Náradie na servis vždy poruke

Poznáme to každý – v strede lesa či cesty sa pritrafí defekt, roztrhne sa reťaz, musíme dotiahnuť uvoľnenú skrutku. Preto sa oplatí nosiť so sebou základné náradie.

CrankBrothers Multi - 15,99 €

CrankBrothers Multikľúč
Multikľúč je šikovná vec, dáva nám možnosť opraviť na bicykli hneď niekoľko porúch a nezaberá veľa miesta. CrankBrothers nám navyše dávajú na výber medzi 10, 17 alebo 19 funkciami. Všetky verzie spája telo z hliníkovej ocele, samotné náradie je zas vyhotovené z vysokopevnostnej ocele. Náradie je rôzne, od imbusových a torx kľúčov v kombinácii s plochým a krížovým skrutkovačom v základe až po centrovacie či stranové kľúče. Cena multikľúča je 19,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Lezyne Pocket Drive SET - 30,99 €

Lezyne Pocket Drive SET na defekty
Defekt je nepríjemná vec, no Lezyne Pocket Drive SET nám prináša riešenie, ako ho opraviť rýchlo a efektívne. Zahŕňa v sebe minipumpu Lezyne Drive, CO2 pumpičku Twin Speed, montpáky Lever Kit, 20-gramovú CO2 bombičku a velcro pásku, ktorá celý set prakticky uchytí o rám bicykla. Samotná pumpa Lezyne Drive je pri fúkaní veľmi efektívna a vďaka vrúbkovanej rukoväti a integrovanej hadičke ABS Flex sa s ňou pohodlne hustí. Cena setu je 50,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

BBB BMP-49 Easyroad - 30,99 €

BBB BMP-49 Easyroad pumpa
Pri cestnej cyklistike sa veľakrát kladie dôraz na hmotnosť a pumpa BBB BMP-49 Easyroad je toho príkladom. Telo je vyrobené z hliníkovej zliatiny a aj pri dĺžke 185 mm a nízkej hmotnosti dokáže koleso spoľahlivo nafúkať až na tlak 9 barov. Vďaka výsuvnej hadičke bude hustenie o niečo pohodlnejšie, hadička je kompatibilná s akýmkoľvek typom ventilu. Vyhýbať sa jej budú aj prípadné nečistoty, keďže je opatrená krytom. Cena pumpy je 33,99 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

CTM Gyver 11v1 - 11,99 €

CTM Gyver multikľúč
Kto nepozná Angusa MacGyvera, to je ten chlapík, čo dokázal spraviť z ničoho hocičo, čo potreboval. V rovnakom duchu sa nesie aj multikľúč z dielne slovenského výrobcu CTM. Nachádza sa na ňom široké spektrum nástrojov, ktoré môže cyklista na výjazde potrebovať a využiť – od imbusových kľúčov v siedmich veľkostiach cez krížový a plochý skrutkovač, torx T25, až po nitovač reťaze. Tento šikovný multikľúč stojí 11,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Force Pikado - 11,39 €

Force Pikado na opravu bezdušovej pneumatiky
Ani bezdušové pneumatiky nie sú úplne bezchybné a niekedy už ani tmel nedokáže dieru zaceliť. Ak to nechceme uhrať na tlačenie biku k najbližšiemu vlaku, oplatí sa so sebou nosiť sadu na opravu takýchto defektov. Force Pikado zahŕňa jemne vrúbkovanú čistiacu ihlu na vybrúsenie inkriminovaného miesta, prevliekaciu ihlu na zanesenie knotu do diery a finálne štyri knoty na opravu pneumatiky. Cena setu je 13,40 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Kellys Spike - 8,09 €

Kellys Spike nitovač
Roztrhnutá reťaz síce nebýva častý problém, no dokáže výjazd poriadne skomplikovať. Pre takéto prípady je tu nitovač Kellys Spike. Jeho základ tvorí telo s ABS polyetylénovou rukoväťou, ktorá je ergonomicky tvarovaná pre pohodlný a stabilný úchop. O roznitovanie, prípadne nitovanie sa stará dvojitý vymeniteľný hrot a pokrýva rôzne typy reťazí – HG, IG aj UG. Je kombinovaný s praktickou sponou, ktorá zaisťuje reťaz. Cena nitovača je 9,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Vortex Multi T-10 - 2,89 €

Vortex Multi T-10 multikľúč
Alfou a omegou pri servise sú kľúče, pričom je dobré mať poruke multikľúč, ktorý sa dá využiť nielen počas domáceho servisu, ale aj hodiť do vrecka počas výjazdov a vyriešiť tak poruchu v teréne. Nástroje multikľúča Multi T-10, upevnené na plastovom tele spevnenom sklenými vláknami, sú vyhotovené z kvalitnej chróm-vanádiovej ocele. Má desať funkcií – množstvo rôznych imbusových kľúčov, torxov a skrutkovačov. Jeho cena je 6,19 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Lezyne Torque Drive - 49,99 €

Lezyne Torque Drive momentový kľúč
Praktický momentový kľúč Lezyne Torque Drive v sebe kombinuje dizajn a funkčnosť – najmä vďaka drobným rozmerom a možnosti odňať rukoväť a všetko nosiť v drobnej taštičke. Ponúka možnosť utiahnuť skrutky v rozmedzí 2 – 10 Nm. V balení sa okrem samotného kľúča nachádza sada šiestich imbusových, troch torx, krížového a plochého nadstavca. Ku kľúču sa upínajú magnetom, preto nehrozí, že počas práce budú vypadávať. Cena tohto setu je 54,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Pre viacero užitočného náradia, ktoré sa ti zíde pre servis, môžeš navštíviť náš MTBIKER shop.
Zdroj fotografií: Archív redakcie

Náradie na servis doma aj v teréne PR článok

Náradie na servis doma aj v teréne

Či už plánuješ robiť servis bicykla doma, alebo neplánovane v teréne, polovicou úspechu je výbava. Tá rozhodne, či to bude hotové raz-dva, alebo „trápenka“ na niekoľko desiatok minút.
Výbava do náročných podmienok - bez problémov v snehu aj blate PR článok

Výbava do náročných podmienok - bez problémov v snehu aj blate

Počasie si z nás robí posledné týždne dobrý deň a zažívame bláznivé podmienky – sneh, dážď aj blato. Akú výbavu zvoliť do takéhoto počasia?
Kvalita, spoľahlivosť a dostupnosť - výber produktov PR článok

Kvalita, spoľahlivosť a dostupnosť - výber produktov

Pre mnohých z nás je cyklistika sezónnym koníčkom či alternatívnym spôsobom prepravy. Vtedy je údržba a servis hlavne o nižších výdavkoch. Čo by vás mohlo zaujať?