108kg. 70 kilovemu by stačilo na ten istý výkon 180w priemer co je úplne v pohode.

 
marp 19.01.2021 (15:06)

thumb_up5thumb_down


padla mi sánka....Ako poctu mu zasielam túto báseň dobového poeta : Lid povolal nás do zbraně, my opustili frézy a uniformy navlékli si místo kombinézy. Stojíme pevně, v oku žár, vstříc slunci píseň letí, střežíme práci dělníků a šťastný spánek dětí. Kdyby snad vrazi z Wall S treetu přepadli nás jak saně, poznají záhy lidu hněv, promluví naše zbraně!“ howgh !

 
TiborP 19.01.2021 (11:55)

thumb_up4thumb_down


Ci pana, toto ma dostalo. Ale na toto treba mat hlavne povahu. Myslim to v zmysle, ze tak vela pracovat a aj bicyklovat zaroven. Chlapec zjavne nie je zenaty a nema deti. Tak mu zelam, nech robi hlavne to, co ho bavi a naplna.
Inac, odteraz, ak sa mi z nejakeho dovodu nebude chciet ist na bicykel, ci rotoped, spomeniem si na Dada Slezaka

 
Riki_the_kid 19.01.2021 (14:09)

thumb_up4thumb_down


Mne stačí aj tých 10-12 hodín denne a popritom športujem, čítam knihy a hrávam na gitare, ale dávať toľko hodín vrátane víkendov - musí v tom byť mega dobrý a evidentne ho to baví + organizácia času lvl expert. Klobúk dole, toto dávať dlhodobo si zaslúži rešpekt 👍 tu ľudia fňukajú keď robia klasické osmičky 🤔😅

 
kimlo 19.01.2021 (12:43)

thumb_up3thumb_down


sueper clanok, cital som s otvorenymi ustami

 
Canyo 19.01.2021 (13:39)

thumb_up3thumb_down


Tomuto sa povie Vlk z Wallstreet. Kto vie na com slape panko
Respekt!

 
HorSa Canyo 19.01.2021 (16:02)

thumb_up3thumb_down


na treku

 
Lost HorSa 19.01.2021 (16:34)

thumb_up14thumb_down


ešte že nie na kreku

 
Marian76 20.01.2021 (08:32)

thumb_up3thumb_down


Parádny výkon, ale zdá sa mi že títo vytrvalci musia mať nejaký vnútorný problém, ktorý si myslia že vyjazdia alebo vybehajú

 
TomasGA 19.01.2021 (12:19)

thumb_up2thumb_down


Ako sa hovorí u nás "kalap dole pane" 👍

 
DadoSlezak TomasGA 20.01.2021 (20:48)

thumb_up0thumb_down


To som este nepocul, ale vazim si.

 
JozoOrech 20.01.2021 (10:28)

thumb_up2thumb_down


Chlapík by mal nosiť plášť supermana 🤩 Normálne sa mi z toho článku zakrútila hlava. Je to ako z rozprávky. Mal pri kolíske asi štedré sudičky. Prajem mu nech mu tá energia, kariéra a šťastie vydržia ! Ako inšpirácia a nakopnutie pre každého je to naozaj fajn 😀

 
DadoSlezak JozoOrech 20.01.2021 (20:52)

thumb_up0thumb_down


Moc dakujem. Myslim si ze casto sa staneme produktom prostredia v ktorom travime cas, a tym padom mame normy nadstavene inde. Vobec nic vynimocne here okrem will power. Ale vazim si koment.

 
Tomas11 20.01.2021 (18:50)

thumb_up2thumb_down


Ak je celý článok pravdivý, tak klobúk dole. Motivácia musí byť naozaj veľká, aby človek fungoval takýmto štýlom.

Nechcem rýpať, možno je ten človek naozaj superman, no nie je predsa len v tých "záverečných štatistikách" výjazdu do Prahy chyba? Totiž, ísť 10 hodín v kuse priemerkou 34 km/h, ešte k tomu sám, v chladnom počasí, s nemalým prevýšením a dokonca s civilným oblečením, počítačom a pracovnými dokumentmi na chrbte, to sa mi predsa len zdá trochu "too good to be true."

