Výbava prispôsobená pre ženy

Veľa vecí v cyklistike je univerzálnych pre obe pohlavia, no rozdiely sa predsa len nájdu. Pozrime sa na niektoré kúsky vhodné najmä pre nežnejšie pohlavie.

Haglofs L.I.M Mimic hood

Aj keď nie čisto cyklistická bunda, určite je vhodnou voľbou, ak sa venujete mimo sezóny aj iným športom. Vďaka špeciálnej technológii a dutému vláknu obohatenému o grafénové nano častice sa značke Haglöfs podarilo vyrobiť veľmi ľahkú, univerzálnu bundu. Využijete ju od jesene do jari a zbaliť sa dá do vlastného vrecka. Vďaka spomínamým grafénovým časticam nebudete pociťovať zimu, ani keď bunda navlhne. Cena je 239,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Uvex i-vo cc

Základom cyklistiky je bezpečnosť a prilba jednoducho musí byť. Dnes už nie je problém zohnať si kvalitnú, pohodlnú a aj dobre vyzerajúcu prilbu za prijateľnú cenu. Táto prilba umožňuje nastavenie ako do šírky, tak aj do výšky a vďaka 24 vetracím otvorom sa v nej nebudete nadmerne potiť. Sieťka ochráni pred hmyzom a s hmotnosťou iba 225 g nebudete vedieť, že ju máte. Dokúpiť je možné LED svetielko uvex plug-in. Cena je 92,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Polaris Mica

Populárny dámsky dres vhodný na výjazdy, keď už slnko toľko nehreje a fúka vietor. Vďaka priliehavému strihu nebude nikde odstávať. Vyrobený je z elastického materiálu, s dlhými rukávmi a zipsom po celej dĺžke predného panelu. Ten je doplnený o membránu odolnú voči vetru. Na zadnej strane si všetky veci spoľahlivo zmestíte do troch vreciek. Predáva sa v dvoch farebných prevedeniach, čierno-ružový a čierno-zelený. Cena je 74,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Sportful Hot Pack No Rain

Počasie si človek nevyberá a aj v lete môže prísť nečakaná prehánka. Vždy je dobré mať so sebou v batohu ľahkú pohotovostnú bundu. Taliansky výrobca prišiel s bundou zo špeciálneho membránového materiálu s hladkým povrchom, vďaka čomu je bunda „tichšia” aj pri jazdení vo vetre. Vhodná je do každého ročného obdobia vrátane zimy, kedy dokáže o niečo zvýšiť tepelný komfort spolu s ďalšími vrstvami. Cena 149,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Gripy Chunky CLASSIC

Či už s cyklistikou začínate alebo ste ostrielaná bikerka, gripy vedia zásadne zmeniť charakter bicykla. Tieto silikónové od značky ESI sú jedny z najpopulárnejších gripov. Tlmia nárazy, nešmýkajú, vyrábajú sa v rôznych hrúbkach, tvaroch a aj veľkom množstve farieb. Na riadidlách sa nepretáčajú a nedegradujú pri UV žiarení. Z ponuky si vyberiete tie najlepšie padnúce do ruky a môžete ich farebne zladiť k bicyklu. Cena je 17,99 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Wittkop sedlo Selle Esse Via Reflex

Pohodlné sedlo rozhoduje o tom, či si jazdu na bicykli užijete, alebo nie. Ak bývate v meste, pravidelne jazdíte na bicykli do práce či obchodu, nepotrebuje byť sedlo ultra tenké a odľahčené. Dôležitý je komfort. Tento model je vhodný pre všetky mestské a trekingové bicykle. Vďaka anatomickému tvarovaniu a gélovej výplni vás nebude nič tlačiť a omínať. Reflexné prvky na prednej a zadnej strane sa postarajú o viditeľnosť. Cena je 25,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Force Reflex Line Lady

Jazdiť sa dá aj v chladnejšom počasí, to je jasné. Treba mať však vhodné oblečenie, ktoré vás udrží v teple aj pri dlhších jazdách. Tieto dlhé dámske nohavice sú vyrobené zo zateplenej lycry so všitou anatomickou vložkou pre pohodlie v sedle. Traky zabránia zliezaniu nohavíc a vďaka plochým švom vás nebudú nikde omínať. Vybavené su aj zipsom pri členku a reflexnými prvkami, ktoré sa v jesenom a zimnom období zídu. Cena je 39,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Castelli ASTRATTA

Kvalitný dres je základom komfortu. Je vyrobený zo vzdušnej, elastickej a na kožu príjemnej látky. Mikro elastická sieťovina vpredu aj vzadu vám pekne priľahne k telu a zabezpečí ideálnu termoreguláciu a odvod vlhkosti. Kvalitný YKK zips po celej dĺžke prednej strany umožní pohodlné obliekanie a silikónový lem na spodnom okraji zamedzí vykasávaniu dresu. Dostupný v rôznych farbách s cenou 79,95 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo stránke dodávateľa.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.
redakcia

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.
Oblečenie do vetra a chladu - nedaj chorobe šancu PR článok

Oblečenie do vetra a chladu - nedaj chorobe šancu

Zimné obdobie mnohí označia ako ideálne na to, aby človek po výjazde ochorel. No dobre zvolené oblečenie spraví obrovský rozdiel a prinášame opäť niekoľko tipov.