MTB Enduro dresy - na preteky i do lesa

Každý by ho chcel mať pekný, funkčný a odolný. Pozrime sa spoločne na výber enduro dresov pre technicky náročnejšie MTB.

Polaris Drift

Pánsky dres s dlhým rukávom pod názvom Drift, určený pre gravity disciplíny od značky Polaris. Farebná kombinácia červenej a čiernej farby s logom na prednej strane pôsobí výrazne a určite si vás nikto na trati nepomýli. Možnosť vybrať si z veľkostí od S až po XXL. Strih je voľnejší pre komfotné jazdenie v teréne. Cena sa pohybuje okolo 72 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Silvini Cortino

Pánsky dres na jazdenie vo voľnom štýle a teréne od značky Silvini, na ktorom sa pri vývoji podieľal biker Michal Prokop. Jeho základnými atribútmi sú pružnosť, ľahkosť a priedušnosť pre odvádzanie potu. Strih dresu je voľný, určite nebude obmedzovať v pohybe s predĺženou zadnou časťou. Treba dodať, že vo farebnej kombinácii čiernej a neónovej vyzerá podarene. Cena produktu sa pohybuje okolo 52 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Karpos Jump

Karpos Jump je taliansky dres s dlhým rukávom, ideálny na dlhé letné MTB výjazdy. Je vyhotovený z dvojice funkčných materiálov, ktoré zaisťujú tepelný komfort a zároveň neobmedzujú v pohybe. K-Sense materiál je pružná a rýchloschnúca tkanina, používaná pri výrobe oblečenia pre náročnú fyzickú aktivitu. Dres obsahuje vrecko so zipsom a reflexné prvky. Cena produktu sa pohybuje okolo 90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Kellys Tyrion 2

Tyrion 2 je MTB dres určený pre enduro s krátkym rukávom od slovenskej značky Kellys. Dres je priedušný, rýchloschnúci, ľahký a s predĺženou zadnou časťou pre lepší komfort. Je ideálny a prispôsobený na dlhšie výjazdy lesom. Výhodou dresu je integrovaná handrička na okuliare a malé vrecko na cennosti. Zloženie sa skladá z polyesteru s 15 % podielom elastanu. Cena produktu sa pohybuje okolo 40 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

CTM Rovay

Dres určený pre gravity disciplíny s dlhým rukávom, tiež od slovenskej značky CTM v decentnej čiernej farebnej kombinácii. Strih dresu je semi-slim fit s dvojdielnym límcom na krku. Pre lepší komfort je horná strana a podpazušie odvetrané a spodná časť je predĺžená s odolnejším materiálom proti opotrebeniu. Dres je vyrobený zo 100 % polyesteru. Cena produktu sa pohybuje okolo 50 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Ghost MTN Ride Line

MTB dres určený na enduro jazdenie od značky Ghost, pod modelovým názvom MTN Ride Line. Dres má voľnejší strih a iba trojštvrťové rukávy pre lepší komfort a voľnosť pri agresívnejšom jazdení. Zadný diel je klasicky predĺžený, kvôli lepšiemu prekrytiu chrbta. Modro-červená farebná kombinácia v pozadí s grafikou hôr pôsobí pomerne štýlovo. Cena produktu sa pohybuje okolo 60 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

BBB Gravity

Enduro dres s krátkym rukávom od značky BBB pre technické dobrodružstvá na biku. Strih je voľnejší, určený pre jazdenie s dôrazom na slobodu pohybu. Nechýba predĺžená zadná časť pre lepšie prekrytie chrbta a schované zipsové vrecko na boku. Výhodou je integrovaný materiál pre očistenie okuliarov priamo na trati. Zloženie je 100 % polyester. Možnosť vybrať si z troch farebných kombinácií. Cena produktu sa pohybuje okolo 40 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Force Downhill

Gravity dres Force určený na drsnejšie zaobchádzanie, najmä downhill, čo možno vyčítať už z názvu. Dres je vyrobený z funkčného materiálu a bočné panely sú zo sieťoviny pre lepšie odvetranie. Materiál tvorí 100 % polyester. Farebná kombinácia v spojení čiernej a bielej pôsobí decentne, pridané sú aj reflexné prvky. Možnosť vybrať si z viacerých veľkostí. Cena produktu sa pohybuje okolo 33 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Dainese Otzarreta

Dres Otzarreta s trojštvrťovými rukávmi, určený pre all mountain a enduro od značky Dainese. Je navrhnutý tak, aby pomohol posúvať vaše hranice. Rukávy sú vystužené, aby odolali pádom a hrubšiemu zaobchádzaniu. Textília je otvorenejšia, aby bol dres vzdušnejší a tak sa v ňom jazdec toľko nepotil. Nechýba možnosť vybrať si z viacerých farebných kombinácií. Cena produktu sa pohybuje okolo 70 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Dámske oblečenie - funkčné, pohodlné a štýlové PR článok

Dámske oblečenie - funkčné, pohodlné a štýlové

Dámy, vybavte sa kvalitným, štýlovým oblečením z našej ponuky, alebo posuňte tento článok „vašej polovičke“, ako inšpiráciu k darčeku. Napríklad len tak, z lásky.
Maratónske oblečenie - na plný plyn, no najmä komfortne PR článok

Maratónske oblečenie - na plný plyn, no najmä komfortne

Maratóny, kde si dáte do tela, sú skvelé akcie. S komfortom pri vysokom výkone a pretekovom nasadení pomôže aj vhodne zvolené oblečenie.