Unboxing: Marin Alpine Trail Carbon 2 - kalifornské enduro

V tom najdrsnejšom teréne, kde okrem skúseností budete potrebovať veľké zdvihy a progresívnu geometriu, bude tento bicykel od Marin vaším spoľahlivým partnerom.

Predný trojuholník z uhlíkových vlákien s ochranou spodnej rúry je doplnený hliníkovou zadnou stavbou. Položený hlavový uhol s hodnotou 63.5°, dvadsaťdeväť palcové kolesá, či zdvihy 160/150 mm dopĺňa zmes komponentov 12-rýchlostného pohonu a 4-piestové brzdy. Vnútorné vedenie bowdenov je samozrejmosť. Vyrába sa v štyroch veľkostiach - S, M, L, XL. Spolu sa pozrieme na detaily veľkosti „L“ v unboxingu.

Špecifikácia

• Rám: All New Unidirectional Carbon Fiber Front Triangle, Series 4 Alloy Rear End, 29” Wheels, 150 mm Travel MultiTrac Suspension Platform, Internal Dropper Post and Rear Derailleur Routing, Chainstay Mounted Post Mount Disc Brake, 148x12 mm Boost Thru-Axle, 73 mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs
  • Vidlica: Fox 38 Performance Elite, 160 mm Travel, 29", 110x15 mm Boost Kabolt Thru-Axle, 44 mm Offset, Integrated Fox Fender
  • Tlmič: Fox Float X, Performance, EVOL Air Spring, 3 Position Compression Adjustment, Rebound Adjustment, 205x65mm, Trunnion Upper Mount, 25mmxM8 Lower Mount
  • Ráfiky: Marin, Double Wall Alloy, 29 mm Inner, Welded Joint, Disc Specific, 32H, Tubeless Compatible
  • Zadný náboj: Shimano HB-MT510B, 148x12 mm, Disc, Microspline Freehub Body
  • Predný náboj: Shimano HF-MT410B, 110x15 mm, Disc
  • Špice: 14g Black Stainless Steel
  • Plášte: Front: Maxxis Assegai 29x2.5”, MAXX TERRA, EXO+, Tubeless Compatible; Rear: Maxxis Assegai 29x2.5”, MAXX GRIP, DoubleDown, Tubeless Compatible
  • Zadný menič: Shimano XT 12-Speed, SGS
  • Radiace páčky: Shimano SLX 12-Speed, I-Spec EV
  • Kľuky: FSA Gradient, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Megaexo Spindle, Boost Spacing
  • Stredové zloženie: BB392 EVO, 73 mm BSA Threaded
  • Reťaz: KMC X-12 Silver and Black
  • Kazeta: Shimano SLX M7100 Cassette, 12-Speed, 10-51T
  • Brzda predná: Shimano SLX Hydraulic Disc, 203 mm Rotor
  • Brzda zadná: Shimano SLX Hydraulic Disc, 180 mm Rotor
  • Brzdové páky: Shimano SLX Hydraulic, I-Spec EV
  • Riadítka: Race Face Affect R 35, 35 mm Clamp, 780 mm Width, 20 mm Rise, 5° Up, 8° Back
  • Predstavec: Race Face Affect R 35, 50 mm Length
  • Gripy: Marin Single Clamp Locking
  • Hlavové zloženie: FSA No 57, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
  • Sedlovka: X-Fusion Manic, 1x Shimano I-Spec EV Remote, Size S 125 mm Travel, Size M and L 150 mm Travel, Size XL 170 mm Travel, 30.9 mm
  • Sedlo: Marin Trail Speed Concept Pro

Geometria

Unboxing

Z krabice rovno do stojana a odbaľovať, čo ostalo skryté.

Začneme uchytením riadidiel Race Face Affect. Tie majú šírku 780 mm a priemer 35 mm. Predstavec má rovnaké označenie a dĺžku 50 mm.

Pokračujem nižšie - uchytením predného kolesa. Na vidlici FOX 38 Performance Elite so zdvihom 160 mm nájdeme dve červené krytky, ktoré ukrývajú ventily na odvzdušnenie pretlaku v nohách a závit určený na montáž blatníka - Integrated Fox Fender.

Predné koleso je vypletané na náboji Shimano HF-MT410B a ráfiku Marin, Double Wall Alloy s vnútornou šírkou 29 mm. Brzdový kotúč sa uchytáva pomocou matice Center Lock. Oska je Boost, teda 15 x 110 mm.

