Unboxing: Giant Trance X E+ Pro 29 3 - komfort a zábava

Nechať si pomôcť s výstupom na kopec a potom si užívať zjazd, skoky a klopenky. Alebo len pohodlne putovať krajinou, pruženie a pomoc motora vám spríjemnia jazdu.

Ebike na užívanie si trailov nemusí vyzerať prehnane robustne, takmer ako zjazdársky špeciál. Robustný rám a dostatočné zdvihy sa dajú spojiť do príjemného celku, takýto elektrobicykel na prvý pohľad svojím zovňajškom môže až klamať a skôr pripomínať pohodlné XC "celopéro". Pridajte k tomu nápadité ale efektné lakovanie, zaujímavú voľbu komponentov a hneď máte o jedného favorita pri vyberaní nového biku viac.

Špecifikácia

Unboxing

Na prvý pohľad sa to ani nezdá, že vo vnútri máme elektrický celoodpružený bike so slušnými zdvihmi. Či tá kompaktnejšia krabica neznamená, že bude viac skladania...

Asi to bola šikovnosť tímu, že sa im to podarilo vtesnať do krabice bežných rozmerov, pri ebikoch sme zvyknutí aj na väčšie kúsky. Na druhú stranu sa nezdá, že by toho montovania bolo viac, ako bežne.

Giant je značka, ktorá je štedrá, čo sa týka príslušenstva, nie často nájdeme v balení aj set na bezdušové prevedenie.

Už podľa do detailov premyslenej ochrany prepravovaného elektrobicykla sa dá poznať zmysel pre detail značky.

Na skladanie je dobré vlastniť servisný stojan, pri hmotnosti ebiku to oceníte. Netradične je napnutá prehadzovačka, po jazdení ho v takejto polohe nenechávajte, šetrite si pružinu v ňom.

Asi najnáročnejší úkon bude osadiť teleskopickú sedlovku, lanko máte v ráme, ale treba ho ukotviť v sedlovke a namontovať páčku. Podľa veľkosti rámu disponuje chodom 125 - 170 mm.

V čom sa Giant posledné roky prekonáva, je lakovanie svojich bicyklov. V tomto prípade pokrýva hliníkový rám, dostupný vo veľkostiach S - XL. Kto má chuť, môže sa v časti o geometrii začítať aj do dĺžok a uhlov, v skratke to je ebike zameraný na zábavné jazdenie v trailoch a singláčoch.

Tomu zodpovedajú aj zdvihy, 150 a 140 mm sú dostatočné hodnoty aj pre drsnejšie zaobchádzanie. Osadená kombinácia oboch značiek, vpredu RockShox 35 Gold RL DebonAir a tlmič Fox Float DPS Performance.

Motor si upravuje Giant podľa svojej chuti, základ je od značky Yamaha a dosahuje výkon 80 Nm. Umožňuje aj automatický režim, kedy motor pomáha podľa nasnímaných hodnôt a vy tak nemusíte voliť režim pomoci. Batéria má kapacitu 625 Wh a podľa značky máte podľa okolností k dispozícii 50 - 180 km. V drsnejšom teréne je výhodou ochrana motora a interné prevedenie batérie.

Nové Deorečko vyzerá slušne, k dispozícii máme 12 prevodov. Vyslovene sa počíta, že si budete mať chuť aj zašliapať a na to potrebujete dostatok prevodov.

Ak by na takto ladenom biku neboli štvorpiestikové brzdy a kotúče 203 mm, bola by to premárnená príležitosť. Nápis Shimano je tiež dobrá správa.

Kto sleduje výrobcov bicyklov, určite spozoroval, že značka Giant si väčšinu doplnkov vyrába sama, tak je tomu aj v tomto prípade. Sedlo, riadidlá, predstavec, gripy...

Už sme hotoví, je čas na váženie.

Hmotnosť 26 kg pri veľkosti L.

Fotky na rozlúčku a ebike môže ísť na výstavnú plochu do predajne, alebo aj hneď k novému majiteľovi.

Geometria

Cena a dostupnosť

Cena daného modelu je 4 649 €. Našu aktuálnu ponuku elektrobicyklov nájdete na tomto odkaze.

Využi služby MTBIKER centra - Bikefitting a doručenie bicykla

V našom MTBIKER centre máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100 % nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze.

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžeš využiť možnosť nášho bezplatného doručenia k tebe domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.
flash_on
Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v sekcii Elektrobicykle v skratke.