Pohodlná jazda sa rovná spokojná jazda

Pohodliu sa dá dopomôcť rôznymi spôsobmi, my si dnes ukážeme, čo všetko sa môže zísť.

Briko Fresh Bibshort

Spolu so sedlom idú ruka v ruke aj cyklistické šortky s vložkou. Briko Fresh Bibshort padnú každej postave vďaka špeciálnemu tvarovaniu a zabezpečujú aj výborné aerodynamické vlastnosti. Dostatočný komfort zabezpečuje vložka Power Proot. Popri pohodlí sa nezabudlo ani na bezpečnosť cyklistu, keďže strategicky umiestnené logo Briko na bočnej a zadnej strane šortiek je reflexné. Cena šortiek je 85 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Esi Chunky Classic

Jednou z najlepších investícií, čo sa pohodlia rúk týka, sú okrem rukavíc najmä gripy. Esi Chunky Classic sa medzi cyklistami tešia veľkej obľube, najmä vďaka výbornému pomeru ceny a kvality. Výborne tlmia nerovnosti, sú využiteľné za každých podmienok a na dôvažok sa dajú farebne zladiť k ostatku bicykla. Do karát im hrá aj vynikajúca hmotnosť, a síce 60 gramov. Cena za pár je 17,99 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Veloskin Chamois & Soothing Gel

Najmä pri dlhých výjazdoch sa môže stať, že aj napriek kvalitnej vložke, či vhodnému sedlu môže prísť k nepríjemnému tlačeniu. Vtedy dokáže pomôcť ochranný krém Chamois, ktorý vytvára medzi pokožkou a vložkou ochrannú vrstvu. Okrem toho, že zabráni treniu, pokožku vyživuje vďaka obsahu vitamínov a minerálov. Na druhej strane Soothing Gel slúži na regeneráciu pokožky po náročnom výjazde. Cena setu je 32,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Schwalbe Marathon 28x1,50“ GreenGuard E-50

Schwalbe Marathon je odolný plášť, čomu dopomáha najmä ochranný pás GreenGuard v hrúbke 3 mm, ktorý pôsobí ako ochrana proti defektom a je sčasti vyrobený z recyklovaných materiálov. Hoci je použitá zmes pre čo najdlhšiu životnosť, neodráža sa to na gripe, ktorý je na ceste ideálny pre pohodovú jazdu. Drobným detailom je vrúbkovanie po boku plášťa, a teda možnosť použiť ho v spojení s dynamom. Cena za kus je 30,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Selle San Marco Aspide Short Dynamic Wide

Keď sa povie pohodlie na bicykli, väčšina ľudí ako prvý spomenie posed a niet sa čo čudovať, správne sedlo vie k pohodliu výrazne dopomôcť. Sedlo Selle San Marco ponúka pohodlie vďaka tlmeniu Biofoam. Ide o ľahučké sedlo a za svoju nízku hmotnosť vďačí karbónovej škrupine, či lyžinám z materiálu Manganese. Vďaka povrchovej úprave Silkfeel sa naň dá spoľahnúť aj pri aktívnej, dynamickej jazde. Jeho cena je 88,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Tatze Two-Face Titan

Tatze Two-Face patria medzi najuniverzálnejšie pedále na trhu, ktoré vyhovejú ako XC jazdcom, tak i tým, ktorí si radi vychutnajú nejaký ten trail. Je to spôsobené rozdielnymi stranami pedálu – kým na jednej je zámok na zacvaknutie tretry, kompatibilný s SPD zarážkami, tá druhá je vybavená pinmi, ktoré držia nohu priklincovanú počas zjazdu. Okrem univerzálnosti vynikajú aj ľahkosťou a pevnosťou, keďže sú z titánu. Cena za pár je 229 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Weldtite Complete Tubeless Road Conversion System

Bezdušové prevedenie kolies si získava čoraz viac priaznivcov aj medzi cestnými cyklistami a pri stave našich ciest sa človek nemôže čudovať. Konverzný kit Weldtite obsahuje všetko, čo je potrebné k prestavbe klasických kolies na bezdušové – bezdušovú pásku, ventilky, tmel, montážny gél a tri montpáky. Po prerábke je možné jazdiť aj na horšom povrchu, keďže tmel spoľahlivo lepí defekty do 3 mm. Cena setu je 39,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

BBB RaceRibbon

Rovnako ako fungujú gripy na horských bicykloch, fungujú aj omotávky na „žiletkách“ – tlmia otrasy prenášané z asfaltu. Omotávka BBB BHT-01 RaceRibbon je vyhotovená zo syntetického korku, ktorý eliminuje nerovnakú hrúbku prírodného korku, a teda vydrží dlhšie. Zabezpečuje istý úchop za každých podmienok a v ponuke je v mnohých farbách. Aplikácii napomáha aj vodoodolné lepidlo. Cena omotávky je 9,95 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Zlatý Bažant Radler 0,0% Extra Svieži

K pohodovej jazde určite patrí aj nejaké to osvieženie za odmenu. Zlatý Bažant Radler 0,0%, ktorý je úplne bez alkoholu, je vhodný nielen pre vodičov, ale aj pre cyklistov. Najlepšie však osvieži dobre vychladený, či už počas zastávky pri dlhom výjazde alebo po ňom, keď s kamarátmi hodnotíte výlet. Ak si strážite kalórie, poteší, že je to prírodný produkt, bez pridaného cukru, bez konzervantov a bez umelých farbív. Viac info nie len o tomto radleri nájdeš na stránke výrobcu.

Viac produktov zabezpečujúcich pohodlie pri jazde nájdete na našom MTBIKER shope.

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme PR článok

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme

Bicykel nie je iba dopravný prostriedok. Je to vášeň, relax, sloboda či únik z reality a zaslúži si „hýčkanie a opateru“. Napríklad v podobe prémiových komponentov.
Doplnky a výbava - čistota, servis aj pre potešenie PR článok

Doplnky a výbava - čistota, servis aj pre potešenie

Sezóna sa „prehupla“ do záverečnej časti. Potrebuje váš bicykel servis? Chýbajú vám prípravky na čistenie? Prípadne by to chcelo zmenu komponentu? U nás nájdete všetko.
Pitný režim - hydratuj, regeneruj, doplň energiu PR článok

Pitný režim - hydratuj, regeneruj, doplň energiu

Príjem tekutín a dopĺňanie energie je nesmierne dôležitou súčasťou športu, ale aj bežného života. Či už si bežec, cyklista, alebo turista, vyber si z našej ponuky.