Vianočné darčeky pre športového jazdca

Nechávate si nákup vianočných darčekov na poslednú chvíľu alebo potrebujete malú inšpiráciu? Vybrali sme pre vás niekoľko tipov vhodných pre športového jazdca.

Lezyne HP Drive

Mini pumpa od značky Lezyne založenou triatlonistom Micki Kozuschekom. HP drive je kvalitná pumpa určená na vysokotlakové hustenie s maximálnym tlakom až do 8,3 bar alebo 120 psi. Je vyrobená z ľahkého a odolného materiálu pre dobrú manipuláciu. Telo pumpy je vyrobené z Alu zliatiny, rukoväť z kompozitu s ABS hadicou pre oba typy ventilov. Cena pumpy sa pohybuje okolo 30 €. Viac informácií nájdete na našom eshope alebo na stránke dodávateľa.

Dainese Trail Skins Pro

Chrániče kolien od talianskej značky Dainese vyvinuté na tratiach svetového pohára. Vďaka ergonomickému tvaru Pro Shape 2.0 sa prispôsobujú tvaru kolena a zároveň umožňujú veľký rozsah pohybu, takže vás nebudú obmedzovať pri šliapaní, ale zas maximálne ochránia pri zjazdoch dole kopcom. Cena chráničov sa pohybuje okolo 85 €. Pre viac informácií o produkte navštívte náš eshop alebo stránku dodávateľa.

Kellys WINDBLOCKER

Termočiapka Windblocker od slovenskej značky Kellys, teda môžeme povedať od „našich”. Ak nechcete, aby vám bola zima na biku v tomto zimnom období, táto čiapka je ideálne určená pod prilbu. Je navrhnutá tak, aby predná strana poskytovala ochranu proti vetru a bočné strany boli elastické. Veľkosť je univerzálna, pre bezpečnosť je tu umiestnené reflexné logo Kellys. Cena sa pohybuje okolo 16 €. Viac o tomto produkte nájdete na našom eshope alebo na stránke dodávateľa.

Castelli FINESTRE

Bunda od známej značky Castelli pomenovaná podľa stúpania na Giro d´Italia. Ak radi kombinujete cestu a lesné traily, práve táto bunda bude vhodný parťák. Je navrhnutá tak, aby bola vzdušná, no zároveň teplá, keďže je vyrobená z Windstopper tkaniny s flísovou vnútornou vrstvou. Pre pohodlie má 3 zadné vrecká, reflexné prvky a možnosť vybrať z viacerých farebných variantov. Cena produktu sa pohybuje okolo 200 €. Viac o produkte nájdete na našom eshope alebo na stránke dodávateľa.

Shimano SHXC300

XC tretry SHXC300 s modernými technológiami, ako sa z Japonska patrí. Stabilitu chodidla, výkonnosť a komfort zabezpečuje nová integrovaná, bezšvová medzipodrážka. Rýchly zapínací systém zabezpečuje BOA L6. Vďaka XC dezénu a nízkej medzipodrážke je unikátny prenos maximálnej sily a tiež stabilizácia nohy. Vďaka perforovanému zvršku sú priedušné. Cena produktu sa pohybuje okolo 102 €. Viac informácií o tomto produkte nájdete na našom eshope alebo na stránke dodávateľa.

CTM CHASER

Taška pod sedlo od značky CTM s názvom Chaser. Ak nechcete chodiť na výjazdy s vecami vo vreckách, nie je jednoduchšie riešenie. Táto taška s objemom 0,8l situáciu ľahko vyrieši. Je vyrobená z nepremokavého materiálu, takže nemusíte mať strach o svoje veci v nej. Minimalistický dizajn v decentnej čiernej farbe, doplnený reflexným logom pre lepšiu bezpečnosť a viditeľnosť. Cena produktu sa pohybuje okolo 18 €. Viac informácií o produkte nájdete na našom eshope alebo na stránke dodávateľa.

Briko Fresh Graphic

Technické tričko alebo dres je vyrobený v Taliansku. Univerzálne pre XC, cestu a širokú škálu športových jazdcov. Je vyrobený z materiálov pre dobrú priedušnosť a termoreguláciu. Slim fit strih je navrhnutým tak, aby eliminoval trenie o pokožku pri výšľapoch. Neopracované rukávy zas zaručujú pocit ľahkosti pri jazdení. Možnosť vybrať si z piatich farebných variantov. Cena produktu sa pohybuje okolo 65 €. Viac informácií nájdete na našom eshope alebo na stránke dodávateľa.