 
DadoSlezak Tomas11 20.01.2021 (23:09)

thumb_up4thumb_down


Cau Tomas, dakujem za mile slova a skepticism je tiez zdravy. Verim ze v zime dokazes podat vyssi vykon ako v teple (su aj nejake studia o tom). Pocas cesty som zastavil na cerpacich staniciach. Bola discrepancy medzi Garmin a iPhone ako som pisal na Strava. Ale to be clear, statistikami som nechcel povedat, ze "uz som cyklista," od toho mam este velmi daleko. Myslim si, ze vacsina ludi ktori tu komentuju (vratane teba) su pravdepodobne lepsi, rychlejsi, a keby sa im chcelo/maju cas tak aj v lepsej forme na takychto ultra jazdach nez ja, bez pochyby.

Clankom som teda chcel iba opisat moj pribeh - ci v kariere alebo v sporte kazdy den idem na doraz a chcem byt lepsi ako ten predosli den. Ci su to watty alebo priemerna rychlost (alebo deals v praci) tak chcem byt rychlejsi dnes nez som bol vcera, a nezalezi mi na "absolutnej hodnote" ale na raste. Napriek tomu, ze vacsinu produktivneho zivota som v US, tak som hrdy rodeny Slovak a teda som aj chcel ilustrovat, ze so silou vole (a trochou stastia) moze akykolvek citatel tohto clanku dokazat to co chce.... ci to je cyklistika alebo kazdeho verzia mojej "Wall Street," ak ma zaujem.

Vazim si ale, ze si si zobral cas na precitanie clanku.

 
Kr1v1 19.01.2021 (14:48)

thumb_up1thumb_down


Obdivuhodne, respekt! Ci uz k takemu pracovnemu vytazeniu, cyklistickym vykonom, a sklbeniu toho dokopy, simply wow. Nech zdravie sluzi!

 
peniakfoto 19.01.2021 (17:41)

thumb_up1thumb_down


V prvom rade super článok! A motivácia do ďalších výjazdov A kokos, že 320 wattov odpadol by som po 10minútach Ale asi keď som začal aspoň s akým takým športom v 36 rokoch asi nemôžem čakať zázraky

 
Daniel6669 19.01.2021 (21:28)

thumb_up1thumb_down


Skvelý článok. Mladý, úspešný, tvrdo pracujúci človek a športovec v jednom. Big up !! Z celého článku ide aj skromnosť a pohoda, ako keby také watty počas dlhej doby dával len tak, mimochodom. Dúfam, že sa neodmlčí, a bude prispievať častejšie.

 
neviempresne 20.01.2021 (00:02)

thumb_up1thumb_down


....aj prípadná voľba športovej kariéry by zrejme nebola chyba. Som celkom nechápavo, po tom ako som zliezol z trenažéra, vnímal tento článok. Klobúk dole!!
Ako chodil domov z práce??

 
DadoSlezak neviempresne 20.01.2021 (22:21)

thumb_up0thumb_down


Dakujem za mile slova. Z prace vacsinou po polnoci, takze taxi s bicyklom v kufri kazdy den.

 
PaloBB 20.01.2021 (09:36)

thumb_up1thumb_down


Mas aj super toolset k tomu Treku Klobuk dolu a drzim palce, ale ja by som zit takto asi nechcel...

 
pa3km 20.01.2021 (10:56)

thumb_up1thumb_down


dufam, ze vuk necital tento clanok. autor je stelesnenim jeho najhorsich predstav
Ale klobuk dolu, tomu sa hovorit zitie

 
marcel33 20.01.2021 (21:29)

thumb_up1thumb_down


Super článok, prajem vela kilometrov v zdraví 👌👏

 
DadoSlezak marcel33 20.01.2021 (22:36)

thumb_up1thumb_down


Dakujem Marcel, aj tebe.

 
branisk0 20.01.2021 (22:33)

thumb_up1thumb_down


Pre mna si Dado okamzite velka motivacia - vidim tam jeden silny odkaz a ten si zapisujem za usi: "Hard work - Pays off!".
Dik a dufam, ze budu aj dalsie clanky!

