Unboxing: Marin Bobcat Trail 4 – trailové rysy

Móda pevných rámov s geometriou vhodnou na trailové jazdenie pokračuje. Super je, že existujú aj dostupné varianty so zaujímavou cenou.

Ak boli HT MTB biky považované za univerzálne stroje, tak po úprave geometrie smerom k zábave v zjazdoch sa stávajú ešte všestrannejšími. Jazdec neprichádza o chuť zamakať si v stúpaní, biky sú jednoduchšie a lacnejšie ako „celopéra” a smerom dole to chutí teraz o kúsok viac. Veľa záleží od prevedenia a úrovne výbavy, akú máte vidlicu a či je bike vybavený teleskopkou, ale svojich fanúšikov si nájdu aj takéto dostupné verzie. V rámci cenovky bike dobre poslúži, niečo sa dá na ňom vylepšiť neskôr. Jazdec si môže vyskúšať, či ho takáto koncepcia bicykla bude baviť aj bez investovania väčšej sumy peňazí.

Špecifikácia

Unboxing

Správny posed je základ spokojnosti bikera. Pri kúpe pomôže tabuľka s geometriou, pri nastavovaní výšky sedla aj takáto tabuľka, alebo klasika, päta na pedál...

Dnešné "lego pre veľkých" vyzerá na prvý pohľad jednoducho. Žiadne komplikácie a zložité úkony neočakávame. Farebné prevedenie bordovej a béžových bočníc je podarené.

„Ošúpanie” biku z obalov naznačuje, že skladanie zvládne aj biker junior, ktorý si vybral práve tento dostupný a na zábavu zameraný hardtail.

Inbus do ruky a skladáme. V balení sú aj tieto podarené pedále, síce plastové, ale na začiatok fajn. Neskôr sa dajú dokúpiť platformy s pinmi, potom pozor na lýtka a píšťaly .

Hliníkový rám má skrutky na pripevnenie doplnkov a časť káblov je vedená interne. Veľkosti XS až XL ponúkajú oba rozmery kolies, na výber má biker pri veľkosti M. Oproti obyčajnému biku to hrá Bobcat na zábavnejšiu geometriu. Rám je dlhý, nízky, sedlová rúrka je kolmejšia a vidlica smeruje viacej dopredu, je pripravená „papať” nerovnosti.

Vidlica so slušným zdvihom od Suntour je pružinová, dá sa zamykať hydraulickým lockoutom.

Kotúče v decentnom rozmere 160 mm fungujú s hydraulickými brzdami Tectro.

Vďaka pohonu 2x9 s radením Shimano Altus ponúkne bike dostatočné množstvo prevodoch. Ideálne do miest s rôznorodým profilom.

Marin sa vie pohrať aj s detailami, efektne vyzerá logo značky na viacerých častiach biku.

Kolesá pri veľkosti L majú 29 palcov, plášte od WTB majú univerzálnu šírku 2,25”, bike pôjde pekne nielen na trailoch dole kopcom. Uspokojiť sa musíme s rýchloupinákmi.

Rys vyzerá dobre, dizajn a celkový dojem na nás pôsobí drahšie, ako je jeho reálna cena.

Ak by niekto riešil pri takomto biku hmotnosť, navážili sme 15 kg.

Už len nasadnúť a reálne tú zábavnosť biku vyskúšať.

Geometria

Cena a dostupnosť

Cena daného modelu je 750 €. Aktuálnu ponuku bicyklov nájdete v našom shope.

Využi služby MTBIKER centra - Bikefitting a doručenie bicykla

V našom MTBIKER centre máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100% nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze.

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžeš využiť možnosť nášho bezplatného doručenia k tebe domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.