Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria -  2. kolo hostí Partizánske

Neubehol ani mesiac od úspešného prvého kola v Drozdove a už nám klope na dvere ďalší termín pretekov. Tie sa budú konať na spriatelených a "starých" známych Baťových trailoch v Partizánskom, kde "klopky" sú riadne “šejpnuté” a hlina pekne drží.

Tak ako v prvom kole, aj tu platí rovnaký formát pretekov. Budú ťa čakať 3 RZty a k nim aj 3 výšľapy. Celková dĺžka je približne 11 km, takže nič hrozné. V sobotu bude tréning a v nedeľu samotné preteky. Čo však bude chýbať, je luxus v podobe vleku, ktorý sa dal v Drozdove v sobotu využiť. Tu si to budeš musieť pekne aj na tréning vyšliapať za svoje. Čo naopak chýbať nebude, je dobrá atmosféra, kvalitné zabezpečenie pretekov, občerstvenie v salaši a kopec známych tvárí. Osviežiť a doplniť sily na pretekoch budeš môcť v priestoroch 2. RZty. Tu bude, tak ako v Drozdove, pripravený stánok plný dobrôt, tak nie, že sa tam zabudneš.

Aj na týchto pretekoch budete môcť v prípade technických porúch využiť servisný balík, ktorým sme tento rok podporili MTBIKER Hornonitriansku Enduro Sériu. Takže, či dostaneš defekt alebo roztrhneš lanko, zastav sa v stane u organizátorov a v rámci svojich síl ti radi pomôžu. V Drozdove sa nás zišlo veľa, tak dúfam, že aj do Baťovky všetci prídete a opäť si spravíme parádny víkend.

Program

Sobota 3. 7. 2021

• Voľný tréning bez zabezpečenia RZP a občerstvovačky, registrácia od 10:00 do 19:00.
  • Nedeľa 4. 7. 2021

• Registrácia od 7:30 do 9:00
    • Riders meeting 9:30
    • Štart pretekov 10:00
    • Vyhlásenie víťazov do 1 hodiny od príjazdu posledného pretekára.

Registrácia je tento rok možná iba na mieste, z dôvodu neistej situácie. Cena štartovného je 20 €. V prípade pretekárov do 18 rokov je potrebné mať vyplnené tlačivo so súhlasom zákonného zástupcu (dá sa vyplniť aj pri registrácii).

Kategórie

1. Muži
    2. Ženy
    3. Juniori do 18 rokov
    4. Ebike

• Parkovanie: bude vyznačené smerovými tabuľami.
    • Kempovanie: info o kempovaní dostanete priamo na mieste v stane Hornonitrianske stopy - registrácia.
    • Občerstvenie si môžete zakúpiť priamo na salaši.

Spolupráca

Okrem pretekov, ktoré podporujeme ako finančne, tak aj servisným balíčkom, ktorý môžete v prípade potreby využiť, sme začali s organizátormi na prvom kole rozhovor aj o podpore pre Bojnické traily. Tie stavia práve o.z. Hornonitrianske stopy a niekoľkokrát som ich už navštívil. Je tam vidieť kus dobre odvedenej práce. Keďže by sme chceli, aby naša podpora mala zmysel a bola dlhodobá, formu sme nechali práve na chalanoch, podľa toho čo potrebujú. Verím, že sa dohodneme a preteky nám otvoria dvere, aby sme spoločne posunuli jazdenie v lokalite zase o kúsok vyššie.

Zatiaľ by som aspoň takto aj teba, ktorý čítaš tento článok, chcel poprosiť. Či už pôjdeš jazdiť do Partizánskeho alebo na iné traily, správaj sa slušne, nestavaj skratky a nelegálne trate. K chodcom buď milý, obchádzaj ich opatrne, aby nedochádzalo k zbytočným stretom. Chalani to majú ťažkú robotu aj bez zbytočného vysvetľovania a "hasenia" konfliktov s majiteľmi pozemkov. A ak chceš jazdiť aj naďalej, musíme sa správať jeden k druhému slušne a ohľaduplne.