DMT KR4

Cestné tretry od značky DMT pod modelovým názvom KR4. Ak hľadáte tretry, ktoré sú ľahké, komfortné a vhodné pre vysoký výkon, môžu byť výbornou voľbou. Vysoko kvalitne vyrobené, bez žiadnych kompromisov v komforte s centrálnym úpletovým vkladom. Tým pádom sú tieto tretry elastickejsie a rovnako priedušnejšie. Možnosť vybrať z troch farebných variantov - žltá fluo, strieborná a čierna. Cena produktu sa pohybuje okolo 150 €. Viac informácií nájdete na našom eshope alebo na stránke dodávateľa.

Craft Active Intensity

Funkčné tričko od švédskej značky CRAFT. Jazdenie v nižších teplotách vyžaduje viac vrstiev a jednou z nich môže byť práve toto tričko Active Intensity vhodné na použitie od jesene do jari. Je vyrobené z príjemnej pleteniny s bezšvovými prechodmi vrátane torza. Dizajn je v športovom prevedení a nechýba možnosť vybrať si z troch farebných variantov - čierna, zelená a tmavo-modrá. Cena produktu sa pohybuje okolo 40 €. Viac informácií o tomto produkte nájdete na našom eshope alebo na stránke dodávateľa.

Weldtite Bike Care Kit

Vhodný darček pre každého zablateného cyklistu od značky Weldtite. Ideálne na dovolenku, trip do bikeparku, či len tak doma, keď treba dať bike rýchlo dokopy. Táto sada obsahuje 2x mazivo na reťaz, 2x odmasťovač brzdových kotúčov, 2x odmasťovač reťaze, 2x montpáky, brúsny papier a záplaty Red Devils, takže všetko, čo je potrebné. Cena tohto kompletu je 22 €. Pre viac informácií o produkte navštívte náš eshop alebo stránku dodávateľa.

SiS Rego+ Rapid Recovery

Regeneračný nápoj Rego+ Rapid Recovery od značky Science In Sport. Podporuje rýchlu regeneráciu, teda zotavenie svalových vlákien po tréningu. Nápoj obsahuje vysoký podiel sacharidov, bielkovín, vitamínov a minerálov na doplnenie zásob energie. Vhodné na intenzívne cvičenie. Obsah balenia 1540g a možnosť si vybrať z rôznych príchutí. Cena sa pohybuje okolo 80 €. Viac informácií nájdete na našom eshope alebo na stránke dodávateľa.

Saris FLUID2

Pre tých, čo cez zimu menia jazdenie vonku za trénovanie doma, máme smart trenažér od americkej značky Saris. Dôležitý rozdiel pri tomto trenažéri je, že o brzdenie sa stará tekutina. Táto technológia zaručuje odpor a zotrvačnosť ako pri reálnom tréningu vonku na ceste. Druhým faktorom je, že nemusíte meniť záťaž, ale jednoducho preradiť na ťažší stupeň. Cena trenažéra sa pohybuje okolo 330 €. Pre viac informácií o produkte navštívte náš MTBIKER eshop alebo stránku dodávateľa.

MTBIKER kupón

Veľmi zaujímavým darčekom môže byť práve kupón na nákup v našom MTBIKER shope. Ten sa zíde, ak máte problém s výberom lebo už vaša polovička všetko má alebo si nie ste úplne istý, čo by bol ten najvhodnejší darček. Veľkou výhodou je, že kupóny máme v rôznych cenových hladinách, takže si vyberie naozaj každý. Vyhnete sa tak prípadnému vráteniu, či výmene veľkosti. Kupóny môžete nájsť na tomto odkaze.

MTBIKER merch

Ak sa vám páči, ako fungujeme, či už z pohľadu zákazníka eshopu alebo čitateľa redakcie, môžete si u nás kúpiť náš oficiálny MTBIKER merch. Tým podporíte nás a nepriamo spolu s nami aj cyklistické projekty a preteky. Napríklad MTBIKER Novodubnický maratón, Častovský cyklookruh, Hornonitriansku enduro sériu a mnoho ďalších, ktorých by sme bez vášho nakupovania u nás nemohli podporiť. Nájdete tu všetko od ponožiek až po tričká a kávu. Všetky produkty u nás na MTBIKER shope.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Výbava začínajúceho cyklistu - s radosťou na bicykel PR článok

Výbava začínajúceho cyklistu - s radosťou na bicykel

Kúpil si si nový bicykel a uvažuješ, čo ti ešte chýba? Nepotrebuješ hneď to najlepšie na trhu, no hľadáš kvalitu za rozumnú cenu? My ti radi pomôžeme.
Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.