Výbava na preteky - čo sa môže hodiť

Na preteky sa treba dlhodobo pripravovať a aby deň D bol úspešný, treba sa spoľahnúť na vhodne zvolenú výbavu. Pozrime sa na pár produktov, ktoré môžu pomôcť.

Namedsport gél

Energetický gél pozná asi každý cyklista. Dodáva ľahko stráviteľné cukry a zabezpečuje rýchly prísun energie. Gél od značky Namedsport okrem okamžitej energie dokáže vďaka zloženiu z až 5 sacharidov s rôznou rýchlosťou uvoľňovania dodávať energiu postupne. Neobsahuje žiadne tuky, kofeín a vyrába sa v štyroch príchutiach. Ideálny pre použitie pred a počas výkonu, najmä pri vytrvalostných športoch. Cena je 1,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Giant Control Mini PRO

Ani na pretekoch sa defektu nevyhnete a k najbližšiemu záchrannému miestu to môžu byť aj kilometre. Preto je istota so sebou nosiť mini pumpu. Tú zmestíte vďaka kompaktným rozmerom 21 x 130 mm do vrecka dresu alebo pohodlnejšie na rám pod držiak na fľašu. Disponuje otočnou hlavou a je vhodná ako pre galuskový, tak aj autoventil. Telo je vyrobené z odolného hliníka a dokáže nafúkať až 8 barov. Cena je 31,95 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Veloskin Chamois & Soothing Gel

Najmä maratónci a cestní cyklisti trávia v sedle dlhé hodiny. Áno, zadok si zvykne, ale prečo trpieť, keď môžete použiť krém Chamois, ktorý vytvára ochrannú vrstvu a zabraňuje tak treniu. Naviac nezanecháva zvyšky a príjemne vonia. Po pretekoch si pokožka zaslúži zregenerovať, čomu pomôže Soothing gél. Ten obsahuje zmes olejov, vitamínov, a minerálov, takže sa rýchlo môžete vrátiť do sedla. Cena je 33,99 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

PowerBar Energize

Tyčinky PowerBar sú obľúbeným sposobom dodávania energie počas pretekov a pri športovom výkone. Obsahujú dôležité glukózu a fruktózu vo forme zmesi C2MAX a dopĺňajú sodík, ktorý sa z vášho tela stráca pri potení. Vylepšili aj receptúru, takže teraz sa tyčinka lepšie žuje a je ľahšie stráviteľná. Obal je prispôsobený pre pohodlné otváranie aj počas jazdy. V tomto mixe si môžete vyskúšať rôzne príchute a vybrať si tú svoju. Cena je 10 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Garmin fenix 7X Solar

Kvalitné výkony si vyžadujú tréning a poznať svoje limity. Tie vám pomôžu nájsť hodinky od značky Garmin. Vďaka nabíjacej šošovke sa hodinky nabíjajú slnečnou energiou a tak vám vydržia dlhšie. Samozrejmosťou sú meranie tepu, predinštalované mapy TopoActive, wifi, hudba priamo v hodinkách, led svetlo pre núdzové svietenie. Ovládajú sa dotykovým displejom a tlačidlami na bokoch, ktoré fungujú v každom prostredí. Cena je 899 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

SiS Rego Protein

Či už máte po tréningu v posilňovni, na trenažéri alebo ste prešli cieľovou čiarou v deň D, telo potrebuje zregenerovať. V tom pomôže tyčinka od značky SiS z radu Rego. Zmes srvátky, kazeínu a sójovej bielkoviny dodá telu požadované množstvo bielkovín. V tyčinke nájdete 20 g ľahko stráviteľných proteínov, ktoré podporujú regeneráciu svalov. Cena je 2,89 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Continental Cross King

Tak ako sa potrebujete na výkon pripraviť po fyzickej stránke, aj bicykel by mal byť pripravený v top stave. Ako sa vám bude šliapať, trakcia, rýchlosť odvaľovania, to všetko závisí z veľkej časti práve na výbere plášťov. Obľúbeným modelom sú Cross King-y. Majú rýchlu vzorku dezénu, kevlarovú pätku a vo verzii Protection posilnenú bočnicu proti defektom, zmes Black Chill a použitie na bezdušový systém. Cena je 62,90 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

ABUS AirBreaker

Model AirBreaker bol vyvinutý v spolupráci s tímom Movistar pre optimálnu aerodynamiku a komfort pri dlhom nosení. O odvetranie sa stará 11 vstupných otvorov pre privádzanie vzduchu a 13 pre odvádzanie toho horúceho. Na zadnej strane sú taktiež kanáliky na okuliare a systémom Zoom Ace si jednoducho prilbu prispôsobíte. Integrovaná výstuž ActiCage v EPS zvyšuje pevnosť a tým ochranu. Cena je 254,99 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Sigma Sport BC 16.16

Ak sa na svoje prvé preteky ešte len pripravujete, na začiatok môže stačiť základný model tachometra. Dokážete si zmerať aktuálnu, priemernú, ako aj maximálnu rýchlosť, tréningový čas a vzdialenosť. Naviac pomocou aplikácie Sigma Link viete s tachometrom komunikovať cez NFC spojenie. Oproti lacnejším modelom ponúka aj funkciu predpokladaného príchodu do cieľa. Cena je 36,50 €. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

BBB BBS platničky

Profíci vedia, že správny prejazd zákrutou dokáže ušetriť stotiny a dokonca pretekára zrýchliť. K tomu treba správnu nájazdovú rýchlosť. Značka BBB ponúka platničky pre takmer všetkých výrobcov bŕzd a ich modely. Naviac si viete vybrať medzi sintrovanými modelmi pre lepší výkon v nepriaznivých podmienkach a dlhých zjazdoch alebo organickými pre tichší chod a lepšiu prvotnú kúsavosť. Cena sa pohybuje od 10 € v závislosti od modelu. Viac info nájdete u nás v MTBIKER shope alebo na stránke dodávateľa.

Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov.

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme PR článok

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme

Bicykel nie je iba dopravný prostriedok. Je to vášeň, relax, sloboda či únik z reality a zaslúži si „hýčkanie a opateru“. Napríklad v podobe prémiových komponentov.
Doplnky a výbava - čistota, servis aj pre potešenie PR článok

Doplnky a výbava - čistota, servis aj pre potešenie

Sezóna sa „prehupla“ do záverečnej časti. Potrebuje váš bicykel servis? Chýbajú vám prípravky na čistenie? Prípadne by to chcelo zmenu komponentu? U nás nájdete všetko.
Vychytávky, ktoré potešia každého bikera PR článok

Vychytávky, ktoré potešia každého bikera

Vysnívané komponenty, užitoční pomocníci alebo rôzne vylepšenia, ktoré zvýšia komfort či bezpečnosť, sú pre cyklistu vždy ideálnym darčekom nielen na Vianoce.