Vianočné darčeky pre trail a enduro jazdca

Ak ťa baví najmä jazda z kopca, prinášame niekoľko tipov z kategórie trail a enduro, ktoré môžu byť pekným darčekom pod stromček.

Weldtite SOS KIT - 10 €

Záchranný bike kit od Weldtite, ktorý by nemal chýbať nikomu pre núdzovú údržbu v batohu pri výletoch, dovolenke alebo ako záloha doma. Celá sada obsahuje všetko potrebné na základnú údržbu. Mazivo na reťaz, čistiacu a odmasťovaciu sadu na kotúče a reťaz, montážne páčky, lepiacu sadu a nakoniec čistiace obrúsky na ruky. Cena sady sa pohybuje okolo 10 €. Pre viac informácií navštívte náš MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

Maxxis Minion DHR II - 45 €

Trailový plášť od značky Maxxis. Inžinieri v Maxxis zobrali Minion DHF a upravili ho v akcelerácii, zatáčaní a hlavne v brzdovom výkone, keďže tento plášť je určený ako zadný. Dôležité pri tomto plášti je, aby sa rýchlo odvaľoval, ale poskytoval aj čo najlepší brzdný výkon. Kombo predného a zadného plášťa Minion vytvára dobrý trailový pár. Plášť je možné zakúpiť v rôznych veľkostiach a šírkach. Cena sa pohybuje okolo 45 €. Pre viac informácií navštívte MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

CRANKBROTHERS Stamp 1 - 50 €

Pedále vo výbornom pomere ceny a výkonu od značky CrankBrothers pre jazdenie na blatistých a šmykľavých trailoch. Tieto pedále sú dostupné v dvoch veľkostiach podľa rozmeru topánok. Vyrobené sú z kompozitového tela, takže hmotnosť je iba 299 g. Každá strana obsahuje 10 výškovo nastaviteľných pinov pre lepší grip s podrážkou. Dostupné vo viacerých farebných variantoch. Cena pedálov sa pohybuje okolo 50 €. Pre viac informácií navštívte náš MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

CTM Molab - 55 €

Prilba od známej slovenskej značky CTM pod názvom Molab. Ideálna voľba na trailové vyvádzanie. Je ľahká a zároveň odolná vďaka technológii In-mold, pričom lepšiu ochranu zaručuje aj hlbší tvar prilby. Pre lepší komfort a vzdušnosť prilba obsahuje 14 ventilačných otvorov. Balenie tiež obsahuje vypchávky pre lepšie nastavenie prilby. Výhodou je naozaj dostupná cena okolo 55 €. Pre viac informácií navštívte náš MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

Dainese Armoform Pro - 100 €

Chrániče kolien od Dainese, ktoré poskytujú maximálnu ochranu a sú určené skôr na tvrdšie zaobchádzanie a náročné zjazdy. Ochranu pred tvrdými nárazmi tvoria dve polyetylénové platne a bočné vypchávky chránia pred nárazmi rámu. Časti chrániča sú nezávislé na sebe, takže pri šliapaní vás nebudú nijako obmedzovať. Prieduchy zaručujú neustále odvetrávanie. Cena chráničov sa pohybuje okolo 100 €. Pre viac informácií navštívte náš MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

NEON ARROW Black Phototronic Plus - 110 €

Okuliare od značky Neon s fotochromatickou šošovkov pod modelovým označením Arrow. Dizajnované tak, aby poskytli výkon, ochranu a pohodlie zároveň. Vhodné nielen na bike, ale na rôzne športové aktivity. Okuliare sú vybavené ventilačným systémom a rám je navrhnutý tak, aby bol ľahký a zároveň odolný. Tento model je v modrom prevedení a cena sa pohybuje okolo 110 €. Pre viac informácií navštívte náš MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

Amplifi Hipster - 115 €

V Nemecku dizajnovaná kapsička Hipster s rezervoárom na vodu od značky Amplifi. Ideálna voľba na enduro jazdenie s kamošmi, kedy šliapete kopce a užívate si zjazdy trailov, no nechcete sa zaťažovať batohom a fľašami. Výhodou tašky je miesto aj na pár ďalších drobností. Jednoduché uchytenie a manipulácia. Cena tašky sa pohybuje okolo 115 €. Pre viac informácií navštívte náš MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