 
Marian76 21.01.2021 (10:55)

thumb_up1thumb_down


 
jimmike 21.01.2021 (22:03)

thumb_up1thumb_down


neskutocne nieco... mas moj obdiv.. a tie cisla (kilometre, priemerky) no uff... drzim palce aj nadalej!

 
rajcziovamaria 19.01.2021 (14:36)

thumb_up0thumb_down


A koľko ma pan kilogramov?

 
TiborP rajcziovamaria 21.01.2021 (11:16)

thumb_up0thumb_down


Podla prilozeneho videa nieco vyse 100kg. Vo videu presne 108kg.

 
desertfremen 20.01.2021 (08:57)

thumb_up-2thumb_down


Neverím tomu že hobby cyklista dokáže držať 340w počas 10 hodín, ešte k tomu pri takej šialenej životospráve čo má (nedostatok spánku, a doslova otrocká práca)

 
rajcziovamaria desertfremen 20.01.2021 (10:10)

thumb_up0thumb_down


Ani ja tomu neverím... Asi ma tie watty trochu pomotane 😂

 
JakobSWE rajcziovamaria 20.01.2021 (15:31)

thumb_up0thumb_down


Je to extremny vykon, tiez sa mi tomu nechce verit. Navyse pri takom nizkom pulze - je to absurdne. Ale to, ze jeho jazdy su obdivuhodne, to mu samozrejme neberiem, je skvely. Ale cisla urcite nesedia

 
rajcziovamaria JakobSWE 20.01.2021 (15:43)

thumb_up0thumb_down


240w úverim ale 340w určite nie.. Však tcl ku ti stačí na víťazstvo cca 350W v časovke rovinatej , ktorá trva 30min!
Veľa ľudí si asi nevie uvedomiť, čo je 340w

 
tulino116 rajcziovamaria 20.01.2021 (19:28)

thumb_up4thumb_down


Áno stačí ti to ale keď vážiš 71kg a nie 90kg. Treba pozerať na w/kg ja tiež idem vždy tak o 80w viac ako ostatný okolomňa keď mám 85kg tak premňa to nie je až tak moc 340w

 
DadoSlezak tulino116 20.01.2021 (22:23)

thumb_up1thumb_down


Vazim si nazory. Power meter / trenazer. Ako Tulino pise watts/kg je dolezity metric nie total watts zial.

 
rajcziovamaria tulino116 21.01.2021 (05:01)

thumb_up1thumb_down


Aby dokázal ísť 10 hod. 340w tak musí mať pri 90kg. Min. 5.2w/kg a keď toľko ma, tak klobúk dolu

 
Solichant rajcziovamaria 22.01.2021 (22:10)

thumb_up1thumb_down


nepocita sa to 340/90 co je 3,7...? alebo sa mýlim?

 
tomasbenc Solichant 23.01.2021 (15:44)

thumb_up0thumb_down


ano, ale berme do uvahy, ze 340W je aerobny vykon, ktory vies podavat dlho. Jeho FTP tipujem na 600W, co nema ani Sagan. Ale sagan vazi o 14 kil menej, takze BA - Praha by mohol zajazdit v lepsom case. Ja aj rozmyslam, preco sa nevenuje cyklistike systematicky, kedze ako amater ma vykony ako profesionalny cyklista. Bud sa narodil tak alebo sa tomu dopracoval inak.

 
Sesulak desertfremen 20.01.2021 (15:02)

thumb_up3thumb_down


Aby to neboli Strava "watty". Lebo aj tu na fore jeden taky je

 
rajcziovamaria Sesulak 20.01.2021 (15:18)

thumb_up0thumb_down


Asi tak 😂

 
Pridaj komentár
keyboard_arrow_up