Hardtaily okolo 1 000 € - dostupné modely pre každého

Či už s cyklistikou ešte len začínaš, alebo sa pomaly posúvaš vpred, hardtaily v cenovej ponuke okolo 1 000 € mnohokrát ponúknu veľmi dobrý pomer ceny a výbavy.

Marin Bobcat Trail 5 - 989 €

Americká mašinka Marin Bobcat Trail 5 je fajn parťák na začiatky „rezania" zákrut na trailoch. Je vystavaný na hliníkovom ráme, ktorý dopĺňa vidlica SR Suntour XCR so zdvihom 120 mm. Rám má kabeláž vedenú interne a nachádza sa tu aj predpríprava na vedenie kábeláže k teleskopickej sedlovke, ktorú je možné osadiť. O pohon sa stará spoľahlivá, 11-rýchlostná sada Shimano Deore s poctivým rozsahom kazety 11 – 51 zubov a 32-zubovým prevodníkom. Odporúčaná maloobchodná cena bicykla je 1 099 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Rock Machine Torrent 60-29 - 1 139 €

Základom modelu Torrent 60-29 je hliníkový rám so všetkými modernými trendami, počnúc vnútorným vedením kabeláže a končiac trailovou geometriou, zabezpečujúcou množstvo zábavy. O rýchlosť sa tu stará 11-rýchlostné Shimano Deore, poteší praktické vodítko nad 34-zubovým prevodníkom. Spoľahnúť sa dá aj na brzdy spolu so 180 mm kotúčmi. Potešujúca je však hmotnosť bicykla, ktorá sa vo veľkosti M zastavila na 13,5 kg. Odporúčaná maloobchodná cena je 1 269 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

CTM Rascal 1.0 - 999,99 €

Moderné trendy neobchádzajú ani XC disciplínu. I na biku pre začiatočníkov, akým je CTM Rascal, nájdeme jednoprevodník a 11-rýchlostnú sadu Shimano Deore, dokonca aj široké, 760 mm riadidlá. Do očí na prvý pohľad udrie už len strieborná farba hliníkového rámu. O tom, že sa jedná o bike určený predovšetkým do ľahšieho a rýchleho terénu, vypovedá vzduchová vidlica Rock Shox Judy so zdvihom 100 mm a aj 2,25“ plášte s rýchlym vzorom. Odporúčaná maloobchodná cena je 999,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

BMC Twostroke AL Six - 999 €

Švajčiarsky hliníkový kúsok cieli najmä na úplných začiatočníkov v XC disciplínach. Rám s modernou geometriou a predprípravou na vedenie teleskopickej sedlovky je doplnený pružinovou vidlicou SR Suntour XCM. Mnoho komponentov osádzalo BMC vo vlastnej réžii, spomenúť možno kľuky s 30-zubovým prevodníkom, riadidlá, či predstavec. Pohon je tentokrát 10-rýchlostný, s kazetou s rozsahom 11 – 42 zubov. Odporúčaná maloobchodná cena je 999 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Ghost Kato Pro 27,5 - 959 €

Hoci je modelový rad Kato s hliníkovými rámami určený najmä začiatočníkom, skrýva v sebe viac, než sa zdá. Moderná geometria bicykla v kombinácii s 27,5“ kolesami ponúkne v teréne množstvo zábavy. I keď tu nájdeme základnú, no i tak spoľahlivú vidlicu Rock Shox Judy, nešetrilo sa najmä na pohone, ktorý stelesňuje 12-rýchlostné Shimano Deore. Navyše, na bicykel je možné inštalovať nosič, či blatníky a dobrodružstvo môže začať. Odporúčaná maloobchodná cena je 1 069 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Marin San Quentin 1 27,5 - 899 €

Už pri prvom pohľade na Marin San Quentin je jasné, že sa jedná o hravý, trailový bike. Viditeľne „podkopnutý“ hlavový uhol, strmý sklon sedlovky, široké 2,6“ plášte, 27,5“ kolesá, kratučký predstavec a široké riadidlá z neho robia nekompromisný stroj, najmä pre jazdu smerom nadol. Dôkazom je aj vidlica SR Suntour XCM so zdvihom 120 mm. O pohon sa stará mladý, no rýchlo sa rozvíjajúci microSHIFT, tentokrát s deviatimi prevodmi. Odporúčaná maloobchodná cena je 999 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Kellys Spider 90 - 999 €

Slovenská produkcia bicyklov nespí a myslí aj na začiatočníkov v XC. Ich hliníkový model Spider 90 v sebe spája všetko potrebné pre hladkú jazdu – pohodlnú, vzduchovú vidlicu SR Suntour XCR32 s diaľkovým uzamykaním tlmenia, spoľahlivý 12-rýchlostný pohon Shimano Deore a hydraulické brzdy so 160 mm kotúčmi. Kabeláž je už tradične vedená interne, čo platí aj pre potenciálnu teleskopickú sedlovku. Odporúčaná maloobchodná cena je 999 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Lapierre Edge 3.9 - 739 €

Jednoprevodník nemusí vyhovovať každému a dôvody môžu byť rôzne. Nie všetci výrobcovia naň však zanevreli a model Edge 3.9 francúzskeho výrobcu Lapierre je toho dôkazom. Na hliníkovom ráme s čistým vzhľadom a interne vedenou kabelážou nájdeme trojprevodník v kombinácii s 8-rýchlostnou kazetou vzadu. O pohodlie a hltanie nerovností sa v tomto prípade stará vidlica SR Suntour XCT30. Samozrejmosťou pri takomto bicykli sú hydraulické brzdy. Odporúčaná maloobchodná cena je 739 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Ak ťa zaujímajú ďalšie hardtaily s cenovkou okolo 1 000 €, pomocou filtra ich jednoducho vyhľadáš na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: Archív redakcie

Univerzálne hardtaily - do práce, na výlet a aj zábavu PR článok

Univerzálne hardtaily - do práce, na výlet a aj zábavu

Lesné chodníky, cyklotrasy, ale aj mesto či ťažší terén. Hardtail je ideálne riešenie, ak hľadáte dostupnú všestrannosť a jednoduchosť, nech už budete jazdiť kdekoľvek.
BULLS 2024 - nemecká kvalita v priaznivej cene PR článok

BULLS 2024 - nemecká kvalita v priaznivej cene

Dnes sa pozrieme na nemeckú značku BULLS, ktorá je menej známa v našich končinách, ale rozhodne má potenciál zaujať.
Hardtaily okolo 1 000 € – ideál pre začínajúceho cyklistu PR článok

Hardtaily okolo 1 000 € – ideál pre začínajúceho cyklistu

Pri začiatkoch s cyklistikou je výborným riešením kvalitný, ale stále dostupný model. Dnes sa pozrieme na niekoľko „HT-čiek“, ktoré spravia radosť aj nenáročným cyklistom.