Letné oblečenie na športovú jazdu

Cyklistika je vo svojich disciplínach rôznorodá, no všetkých cyklistov spája jedno – potrebujú správne oblečenie. To totiž výrazne ovplyvňuje pocit z jazdy, od dresu až po ponožky.

Craft CORE Endur Log

Švédska značka Craft ponúka širokú paletu cyklooblečenia, letné dresy nevynímajúc. Model CORE Endur Log patrí k tým, ktoré majú voľnejší strih, a tak bude vhodný na pohodovejšie či dlhšie výjazdy. Komfortný materiál zabezpečuje aj rýchly odvod potu, čo je v lete mimoriadne žiadúca vlastnosť. Samozrejmosťou sú tri zadné vrecká, či spodný elastický lem, vďaka ktorému dres zostane na svojom mieste. Cena dresu je 50,90 € a nájdeš ho v našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Castelli Endurance Pro

Pri známej talianskej značke Castelli zostávame v segmente dresov na dlhé výjazdy. Endurance Pro má priliehavý strih, ktorý mu zabezpečuje výnimočné aerodynamické vlastnosti. So svojím teplotným rozsahom 16–35 °C sa nestratí ani v letných páľavách. V Castelli si potrpia na kvalitu, preto je aj tento dres osadený YKK zipsom s dlhoročnou tradíciou. Spolu s bežnými tromi vreckami sa tu nachádza aj štvrté, na zips. Cena dresu je od cca 83 € a nájdeš ho v našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Santini Team Slovakia

Zostávame v Taliansku a presúvame sa do dielne Santini. Ak chodievate na letné výjazdy do Álp, alebo sa len vozíte popri mori v Chorvátsku pred obedňajším úpekom, a chcete, aby vás našinci spoznali, tento dres vo farbách slovenskej reprezentácie bude ideálnou voľbou. Je vybavený tradične tromi zadnými vreckami, čo je však dôležitejšie, bola použitá ľahučká látka, ktorá zaručuje komfort v teplotnom rozsahu 18–39 °C. Cena dresu je 84,90 € a nájdeš ho v našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Silvini Stelvio

Dres českého výrobcu Silvini sa od ostatných dresov líši azda najmä tým, že predok dresu je kratší, čo je výhoda najmä pri jazde v predklone. Naopak chrbtová predĺžená časť je vyrobená z jemnej sieťoviny, ktorá zabezpečí v horúcich dňoch dostatočné odvetranie. Rukávy sú zakončené elastickým lemom, rovnako ako spodná časť dresu – všetko teda zostane na svojom mieste. Cena dresu je 87,90 € a nájdeš ho v našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Termo Sportful Pro

Pri vysokých teplotách dokáže k tepelnému komfortu napomôcť aj termoprádlo pod dresom. Termo Sportful Pro vo vyhotovení bez rukávov sa používa ako prvá vrstva a je vyrobené z kombinácie dvoch materiálov, ktoré zabezpečia aj počas dlhého výjazdu pocit sucha. V prednej časti terma a po bokoch nájdeš rebrovaný materiál, pričom na chrbte sa nachádza sieťovina, zabezpečujúca odvetranie. Jeho cena je 54,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Alé PRR Stars

Ak zvykneš jazdiť aj v extrémnych teplách, odvetranie je jedna z najdôležitejších vlastností dresu. Letný dres Alé PRR Stars má pokrytý široký interval teplôt od 25 až do 40°C, pričom cyklista ocení najmä jeho rýchle vysychanie. Nemenej dôležitá je aj jeho ochrana pred slnečným žiarením na úrovni SPF 10+. Nič ním nepokazíte ani pri svižnejšej jazde, keďže vďaka technológii Body Mapping perfektne sadne na telo. Jeho cena je 104 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Giro HRC Team

Dĺžka ponožiek je, aspoň medzi cestnými cyklistami, večne pretriasanou témou. Tento konkrétny kúsok, Giro HRC Team, je vyrábaný v dĺžke 15 centimetrov, pričom ich kvalita je na úrovni World Tour. Jedná sa o kompresné ponožky, ktoré tlakom zlepšujú a zvyšujú cirkuláciu krvi v nohách, čo má za následok neskorší nástup únavy a okrem iného znižuje riziko vzniku kŕčových žíl. Cena za pár je 19,95 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Briko Fresh

Mať v zadnom vrecku ľahučkú bundu ako rezervu nikdy nie je na škodu – koniec koncov, každého z nás aspoň raz chytila nejaká letná prehánka, alebo sa vracal z výjazdu vo vetre. Bunda Briko Fresh spĺňa práve tieto atribúty, nakoľko je vyrobená z vetru a vode odolných materiálov. Je poľahky zbaliteľná do vrecka a nezaberie veľa miesta. Okrem toho je vyrábaná v jasne viditeľnej oranžovej farbe, spolu s reflexnými detailmi. Jej cena je 55 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

CTM Aurae

Dámy v ľahkom drese slovenskej výroby CTM budú na ceste neprehliadnuteľné. Jednak za to môže jasná tyrkysová farba a jednak aj veľmi originálny dizajn. Výzor však nie je všetko, dôležitá je aj funkčnosť. Tu CTM vsádza na panely s jemným materiálom po bokoch dresu, ktorý výborne odvádza pot. Na chrbte sa nachádzajú tri vrecká, pričom po ich bokoch sa tiahne reflexný pás, zvyšujúci bezpečnosť. Cena dresu je 49,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Viac letného oblečenia a príslušenstva k cyklistike nájdete na MTBIKER shope.

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí PR článok

Oblečenie do jarných podmienok – nech ťa nič neprekvapí

Jar sa nám začala tento rok skôr, no nič to nemení na tom, že počasie je vrtkavé. Raz je teplo, potom chladno, fúka vietor, občas prší. Nechýba ti niečo z nášho výberu?
Dresy do horúcich letných dní PR článok

Dresy do horúcich letných dní

Sezóna sa rozbieha, teploty stúpajú. Vhodný cyklistický dres chráni a hlavne pomáha pri ochladzovaní a odvádzaní vlhkosti. Vyberte si u nás.
Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku PR článok

Univerzálna výbava - na bicykel, do mesta aj na turistiku

Máme radi univerzálnosť a produkty, ktoré využijeme na väčšinu outdoorových aktivít. V našej ponuke si určite vyberieš aj ty. Nechaj sa inšpirovať redakčným výberom.