Kellys OUTRAGE - 119 €

Prilba pre strmé zjazdy, výkon a maximálnu ochranu, čo bol hlavný aspekt pri navrhovaní. Tomu zodpovedá aj Triple in-mold technológia s troma škrupinami, predĺženou zadnou časťou a zosilnenou výstužou. O pohodlie a nastavenie sa stará technológia 3D fit s magnetickou prackou. Výhodou je tiež klip na uchytenie zjazdových okuliarov. Možnosť vybrať si z troch farebných variantov. Cena prilby sa pohybuje okolo 119 €. Pre viac informácií navštívte náš MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

Fenix BC30 V2.0 - 140 €

Druhá generácia svetla na bicykel vhodného na nočné výjazdy. Svetelné led diódy SST-40 produkujú 2 200 lúmenov s dosvietením do vzdialenosti 187 metrov, čiže sa doslova nemusíte báť tmy. Je dodávané s bezdrôtovým diaľkovým ovládaním na zmenu režimov. Výhodou svetla je vodotesnosť do 1 metra, pevná konštrukcia, ľahká a rýchla manipulácia pri montáži bez použitia náradia. Cena svetla sa pohybuje okolo 140 €. Pre viac informácií navštívte náš MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

Camelbak Mule Pro 14 - 150 €

Batoh Camelbak pre poriadne dlhé výlety. Tento konkrétny model pod názvom Mule Pro 14 ponúka viac vychytávok. O odvetrávanie sa stará technológia Air support, aby ste sa pri dlhých stúpaniach toľko nepotili. Pridaná je aj kapsa pre ebike batériu. Objem batoha je 14 litrov, z toho 3 litre tvorí rezervoár. Možná je aj dámska verzia. Cena Camelbaku sa pohybuje okolo 150 €. Pre viac informácií navštívte náš MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

Tatze TWO-FACE Titan - 230 €

Obojstranné multifunkčné pedále od Tatze, ktorých výhodou je ich obojstranné použitie. Na jednej strane je účinný platformový pedál so 14 pinmi. Druhá strana je uspôsobená na nášľapy, kompatibilné s SPD. Výhodou je rozloženie hmotnosti 50 na 50, tým pádom sa pedál automaticky neotáča. Hmotnosť pedálov je veľmi priaznivá, konkrétne 387 g. Cena produktu sa pohybuje okolo 230 €. Pre viac informácií navštívte MTBIKER shop alebo odkaz na dodávateľa.

MTBIKER kupón

Veľmi zaujímavým darčekom môže byť práve kupón na nákup v našom MTBIKER shope. Ten sa zíde, ak máte problém s výberom lebo už vaša polovička všetko má alebo si nie ste úplne istý, čo by bol ten najvhodnejší darček. Veľkou výhodou je, že kupóny máme v rôznych cenových hladinách, takže si vyberie naozaj každý. Vyhnete sa tak prípadnému vráteniu, či výmene veľkosti. Kupóny môžete nájsť na tomto odkaze.

MTBIKER merch

Ak sa vám páči, ako fungujeme, či už z pohľadu zákazníka eshopu alebo čitateľa redakcie, môžete si u nás kúpiť náš oficiálny MTBIKER merch. Tým podporíte nás a nepriamo spolu s nami aj cyklistické projekty a preteky. Napríklad MTBIKER Novodubnický maratón, Častovský cyklookruh, Hornonitriansku enduro sériu a mnoho ďalších, ktorých by sme bez vášho nakupovania u nás nemohli podporiť. Nájdete tu všetko od ponožiek až po tričká a kávu. Všetky produkty u nás na MTBIKER shope.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Enduro bicykle – skroť tie najťažšie traily PR článok

Enduro bicykle – skroť tie najťažšie traily

Skoky, technické pasáže a členitý terén sú pre teba rajom, ale vieš sa do toho aj oprieť, keď bojuješ o sekundy na rýchlostnej skúške? Tieto bicykle ťa budú zaujímať.
Enduro a trail výbava - odolnosť a bezpečnosť PR článok

Enduro a trail výbava - odolnosť a bezpečnosť

Jazda na trailoch či enduro má isté špecifiká. Drsný terén vyžaduje vyššiu odolnosť komponentov aj výbavy a nemenej podstatná je tiež bezpečnosť. Nechýba ti nič?
Celoodpružené e-biky aj do náročného terénu PR článok

Celoodpružené e-biky aj do náročného terénu

Ak poškuľuješ po „high-end“ bicykli a nechceš sa nechať zastaviť žiadnym typom terénu, zaujať dokážu aj tieto celoodpružené modely.