Elektrické hardtail bicykle - s chuťou na výlet

Tieto modely sú často vstupnou bránou do sveta e-bikov. No aj tu sa dajú nájsť zaujímavé kúsky, vďaka ktorým zájdete pri svojich výletoch ešte o niečo ďalej.

Cannondale Trail Neo 3

Elektrobicykel vhodný geometriou skôr na lesné cesty a potulky po krajine. K tomu vám pomôže motor aj batéria od značky Bosch. Batéria je o kapacite 500 Wh a vďaka jej vyberateľnosti si ju pohodlne môžete zobrať nabiť domov. O grip sa starajú kvalitné plášte Maxxis Ardent o šírke 2.4" na 29" kolesách. Pohon aj brzdnú silu majú ma starosti spoľahlivé komponenty od Shimana. Cena bicykla je 3 999 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

LIV Vall E+ Pro 29

Pre tých, ktorí nevedia, značka LIV je v podstate Giant, akurát so zameraním čisto na bicykle pre ženy. Giant spolupracuje s Yamahou a použili motor SyncDrive o výkone 250 W s 80 Nm točivého momentu. Shimano Deore je v tejto cenovej kategórii štandardom, tak ako aj brzdy MT 200. Vzduchová vidlica Suntour Raidon 34 sa postará o nerovnosti a zvyšok komponentov ako sú gripy, riadidlá, ráfiky a náboje sú vyrábané samotným Giantom. Kolesá sú obuté do obľúbeného komba - vpredu Maxxis Minion pre priľnavosť a vzadu Maxxis Aggressor pre lepšie odvaľovanie. Cena bicykla je 3 589 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke výrobcu.

Grand Canyon:ON 9

Čo si budeme hovoriť, značka Canyon bola vždy známa svojím pomerom ceny a výkonu. Ani tento model nie je výnimkou. Ponúka vybavenie ako motor Shimano EP8, vyberateľnú batériu o kapacite 630 Wh, vidlicu od Fox a to model Fox 34 Rhythm Grip so 120 mm zdvihu. O brzdy sa tiež stará značka Shimano, dvojpiestikovým modelom MT410 a 203 mm kotúčmi. Kvalitnú vidlicu dopĺňajú široké plášte Schwalbe Nobby Nic Performance 2.6". Cenu sa darí držať na uzde aj vďaka použitiu „in house“ komponentov, ako sú Canyon gripy, napinák reťaze, či sedlovky. Cena bicykla je 3 699 €. Viac info nájdete na stránke výrobcu.

Kellys Tygon R50

Slovenský výrobca bicyklov Kellys si veľmi dobre uvedomuje, že elektrobicykle sú na vzostupe. V ponuke má preto cenou aj komponentami zaujímavý hardtail. O brzdy, radenie aj motor sa stará výrobca Shimano a to motorom Shimano Steps E7000, spoľahlivým radením Deore SL-M4100-R a hydraulickými brzdami MT200. „Šťavu“ dodáva batéria o kapacite 725 Wh z dielne Kellys. Naviac nechýba kvalitná vidlica od značky RockShox, model Recon Silver RL so zdvihom 120 mm. Cena bicykla je 2 999 €. Viac info na stránke výrobcu.

CTM WIRE

Tento základný model rady elektrobicyklov Wire od slovenského výrobcu CTM je osadený stále populárnejším motorom Bafang M500, ktorý je navrhnutý čisto na horskú cyklistiku. Poskytuje výkon 250 W a krútiaci moment až 90 Nm. O to, aby ste zašli čo najďalej, sa stará integrovaná 630 Wh batéria. O pohodlie sa postará vidlica Suntour XCM34 so 120 mm zdvihom, trailové plášte od WTB model Trail Boss a sedlo z dielne Selle Royal. Cena bicykla je 2 400 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke výrobcu.

Lapierre Overvolt HT 7.5 Y500

Výrobca Lapierre vedel vždy navrhovať oku lahodiace rámy. Overvolt HT nie je výnimkou. Okrem ladných kriviek má bicykel aj dosť výkonu v podobe motora od Yamahy a 500 Wh batérie. Tá je integrovaná a zvolený mód a všetky potrebné údaje uvidíte na prehľadnom displeji. Naviac široké 2.6 palcové pneumatiky Schwalbe Nobby Nic poberú väčšinu nerovností. Kolesá sú veľkosti 27", čo ocenia jazdci nižšieho vzrastu. O zvyšné komponenty sa stará kombinácia radenia Shimano Deore a vidlica Suntour XCR 34 AIR. Cena je 3 299 €. Viac info nájdete na stránke výrobcu.

Rock Machine Torrent INT e70-29B

Na pohľad veľmi vydarený rám obľúbeného Torrentu, doplnený o štýlové hnedé tan wall plášte značky WTB model Ranger a šírky 2,25 palcov. Integrovaná batéria Bosch o kapacite 625 Wh a motor rovnakej značky sa postarajú o maximálny dojazd až 125 km - v závislosti na použitom móde a podmienkach. Pre radenie sa použilo spoľahlivé Shimano Deore s desiatimi rýchlosťami, brzdy sú rovnako od Shimana, konkrétne model BL-M4100 vpredu a BR-MT420 vzadu. Cena bicykla je 3 469 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke výrobcu.

MONDRAKER PRIME 29

Vďaka svojej geometrii populárna značka skôr medzi jazdcami orientovanými smerom nadol. No „Forward Geometry" sa preniesla aj do tohto e-biku vhodného na výlety, ale aj občasný trail. Motor Bosch Performance Line CX Cruise a 625 Wh batéria sa postarajú o ľahký výšľap. Cestou nadol budete mať bicykel pod kontrolou vďaka 800 mm širokým riadítkam, 29-palcovým kolesám obutým na 2,6 " plášťoch Maxxis Rekon. O radenie sa stará 12-rýchlostná sada SRAM SX Eagle a brzdy sú SRAM Level T. Cena bicykla je 4 099 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke výrobcu.

Z hľadiska aktuálnej situácie si dovozca vyhradzuje právo meniť špecifikácie jednotlivých bicyklov na základe aktuálnej dostupnosti komponentov. Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.
flash_on
Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v sekcii Elektrobicykle v skratke.

Hardtaily okolo 1 000 € – ideál pre začínajúceho cyklistu PR článok

Hardtaily okolo 1 000 € – ideál pre začínajúceho cyklistu

Pri začiatkoch s cyklistikou je výborným riešením kvalitný, ale stále dostupný model. Dnes sa pozrieme na niekoľko „HT-čiek“, ktoré spravia radosť aj nenáročným cyklistom.
Elektrobicykle pre náročných - ďalej a rýchlejšie PR článok

Elektrobicykle pre náročných - ďalej a rýchlejšie

E-biky vo vyššej cenovej kategórii ponúkajú nielen lepšiu výbavu, ale aj inovatívne technológie a väčšiu integráciu. Ktorý si však zvoliť?
Univerzálne hardtaily - do práce, na výlet a aj zábavu PR článok

Univerzálne hardtaily - do práce, na výlet a aj zábavu

Lesné chodníky, cyklotrasy, ale aj mesto či ťažší terén. Hardtail je ideálne riešenie, ak hľadáte dostupnú všestrannosť a jednoduchosť, nech už budete jazdiť kdekoľvek.