Mestské a krossové bicykle - na kávičku, či priehradu

Ideálni spoločníci na túlanie sa mestom a jeho okolím. Pozrime sa spoločne na niektoré zaujímavé modely v tejto mestskej kategórii.

Canyon Commuter 5 WMN

Mestský bicykel od značky Canyon pod modelovým názvom Commuer 5 WMN, v krásnej žltej farbe. Tento bicykel je dimenzovaný na jazdu po cestách a prevažne do mesta. Bicykel kombinuje elegantný dizajn, kvalitné komponenty a ľahký rám. Najväčšou výhodou je remeňový pohon Nexus s 8-rýchlostnými prevodmi. Je tichý a nevyžaduje žiadnu starostlivosť. Brzdný účinok zabezpečujú brzdy Shimano MT200. Cena bicykla sa pohybuje okolo 1 100 €. Viac info nájdete na stránke dodávateľa.

CTM CITé

Mestský dámsky bicykel od našej domácej značky CTM pod názvom CITé v „oldschool” retro prevedení a peknej bielej farbe. Hlavnými doplnkami takéhoto špeciálneho mestského bicykla sú samozrejme nosič, stojan a nechýba ani svetlo na večerné jazdy mestom. O prevody sa stará radenie Shimano Nexus s 3 prevodmi a komponenty dopĺňa hnedé kožené sedlo Lady Urban. Cena bicykla sa pohybuje okolo 340 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Ghost Square Cross Essential

Spoľahlivý bicykel od značky Ghost. Funkčný mestský bicykel, ktorý sa nezľakne ani terénu na periférii mesta, či štrkových ciest. Rám je postavený z ľahkej, hliníkovej zliatiny a výhodou je tiež kabeláž schovaná v ráme, či 28-palcové kolesá. Farebná kombinácia s lávovou oranžovou a geometriou rámu robia tento bicykel zaujímavým, nechýbajú kvalitné komponenty. Cena bicykla sa pohybuje okolo 1 100 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

MARIN San Rafael DS2

Mestský bicykel od známej cyklistickej značky Marin z Kalifornie pod názvom San Rafael DS2 v šedo-modrej farebnej kombinácii. Pre pohodlné jazdenie a zdolávanie nerovností v meste je na bicykli osadená odpružená vidlica SR Suntour NEX so zdvihom 63 milimetrov. O brzdný účinok sa starajú hydraulické kotúčové brzdy Tektro a o radenie značka Shimano s rozpätím prevodov 2x8. Cena bicykla sa pohybuje okolo 700 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Rock Machine Crossride Lady 300

Značka od našich západných susedov Rock Machine a ich „zbraň" do mesta: Crossride Lady 300. Už podľa názvu je zrejmé, že sa jedná o dámsky, mestský bicykel v šedej farebnej kombinácii. Bicykel je vybavený odpruženou vidlicou ZOOM so zdvihom 65 milimetrov pre väčšie pohodlie. Bicykel je vybavený kotúčovými brzdami a rozpätím prevodov 2x8 v réžii značky Shimano. Cena bicykla sa pohybuje okolo 680 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Kellys Royal Dutch

Ďalší bicykel od slovenskej značky Kellys v krásnom retro dizajne. V prvom rade vás určite zaujme stavba rámu, mentolová farebná kombinácia a veľa iných elegantných detailov. Tento „oldschool“ dizajn dopĺňajú biele plášte, kožené sedlo a praktický košík na riadidlách. O radenie sa stará Shimano Nexus 7 s krytom proti zamazaniu od reťaze. Na tento bicykel netreba nič dopĺňať, keďže má stojan či svetlá na nočné jazdenie. Cena bicykla sa pohybuje okolo 750 €. Viac info nájdete na stránke dodávateľa.

Z hľadiska aktuálnej situácie si dovozca vyhradzuje právo meniť špecifikácie jednotlivých bicyklov na základe aktuálnej dostupnosti komponentov. Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.

Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu PR článok

Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu

Pohyb na dvoch kolesách je skvelá a zdravá aktivita spojená s dobrodružstvom. Prinášame výber dámskych bicyklov z našej ponuky pre rôzne kategórie.
Mestské bicykle do kaviarne aj na nákup PR článok

Mestské bicykle do kaviarne aj na nákup

Nie vždy je bicykel len „raketa“ zameraná na tvrdý tréning. Pri presúvaní sa po meste je dôraz kladený skôr na pohodlie a praktickosť.
Cestné bicykle do 3 000 € - prvé kilometre s radosťou PR článok

Cestné bicykle do 3 000 € - prvé kilometre s radosťou

Tritisíc eur je suma, za ktorú si už dokážeš zaobstarať naozaj slušný cestný bicykel. Aké modely stoja za zváženie?