MTBIKER shop: ohľaduplnosť, maratóny a akcie

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.

Leto nám vrcholí, ale to vôbec neznamená, že je čas plánovať koniec sezóny. Naopak, teraz je obdobie, kedy sa dá cyklistika užívať najlepšie. Vonku už nebude tak horko, nohy máme pekne z celej sezóny roztočené, ak sme mali chuť, máme za sebou nejaké preteky alebo maratóny, takže aj takto športovo orientovaní bikeri si prišli na svoje. Poďme sa v tomto prehľade pozrieť na to najzaujímavejšie za posledné obdobie, pozrime sa na aktuálny stav v eshope a predajniach a pripomeňme si to, na čo sa ešte môžeme tešiť.

MTBIKER centrum Hrádok a showroom Bratislava

Na to, že máme okrem Hrádku aj predajňu v Bratislave, sme si rýchlo zvykli. Veď na dobré sa rýchlo zvyká. Takže okrem Hrádku už aj v hlavnom meste si viete bezplatne prevziať internetovú objednávku, vrátiť ju tam, prípadne reklamovať veci. K dispozícii je plnohodnotný servis na „klasiku" a aj ebiky, na showroome v Bratislave sa dajú aj fyzicky kúpiť základné veci pre cyklistu, prípadne vidieť nejaké „chuťovečky", ako napríklad Pinarello DOGMA F12 alebo novinka full Ghost Lector FS.

Teda, kým sa nepredajú. Na veci vystavené v priestoroch neďaleko autobusovej stanice Nivy je v eshope aj filter, stačí kliknúť na „Zobraziť tovar” a vybrať „V Bratislave”. Ozaj, a Bikefitting tam robíme tiež, objednávanie funguje cez email, všetky informácie v záložke eshopu.

Dostupnosť tovaru

Situácia ohľadom dostupnosti modelov pre rok 2021 nie je stále v stave, ako by sme si predstavovali. Nejaké kúsky sa v ponuke objavili, hneď ako máme istotu, že nám dodávateľ niečo doručí, aktualizujeme ponuku eshopu. Ak sa nejaké dodávky posúvali, to nás mrzí, určite nie je príjemné sa tešiť na vysnívaný bicykel a jeho prevzatie sa stále posúva. Ak nejaká vec v eshope svieti ako „nedostupná”, tak je možné si kliknúť na srdiečko a tú vec si dať do svojho „Wishlistu”, ak sa zmení stav, prihlásený užívateľ dostane túto informáciu.

V tomto vydaní „pravideľníku" vynechávame rubriku „Top ponuka”, tovar vo výpredaji sa dá ľahko pozrieť vďaka záložke „Zľavy a akcie”, bicyklov tam veľa nie je, ale dá sa tam nájsť zaujímavé oblečenie a rôzne doplnky.

#OHLADUPLNOST

Tento rok sa do popredia dostala téma bezpečnosti cyklistov, často sa skloňuje pravidlo 1,5 metra. Pre nás je to tiež dôležitá oblasť a chceme prispieť k tomu, aby sme sa vždy domov vrátili zdraví a spokojní. A nemyslíme len cestných cyklistov, ale všetkých, vrátane MTB cyklistov alebo tých na ebikoch, turistov a tiež vodičov samotných. Túto myšlienku pre nás najlepšie vystihuje slovo ohľaduplnosť, preto videá, články alebo príspevky na túto tému označujeme #ohladuplnost. V ponuke je aj limitovaná kolekcia tričiek, prípadne po dlhšom čase sa dajú kúpiť klasické MTBIKER tričká.

Sociálne siete

Keď sme pre YouTube kanál MTBIKER shop natáčali video, ako si vybrať MTBčko do 1 000 €, cítili sme, že má potenciál na to, aby zaujalo. A tak sa aj stalo, za posledného pol roka je to najpozeranejšie video. Kúsok za ním je rozhovor s našou Mirkou o ženskom pohľade na cyklistiku a veľmi populárne boli videá, ako sme sa boli pozrieť do výroby CTM. Ak vám aj niečo ušlo, ideálne je mať kliknuté na odber a prípadne sa späť v ponuke videí „pohrabať" a nájsť si to zaujímavé pre seba.

