Unboxing: Marin Wildcat Trail 1 - ideálny spoločník pre ženy

Kalifornský výrobca Marin má vo svojom portfóliu rôzne modely bicyklov, či už pre mužov, deti, pretekárov a tiež aj pre ženy. V tomto unboxingu sa bližšie pozrieme na Marin Wildcat Trail.

Skupina modelov Wildcat Trail je určená výhradne pre ženy a, ako popisuje Marin, je zaradená do kategórie XC/Trail. Bicykle sa vyrábajú s hliníkovým rámom a 27.5–palcovými kolesami, pričom výrobca ponúka 4 veľkosti rámu – XS, S, M, L. Marin ponúka 3 modelové kategórie – Wildcat Trail 1, Wildcat Trail 3 a Wildcat Trail 5. V tomto unboxingu máme najdostupnejšiu verziu a to Wildcat 1.

Špecifikácia

• Rám: Series 1 6061 Aluminum, Women"s Specific Frame, 27.5” Wheels, Low Standover, 68 mm BB shell, 135 mm ForgedDropouts, Chainstay Mounted Disc Brakes
  • Vidlica: SR Suntour XCE Disc, 100 mm Travel, Preload Adjustment, 46 mm Offset
  • Ráfiky: Marin, Double Wall Alloy
  • Zadný náboj: Forged Alloy, Disc, 32H
  • Predný náboj: Forged Alloy, Disc, 32H
  • Špice: Black Stainless Steel
  • Plášte: MTB, 27,5x2,25"
  • Zadný menič: Shimano Tourney, 7-Speed
  • Pedále: Nylon Platform

Geometria

Unboxing

Ako stojí na krabici, tento konkrétny kus prišiel až z Indonézie. „Vyrobený pre zábavu" je ich klasické heslo, ktoré sa pri každom bicykli snažia naplniť.

Môžeme začať rozbaľovať.

Bicykel máme na montážnom stojane, odstrojíme ochranu rámu a môžeme sa vrhnúť na skladanie biku a samozrejme následnú kontrolu.

Nahodiť riadidlá na predstavec a dotiahnuť na správny moment – nič zložité pre nášho servisáka.

Bicykel je takmer pripravený na ukážku. Stačí už iba namontovať predné koleso a pedále.

Samozrejme, ešte nemôžeme zabudnúť na váženie. Váha sa zastavila na údaji 15,36 kilogramov.

Tu ho máme, Marin Wildcat Trail 1 v plnej kráse.

Decentná, ale vkusná farebná kombinácia nekričí a určite nikoho „neurazí".

Na bicykli nájdeme 7-rýchlostnú prehadzovačku Shimano Tourney, ktorá spolupracuje s 3-prevodníkom.

Marin si dodáva aj svoje komponenty ako sedlovku, sedlo, riadidlá, predstavec a aj gripy a kolesá.

Plášte so šírkou 2,25 palcov a masívnejším vzorom potvrdzujú určenie bicykla.

Tlmenie nerovností má na starosti vidlica SR Suntour XCE so zdvihom 100 mm.

Brzdnú silu zabezpečujú mechanické kotúčové brzdy Power CX7.

Bicykel ako celok vyzerá podarene.

Cena a dostupnosť

Cena tohto modelu je 499 € a nájdete ho aj u nás v MTBIKER shope.

Využi služby showroomu Bratislava a MTBIKER centra - Bikefitting a doručenie bicykla

V našich kamenných predajniach máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100 % nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze. Služba je dostupná podľa aktuálnych protiepidemických opatrení.

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v predajniach, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v showroome v Bratislave alebo v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžeš využiť možnosť nášho bezplatného doručenia k tebe domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.

Z hľadiska aktuálnej situácie si dovozca vyhradzuje právo meniť špecifikácie jednotlivých bicyklov na základe aktuálnej dostupnosti komponentov. Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.