Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria - príďte si zajazdiť

Sezóna sa nám pomaly ale isto rozbieha a to znamená aj prvé tohtoročné preteky. Medzi ne patrí aj prvýkrát nami podporovaná MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria.

Tak ako je zvykom, aj tento rok chalani z OZ Hornonitrianske stopy makajú na tom, aby preteky boli o komunite, zábave, dobrej atmosfére a hlavne parádnom pojazdení na super trailoch. Tieto preteky nie sú len pre nadupaných machrov, ale sú vhodné aj pre ľudí, čo by chceli ochutnať, ako také enduro preteky fungujú. Tak neváhaj a poď sa vyšantiť do lesa s nami.

Chalanov a ich robotu sledujem už dlhšiu dobu. Vidím, ako makajú na trailoch, čo je samo osebe náročné a k tomu si ešte zobrali na plecia aj preteky. Preto sme sa ich rozhodli tento rok osloviť a položiť základy pre dlhodobejšiu spoluprácu. Prvý krok, na ktorom si to vieme vyskúšať, sú práve ich preteky. Snažíme sa robiť veci zmysluplne, preto sme sa hneď opýtali, čo by im pomohlo najviac. Okrem finančnej podpory poskytneme aj záchranný servisný balíček. Či už dostanete defekt, pretrhnete riadiace lanko alebo budete mať iné technické problémy, zastavte sa a v rámci našich síl vám radi pomôžeme. Miesto, kde bude balíček umiestnený, sa dozviete pri registrácii. Dúfam, že preteky nám položia pevné základy aj pre podporu práve spomínaných trailov a veci sa zas budú posúvať tým správnym smerom.

Hlavné preteky sa odohrávajú vždy v nedeľu. V sobotu pred pretekmi je tréning a na mieste býva zvykom možnosť aj stanovať. Samozrejme, trate sa dajú ísť aj "na oči", ale rozhodne odporúčam si to v sobotu najazdiť.

Tento rok, ak pandémia dovolí, sú v pláne štyri kolá. Systém je klasický, niekoľko rýchlostných skúšok. Víťaz každého kola získa vecné ceny. Celkový víťaz bude vyhlásený v Bojniciach a finančné odmeny sú za 1. miesto 200 €, 2. miesto 150 € a 3. miesto 100 €.

Tak zapisuj do kalendára

• Drozdovo - 13. 06. 2021
  • Partizánske - 04. 07. 2021
  • Veľká Lehôtka – 05. 09. 2021
  • Bojnice - 03. 10. 2021

Aktuálne informácie chalani vždy včas zverejnia na svojej Facebookovej stránke.

1. kolo sa bude konať v novej lokalite Ski Drozdovo. Registrácia a zázemie pretekov bude v areáli Bike centra Drozdovo.

Program

Sobota:
Voľný tréning bez zabezpečenia RZP a občerstvovačky, registrácia od 12:00 do 19:00. V sobotu môžete na tréning využiť vlek a najazdiť tak trate pohodlne.

Nedeľa:
  • Registrácia od 7:30 do 9:00
  • Riders meeting 9:30
  • Štart pretekov 10:00

Vyhlásenie víťazov do 1 hodiny od príjazdu posledného pretekára. Registrácia je tento rok možná iba na mieste, z dôvodu neistej situácie.

Cena štartovného je 20 €. V prípade pretekárov do 18 rokov je potrebné mať vyplnené tlačivo so súhlasom zákonného zástupcu (dá sa vyplniť aj pri registrácii).

Kategórie

1. Muži
  2. Ženy
  3. Juniori do 18 rokov
  4. Ebike

Parkovanie je v areáli Ski Drozdovo. Kempovanie bude možné na lúčke (iba stany) (aj auto). Takže ak si na rozdiel odo mňa v zime nelenil, máš príležitosť mi ukázať silu zimného tréningu .

Vďaka MTBIKER shopu a vám môžeme podporiť aj túto akciu

Ceníme si podporu každého z vás, či už u nás nakupujete alebo ste členom komunity, ktorá sa okolo nás vytvorila. MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria je len jedna z mnohých akcií a tam naše ciele zďaleka nekončia. V pláne máme nielen podporu pretekov, ale aj toho najdôležitejšieho, stavbu a údržbu našich milovaných trailov a cyklotrás. Spoločne s nami tak už dlhodobo prispievate k rozvoju cyklistiky na Slovensku.