Kanál MTBIKER elektrobicykle poriadne ožil, odkedy elektrické bicykle prevetráva inštruktor jazdenia Tomáš, vy si okrem jeho skokov a parádičiek radi pozriete aj viacej „kecacie” video, podľa počtu videní do neba vyletelo to, kde sme hovorili o tom, čo nerobiť počas jazdenia na ebiku. Hneď za ním je video o tom, čo nerobiť s ebikom, je vidieť, že sa máte chuť dozvedieť nové veci, aby ste vy a aj ebiky vždy prišli v poriadku po jazde domov.

MTHIKER je náš najnovší projekt a veľmi nás teší, ako vás zaujal. Cyklisti možno viacej turistikujú mimo sezóny v zime, ale podľa počtu zhliadnutí videí vás táto téma oslovuje celoročne. To je pre nás jasný signál a s úsilím v tejto oblasti ešte pridáme. Ak ste ešte hiking video nepozerali, toto od Mirky je jedno z najobľúbenejších. Kto má radšej obrázky, užije si Instagram.

Instagram mtbiker_shop používame na ukážku bicyklov a cyklomateriálu, ktorý u nás aj zoženiete. Asi najviac obľúbené sú fotogalérie zaujímavých bikov. Tento Marin mal vyše tisíc srdiečok, to je už druhýkrát, čo je v tomto článku značka Marin vidieť.

Na IG mtbiker_elektrobicykle zaujala značka Rock Machine, tento HT model sa im podaril. Slušné Shimano komponenty a nový pohon EP8, vychytávkou je v základe už teleskopka.

Označujte nás na Instragrame

Najkrajšie šťastie je to zdieľané, preto ak pridávate nejakú fotku na sociálnu sieť, nezabudnite nás označiť. Radi vás prezdieľame cez naše kanály, ak ste si niečo u nás kúpili, dávajte @mtbiker_shop, my teraz navyše túto snahu aj odmeníme, presné pravidlá súťaže nájdete na Instagrame. A prípadne vďaka takému prezdieľaniu získate aj nových followerov. A ak niekde jazdíte na svojom ebiku, tak označenie je @mtbiker_elektrobicykle, k záberom z lesov a hôr dajte @mthiker_sk.

Akcie, preteky a maratóny. Konečne!

Dočkali sme sa, už sa môžeme stretnúť, či už na aktivitách ako Škola jazdy, alebo na rôznym pretekoch a maratónoch. Dlhé mesiace trénovania osamote sú preč a my sa môžeme vidieť aj osobne, ponaháňať sa, užiť si príjemné podujatia.

V hlavnej sekcii Komunita je náš Kalendár, kde nájdete ponuku podujatí, vrátane potrebných informácií o tom, kedy, kde a za akých podmienok... Po akcii si viete potom najlepšie momenty pripomenúť v Magazíne, kde pre vás aj s vašou pomocou zverejňujeme reporty z podujatí. Ak máš chuť si takéto písanie vyskúšať, tu sú potrebné informácie.

A tí, čo preferujú jazdenie osamote a nechcú mať niekým stanovené presné termíny, nech si dajú Gerlaching, po sezóne sa môžeme pozrieť aj na násobných Gerlacherov, prípadne ich aj nejako odmeníme.

A či už sa rozhodnete pre preteky alebo výzvu Gerlaching, dobrý pocit sa vám pokúsime znásobiť tým, že podporujeme viacero akcií, či už cenami pre víťazov alebo do tomboly, prípadne nejaké akcie zastrešujeme aj organizačne, spomenúť môžeme pohodovú akciu v Častej, klasický Dubničák alebo aj Endurosériu.

Ako sme písali v úvode, sezóna zďaleka nekončí, ak špekulujete, či ísť na nejaký maratón alebo preteky, tak neváhajte. Nevieme. čo nás čaká v zime, tak nech si to ešte poriadne užijeme, kým sa dá. A vlastne vieme, čo nás čaká v zime. Dostupnosť tovaru sa vráti k normálu, nech nás nič nebrzdí pri našej vášni a koníčku. Teda aspoň dúfame. Ale všetko zlé je na niečo dobré, aspoň sme sa naučili si vážiť, že si môžeme kúpiť nový kotúč alebo kazetu.