Posúvame sa ku sedlovke. Tá je z produkcie X-Fusion s premeriom 30,9 mm. Jedná sa o typ Manic so zdvihom 150 mm. Ovláda sa z riadidiel pomocou páčky Shimano I-Spec EV Remote.

Bicykel je poskladaný, môžeme ho odvážiť. Hmotnosť je 15,97 kg bez pedálov vo veľkosti „L".

Marin Alpine Trail Carbon 2 nám prišiel v lesklom, strieborno – čiernom vyhotovení, s čím ladí aj dizajn komponentov. Celkovo farebné vyhotovenie pôsobí pekným dojmom, kde efektne prechádza z čiernej prednej časti do zadnej striebornej.

V spojení so zemou je cez plášte Maxxis Assegai 29x2.5”. Predný je vo vyhotovení MAXX TERRA, EXO+, Tubeless Compatible a zadný MAXX GRIP, DoubleDown, Tubeless Compatible.

Predné koleso sme už spomínali vyššie. Zadné je vypletané rovnako na ráfiku Marin Double Wall Alloy 29 mm, ale náboj je Shimano HB-MT510B pre osku s rozmermi 148x12 mm a uchytením kotúča Center Lock.

Rýchlosť na trailoch a korigovanie rýchlosti dostali na zodpovednosť spoľahlivé a overené 4-piestové, hydraulické brzdy Shimano SLX s brzdovými kotúčmi s priemerom 203 mm vpredu a 180 mm vzadu.

Pohon je podobne ako brzdy v réžii Shimano. 12-rýchlostné radenie je zložené z komponentov prehadzovačky XT s SGS ramienkom a páčok SLX. Z poslednej spomínanej sady je aj kazeta s rozsahom 10 - 51T.

Prevodový systém dotvárajú kľuky FSA Gradient s 32-zubovým prevodníkom. S kazetou ich spája reťaz KMC X12 Silver/Black - čo je pekný detail zladenia komponentov so zvyškom bicykla.

Zadná stavba je vyrobená z hliníkovej zliatiny a má zdvih 150 mm. O jej pruženie a tlmenie sa stará tlmič Fox Float X Performance.

Kontaktné elementy jazdca s bicyklom, teda gripy a sedlovka, pochádzajú od samotného výrobcu.

Môžete si pozrieť aj video s detailnými zábermi na zložený bike:

Bicykel Marin je vhodný do bikeparkov a na tie najťažšie traily. S ním sa nemusíte báť skokov, umelých ani prírodných prekážok. Nájdete ho za cenu 4 399 € v našom MTBIKER eshope. Ak nemáme aktuálne tvoju veľkosť, môžeš si ju pridať do wishlistu.

Využi služby MTBIKER centra - Bikefitting a doručenie bicykla

V MTBIKER centre Hrádok a v MTBIKER Bratislava máme profesionálne vybavenie pre nastavovanie a optimalizáciu posedu s názvom Bikefitting. Ide o službu, ktorá na základe individuálnych fyziologických daností každého jazdca určí správne nastavenie posedu. V prípade, že sa rozhodneš využiť túto službu, detailné informácie o spôsobe objednania, druhoch merania, cenách a zľavách až do výšky 100 % nájdeš v sekcii Bikefitting na tomto odkaze.

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v predajniach, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v showroome v Bratislave alebo v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma. Pri cene bicykla nad 1 000 € môžeš využiť možnosť nášho bezplatného doručenia k tebe domov. Viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze.

Z hľadiska aktuálnej situácie si dovozca vyhradzuje právo meniť špecifikácie jednotlivých bicyklov na základe aktuálnej dostupnosti komponentov. Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.
Zdroj fotografií: archív redakcie MTBIKER
redakcia

Unboxing: Marin Wildcat Trail 1 - ideálny spoločník pre ženy

Kalifornský výrobca Marin má vo svojom portfóliu rôzne modely bicyklov, či už pre mužov, deti, pretekárov a tiež aj pre ženy. V tomto unboxingu sa bližšie pozrieme na Marin Wildcat Trail.
Unboxing: Marin Rift Zone Carbon 1 – poctivý hltač trailov

Kalifornskú značku Marin zrejme nemusíme predstavovať. Jazdcov vie vybaviť bicyklami pre rôzne terény a práve Rift Zone je model, ktorý vás bude sprevádzať najradšej po trailoch.
Unboxing: Marin Headlands 1 – karbónový dobrodruh

Headlands je kopcovitá pobrežná časť Kalifornie, plná štrkových ciest, výhľadov na oceán aj na známy most Golden Gate. Tento karbónový gravel je poctou tomuto miestu.