Mestské bicykle do kaviarne aj na nákup

Nie vždy je bicykel len „raketa“ zameraná na tvrdý tréning. Pri presúvaní sa po meste je dôraz kladený skôr na pohodlie a praktickosť.

Ghost Square Trekking Essential Ladies - 989 €

Dámsky model Square Trekking oproti pánskemu disponuje hornou rámovou rúrkou s väčším slopingom, čo umožňuje ľahšie nasadanie. Pohodlie na mestských cyklochodníkoch a občasných výletoch do prírody zaručuje odpružená vidlica, o bezpečnosť sa zas postarajú svetlá, ktoré sú poháňané nábojovým dynamom. Aby ho bolo možné použiť v každom prípade, nájdeme tu aj blatníky a praktický nosič. V duchu moderných trendov je kabeláž vedená interne. Jeho MOC je 1 099 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Ghost Square Trekking Essential Ladies

CTM Stamp - 549,99 €

CTM Stamp ponúka výborný pomer ceny a výbavy. Hliníkový rám je doplnený odpruženou vidlicou so zdvihom 63 mm. Nájdeme tu trojprevodník s masívnym krytom či už reťaze, alebo nohavíc cyklistu. Sklon predstavca a riadidiel je možné mierne korigovať. Problém nepredstavuje ani jazda v noci, keďže je bicykel vybavený svetlami a reflexnými pásikmi na bočniciach. Nechýba ani nosič či stojan na odparkovanie. Jeho MOC je 549 € a viac informácií nájdeš na stránke výrobcu.

CTM Stamp

Giant Revolt 2 - 1 369 €

Pre cyklistov, ktorí chcú nielen rýchle „presúvadlo“ po meste, ale obľubujú aj športovú gravel jazdu, je tu Revolt 2. Geometria ponúka pohodlnejší posed a nestratí sa v žiadnej mestskej, no hlavne „poľnej" disciplíne. Hliníkový rám je doplnený karbónovou vidlicou, navyšujúcou pohodlie. O pohon sa tu stará 9-rýchlostná Shimano Sora. Mechanické brzdy Tektro spoľahlivo poslúžia či už pri dobrzďovaní v kolóne, alebo aj pri jazde zvážnicami a lesom. Jeho MOC je 1 369 € a nájdeš ho na MTBIKER shope.

Giant Revolt 2

Kellys Physio 50 - 999 €

Physio 50 preberá množstvo technológií z cestných „rakiet“, no stále zostáva príjemne mestsky pohodlný. Hliníkový rám aj vidlica sú doplnené rovnými riadidlami a umožňujú tak uvoľnený posed a spoľahlivé ovládanie. Pohon aj v tomto prípade zabezpečuje Shimano Sora. Na správnom mestskom bicykli nesmú chýbať ani blatníky, ani praktický stojan. Pre okamžitý brzdný účinok tu nájdeme osadené hydraulické brzdy Shimano. MOC bicykla je 999 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Kellys Physio 50

Lapierre Trekking 3.0 - 819 €

Aby na cestách mestom nič „nedrncalo“, nájdeme na modeli Trekking 3.0 odpruženú vidlicu a rovnako tak aj veľmi pohodlné sedlo. Pre doladenie posedu je možné meniť výšku riadidiel pomocou predstavca. Šikovným detailom je nielen ochrana cyklistu pred fŕkajúcou vodou v podobe blatníkov, no rovnako aj ochrana reťaze nad reťazovou vzperou. Celok je doplnený dynamo svetlami a spoľahlivými kotúčovými brzdami. MOC bicykla je 819 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Lapierre Trekking 3.0

Marin Fairfax 3 - 779 €

Fairfax 3 dobre poslúži pri jazde mestom, no nestratí sa ani na poli či v lese. Je vystavaný na hliníkovom ráme, skombinovanom s karbónovou vidlicou pre lepšie tlmenie jemných vibrácií. Pohon zabezpečuje Shimano, ktoré je doplnené novátorom v tejto oblasti, microSHIFT-om. „Stopku“ nepredstavuje ani dážď, keďže hydraulické kotúčové brzdy sa nestratia v žiadnych podmienkach. Kabeláž je vedená interne, čím je docielený uhladený vzhľad. Jeho MOC je 1 049 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Marin Fairfax 3

Rock Machine Crossride Lady 300 - 649 €

Základom dámskeho krosového bicykla Crossride Lady 300 je hliníkový rám, doplnený odpruženou vidlicou. Zdvih 65 mm dovolí vydať sa s ním aj na rodinný výlet či za dobrodružstvom do lesa. Dvojprevodník v réžii Shimana a 8-rýchlostná kazeta nezradia v jazde po rovine ani v občasnom kopci. Bezpečnosť navyšujú reflexné pásiky na bočniciach plášťov a rovnako tak aj hydraulické brzdy. MOC bicykla je 719 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Rock Machine Crossride Lady 300

Tern Link B8 - 759 €

Tern Link je vynikajúcou voľbou nielen na presun po meste, ale aj na dochádzanie do práce. Po zložení nezaberá veľa miesta, a tak ho možno pohodlne prepravovať vlakom či v MHD. Jeho praktickosť ešte navyšuje zadný nosič na batožinu či blatníky. S jeho ôsmimi prevodmi je možné zdolať aj občasné jemné stúpania v obci. Predstavec je teleskopický, čo znamená, že si ho každý doladí podľa potreby. MOC bicykla je 759 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Tern Link B8
Viac bicyklov určených na jazdu mestom a nenáročné výjazdy mimo neho nájdeš na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: Archív redakcie

Mestské bicykle a elektrobicykle – pohodlne a štýlovo PR článok

Mestské bicykle a elektrobicykle – pohodlne a štýlovo

Nech už hľadáte dostupnosť, dizajn alebo len praktickosť, nabrať inšpiráciu môžete aj z nášho výberu klasických alebo elektrických bicyklov na jazdu nielen po meste.
Cestné bicykle do 3 000 € - prvé kilometre s radosťou PR článok

Cestné bicykle do 3 000 € - prvé kilometre s radosťou

Tritisíc eur je suma, za ktorú si už dokážeš zaobstarať naozaj slušný cestný bicykel. Aké modely stoja za zváženie?
Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu PR článok

Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu

Pohyb na dvoch kolesách je skvelá a zdravá aktivita spojená s dobrodružstvom. Prinášame výber dámskych bicyklov z našej ponuky pre rôzne kategórie.