Unboxing: Marin Alpine Trail E2 - všestranný, výkonný a zábavný

Elektrobicykel, ktorý má potenciál doviezť vás ďalej, vyššie a rovnako pomôže zvládnuť aj náročný terén.

Na prvý pohľad je bicykel stvorený na jazdu v teréne. Progresívnu geometriu hliníkového rámu dopĺňajú kolesá v „mullet” prevedení. K tomu batéria s kapacitou 630 Wh, elektromotor s krútiacim momentom 85 Nm a tichým chodom. Vyrába sa v štyroch veľkostiach, S-XL. Na výbavu sa pozrieme v nasledujúcom „unboxingu.“

Špecifikácia

• Rám: All New Series 4 Alloy Frame, 150 mm Multitrac suspension, Integrated Battery/On-switch/Charging Port, 148 mm Rear Thru-Axle, Built-in Rear Speed Sensor
  • Vidlica: FOX 38 Performance Elite, 160 mm travel, 29" , 110x15 mm Boost Kabolt Thru-Axle, 44 mm Offset, Integrated FOX Fender
  • Tlmič: FOX Float DPX2, Performance Elite, Low Speed Compression and Rebound Adjustment, 2-Position Climb Switch, 205x65 mm, Trunnion Upper Mount, 25 mmxM8 Lower Mount
  • Ráfiky: Predný: Marin Aluminum Double Wall, 29" Diameter, 32 mm Inner Rim Width, Pinned Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible; Zadný: Marin Aluminum Double Wall, 27.5" Diameter, 38 mm Inner Rim Width, Pinned Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible
  • Zadný náboj: Forged Alloy, E-Bike Specific Design, 148x12 mm, Quad Sealed Bearings, Disc, 32H, Standard Freehub Body
  • Predný náboj: Shimano MT-410B, 110x15 mm, centerlock Disc, 32H
  • Špice: 14g Black Stainless Steel
  • Plášte: Front: Maxxis Assegai 29x2.5", 3C MaxxTerra, EXO+, Tubeless Compatible Rear: Maxxis Minion DHR II 27.5x2.8”, 3C Maxx Terra, EXO+, Tubeless Compatible
  • Zadný menič: Shimano XT 12-Speed, SGS
  • Brzdy predné: Shimano SLX Hydraulic Disc, 203 mm Rotor
  • Brzdy zadné: Shimano SLX Hydraulic Disc, 203 mm Rotor w/ Speed Sensor
  • Brzdové páky: Shimano SLX Levers, I-Spec EV
  • Riadítka: Race Face Affect R 35, 35 mm Clamp, 780 mm Width, 20 mm Rise, 5° Up, 8° Back
  • Predstavec: Race Face Affect R 35, 50 mm Length
  • Madlá: Marin Single Clamp Locking
  • Hlavové zloženie: FSA No 57, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
  • Sedlovka: X-Fusion Manic, 1x Composite Remote, Size S 125 mm Travel, Size M and L 150 mm Travel, Size XL 170 mm Travel, 30.9 mm
  • Sedlo: Marin E-MTB Saddle
  • Nabíjačka: Shimano Battery Charger EC-E6002

Geometria

Unboxing

Z krabice „made for fun“ (stvorený pre zábavu)...

…rovno do stojana „made for assembly“ (stvorený pre montáž).

Začíname tradične od kokpitu. Do 35 mm krátkeho predstavca Race Face Affect s priemerom 35 mm nasadíme tvarované riadidlá rovnomenného výrobcu s dĺžkou 780 mm.

Vedľa predstavca prichádza displej SC - E8000 - ukazovateľ aktuálneho režimu, kapacity batérie atď.

Na ľavej strane riadidiel nájdeme ovládač elektropohonu a takisto ovládanie teleskopickej sedlovky X-Fusion Manic so zdvihom 170 mm pre veľkosť XL. L a M majú zdvih 150 mm, S-ko 125 mm.

Ešte pred nahodením predného kolesa namontujeme malý blatník na mostík vidlice.

Uvoľníme brzdový strmeň, nasadíme koleso na pevnú os vidlice FOX a následne vycentrujeme, aby kotúč nešúchal.

Zadné koleso nasadené bolo, takže stačí skontrolovať a doladiť radenie. Doskladané.

Nasleduje váženie zloženého bicykla vo veľkosti XL. Hodnota na váhe sa ustaľuje na 25,93 kg.

Rám je lakovaný v nenápadnej no elegantnej sivej farbe. Zadná stavba je čierna. Detaily a polepy sú tiež v týchto farbách. Vnútorné vedenie bowdenov a káblov je samozrejmosť.

Zapínanie elektromotora sa nachádza na hornej rámovej rúrke.

Kontakt bicykla so zemou majú na starosti kolesá v spomínanom „mullet“ rozložení. To väčšie, predné, 29” je obuté do plášťa Maxxis Assegai v šírke 2,5” vo verzi 3C MaxxTerra. Zadné, 27,5” zas do Maxxis Minion DHR II o šírke 2,8” 3C MaxxTerra.

Obuté sú na ráfikoch Marin. Predné s vnútornou šírkou 32 mm a zadné 38 mm. Oboje s možnosťou prerobenia na bezdušový systém. Náboj predného kolesa je od Shimano, MT-410B s rozmerom 110x15 mm, zadný, špecifický pre e-bicykle, Forged Alloy 148x12 mm. Spájajú ich oceľové špice.

Odpruženie je v réžii FOX, rad Performance Elite. Vidlica má zdvih 160 mm a hrúbku vnútorných nôh 38 mm. Pružinový tlmič Float DPX2 pracuje so zdvihom rámu 150 mm.

Radenie dvanástich prevodov zabezpečuje zadný menič Shimano XT s kazetou SLX 10-51, páčka radenia je rovnako z radu SLX.

Elektropohon je rovnako od Shimana. Posledná verzia motora EP8 s výkonom 250 W a 85 Nm krútiacim momentom. Asistuje vám cez kľuky e13 e*Spec Plus Crank s 38-zubovým prevodníkom.

Brzdy sú hydraulické 4-piestové Shimano SLX, vpredu aj vzadu. Dopĺňajú ich kotúče s priemerom 203/203 mm.

Pohľad.

Marin Alpine Trail E2 je pripravený obhajovať heslo výrobcu „made for fun“ a my veríme, že nový majiteľ si s ním tú zábavu naozaj užije. Bicykel nájdete v našom MTBIKER eshope za cenu 6 499 €. Ak nie je aktuálne dostupný, môžete si ho pridať do wishlistu.

Využi služby showroomu Bratislava a MTBIKER centra - Bikefitting a doručenie bicykla

V našich kamenných predajniach máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100 % nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze. Služba je dostupná podľa aktuálnych protiepidemických opatrení.

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v predajniach, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v showroome v Bratislave alebo v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžeš využiť možnosť nášho bezplatného doručenia k tebe domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.

Z hľadiska aktuálnej situácie si dovozca vyhradzuje právo meniť špecifikácie jednotlivých bicyklov na základe aktuálnej dostupnosti komponentov. Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.
flash_on
Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v sekcii Elektrobicykle v skratke.