Detské bicykle - ako zažiť radosť už v útlom veku

Na to, aby človek začal s cyklistikou, nie je nikdy príliš neskoro. No na druhej strane ani skoro, veď vybrať sa dá zo širokej ponuky bicyklov rôznych typov.

Kellys Kiru Race

A začneme kúskom pre úplne najmenších. Odrážadlo Kiru sa môže popýšiť solídne nízkou hmotnosťou 4,1 kg, za čo vďačí magnéziovej zliatine, z ktorej je odliate a úplne tu absentujú zvary. Odvážny dizajn dopĺňajú praktické doplnky, ako sú stúpačky na nohy, či zadná brzda. Čo sa rozsahu sedlovky týka, dá sa spustiť až na hranicu 320 mm od zeme, takže naň môžu vysadnúť aj úplní drobci. Jeho cena je 189 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Marin Bayview Trail 24“

Červená raketa od Marinu už poslúži aj v poctivejšom teréne. Napomáhajú k tomu mechanické kotúčové brzdy s poctivými, 160 mm kotúčmi a odpružená predná vidlica so zdvihom 50 mm. S rámom pre 24“ kolesá je určený pre staršie deti zhruba od 8 do 12 rokov. Pohon zabezpečujú kľuky vlastnej výroby Marin v kombinácii s prehadzovačkou Shimano Altus, ktorá disponuje siedmimi rýchlosťami. Cena bicykla je 479 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Rock Machine Storm 27 MD

Juniorský bicykel českej značky Rock Machine sa môže pochváliť decentným dizajnom a rámom s Junior Fun Geometry, ktorá zabezpečí zábavu na každom výjazde. Na radenie využíva dnes už skôr „klasiku“ v podobe 7-rýchlostnej otočnej páčky RevoShift a prehadzovačky Shimano TY. Pružinová vidlica v tomto prípade ponúka zdvih 80 mm, takže sa na ňom terénu vôbec netreba báť – tu nezradia ani mechanické brzdy Tektro. Jeho cena je 519 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Cannondale Trail 26

Trailový kúsok od Cannondale je poctivým kúskom roboty a poslúži najmä tínedžerom. Stále zostávame pri jednoprevodníku, no tentokrát je skombinovaný s 8-rýchlostným radením v réžii microSHIFT. O pruženie sa stará pružinová vidlica SR Suntour so 63 mm zdvihom. Potešia aj drobné detaily, ako napríklad interné vedenie kabeláže, či spoľahlivé mechanické brzdy Tektro. Cena bicykla je 799 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Giant ARX 24

Detský bicykel od taiwanského výrobcu nájde svoje uplatnenie najmä pri pohodovej jazde po meste, cestách, či v jednoduchom teréne. Hliníkový rám dopĺňa pevná hliníková vidlica, o jeho určení napovedajú aj „klasické“ V-brzdy a takisto jednoprevodník v kombinácii so 7-rýchlostným radením Shimano Altus. Výhodou je možnosť výberu zo širokej škály farieb a rovnako aj nízka hmotnosť celku. Cena bicykla je 509 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

GT Stomper 26 Prime

Bicykel amerického výrobcu GT je rovnako určený pre staršie deti a zvládne ako nenáročný rodinný výlet, tak aj objavovanie miestnych lesov za mestom. Pochváliť sa môže odpruženou vidlicou s „chlapským“ zdvihom 100 mm, V-brzdami značky Tektro a tradične kombináciou jednoprevodníka so 7-rýchlostným radením s technológiou RevoShift. Už na prvý pohľad zaujme aj dizajn bicykla a spôsob uchytenia reťazových vzpier. Jeho cena je 609 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Orbea Laufey 24 H20

Model Laufey je určený deťom, ktoré majú už v mladosti pretekárske ambície a rady prekonávajú samé seba. Či už sa bavíme o peknej nezábudkovej farbe skombinovanej s červenými polepmi na vidlici a červenými gripmi, o vzduchovej vidlici značky SR Suntour so zdvihom 80 mm, vodítku reťaze, 10-rýchlostnom radení Shimano Deore, hydraulických brzdách alebo teleskopickej sedlovke – tento stroj jednoducho patrí do poriadneho terénu. Jeho cena je 999 € a viac informácií nájdeš na stránke dodávateľa.

CTM Willy 2.0

Bicykel z dielne slovenského výrobcu si najviac užijú deti, ktoré sa idú prvýkrát zblížiť s dvoma kolesami a ich revírom bude najmä ich sídlisko, či dedina a občas pole alebo lesík. Vďaka zníženej hornej rámovej rúrke nebude problémom zosadanie ani nasadanie, radosť z pedálovania zabezpečí jednoprevodník a 7-rýchlostné radenie. Nechýba ani možnosť upevniť košík na fľašu pre prípad dlhšieho výletu s rodinou. Cena bicykla je 279,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Kompletnú ponuku detských bicyklov si môžete prezrieť na našom MTBIKER shope.

Detské bicykle - a športovať bude celá rodina PR článok

Detské bicykle - a športovať bude celá rodina

Blížia sa prázdniny a s nimi aj dobrodružstvá na dvoch kolesách. Či to bude len po sídlisku, či výlet s rodinou, alebo prvé jazdy na odrážadle, u nás si vyberiete.
Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu PR článok

Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu

Pohyb na dvoch kolesách je skvelá a zdravá aktivita spojená s dobrodružstvom. Prinášame výber dámskych bicyklov z našej ponuky pre rôzne kategórie.
Pitný režim - hydratuj, regeneruj, doplň energiu PR článok

Pitný režim - hydratuj, regeneruj, doplň energiu

Príjem tekutín a dopĺňanie energie je nesmierne dôležitou súčasťou športu, ale aj bežného života. Či už si bežec, cyklista, alebo turista, vyber si z našej ponuky.