Výbava na výjazdy - poteší aj pomôže

Odniesť, opraviť či doplniť energiu. Drobnosti, ktoré dokážu potešiť, dokonca v správny moment pomôcť alebo uľahčiť jazdu. To znie celkom dobre, čo poviete?

BBB Fuelpack - 34,99 €

BBB Fuelpack
Nosiť mobil vo vrecku, môže byť nielen nepohodlné, ale jeho strata veľkou komplikáciou. Dobrým riešením, je napríklad rámová brašna. Táto od výrobcu BBB má priesvitnú vrchnú časť, aby ste videli, či vám niekto počas jazdy volá, poprípade takto môžete sledovať navigáciu v mobile. Okrem toho obsahuje ďalšie vrecká a vychytávky na drobnosti. Dizajn dopĺňajú reflexné prvky. MOC produktu je 35,99 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.

CamelBak Podium Flow Belt - 54,99 €

CamelBak Podium Flow Belt
Ľadvinka je ozajstným univerzálnym doplnkom pre takmer každú športovú aktivitu. Podium Flow Belt s objemom 2,5 litra patrí medzi tie menšie, to však neuberá na kvalite jej vyhotovenia. Zvlášť vrecko pre cennosti alebo telefón, vnútorný organizér, či skvelo odvetraný pás a k tomu fľaša s objemom 0,62 l. Camelbak vyrába aj väčšie ľadvinky. Napríklad takúto sme testovali my. Táto 2,5 l má stanovenú MOC 49,99 € a nájdete ju v MTBIKER eshope.

Kellys KLS Radian - 17,89 €

Kellys KLS Radian
Aj náš slovenský výrobca Kellys má v ponuke brašne na hornú rámovú rúrku. Radian s objemom 0,6 l sa uchytáva pomocou dvoch suchých zipsov, jeden na hornú rámovú rúrku, druhý pod predstavec. To zabezpečí, že bude sedieť na väčšine rámov. Okrem toho je vyrobený z odolného nepremokavého nylonu, aby chránil svoj obsah. Celok dopĺňajú reflexné prvky. Maloobchodná cena tejto brašne je 17,89 €. Nájdete ju v MTBIKER eshope.

SKS Tom 18 - 24,99 €

SKS Tom 18
Multikľúč by mal byť vo výbave každého cyklistu. Na každom metri cesty či trate na vás čakajú rôzne nástrahy a spoľahnúť sa na svoju výbavu je na nezaplatenie. SKS Tom s 18 funkciami vás nenechá „v štichu“, či budete potrebovať zhodiť plášte, dotiahnuť skrutky rôznych veľkostí a typu, alebo nitovať reťaz, či otvarák na pivko v cieli. To všetko z kvalitných a trvácnych materiálov. MOC multikľúča je 25,99 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.

Rie:Sel Koloss - 14,99 €

Rie:Sel Koloss
Minimálne rozmery, atraktívny dizajn, odolnosť a pritom dostatočná ochrana pred striekajúcou vodou a blatom. Tak by sa dala zhrnúť funkčnosť takéhoto blatníka, ktorý sa uchytáva pomocou eska pások na mostík vidlice. Využijete ho na horských bicykloch so všetkými rozmermi kolies. Navyše, jeho funkciu oceníte aj v prípade montáže na zadnú stavbu, kde ochráni tlmič od nečistôt. MOC produktu je 14,99 € a nájdete ho v MTBIKER eshope.

Vortex Bugout - 9,99 €

Vortex Bugout
Takáto súprava, ktorá nezaberie veľa miesta, sa dá nosiť vo vrecku dresu, brašne či kapsičke. Nezaberie viac miesta ako napríklad pero. Obsahuje ihlu na vyčistenie diery v plášti, vidlicu na prevlečenie knôtu cez poškodené miesto a samotné knôty na zalepenie diery. V balení sa nachádzajú štyri, no v našom eshope nájdete aj ďalšie na doplnenie, keď ich miniete. Súpravu Vortex v kompaktnom balení nájdete za MOC 10,90 € v našom MTBIKER eshope.

Weldtite Jetvalve CO2 - 16,59 €

Weldtite Jetvalve CO2
Vychytávka hlavne pre pretekárov, ktorí hľadajú rýchle núdzové hustenie a dofúkanie kolies v teréne, či počas maratónu, alebo rýchlostnej skúšky v endure. Má univerzálnu hlavicu, ktorá sa hodí na všetky typy ventilov a bombičky sa dajú dokúpiť. Balenie obsahuje dve 16 g bombičky a držiak na sedlovku. Viac o tomto produkte sa dozviete zo skúseností nášho Imromana v redakčnom teste. MOC produktu je 16,59 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.

SiS Go - 1,20 €

SiS Go
Chytiť tzv. „hlaďák“ alebo náhly pokles hladiny cukru je ten najhorší pocit pri podávaní výkonu. Prevenciou v tomto prípade môže byť izotonický gél od výrobcu SiS, ktorý má na trhu s energetickými doplnkami stabilnú pozíciu. Výhodou je rýchla stráviteľnosť a okamžitý účinok. Vďaka svojmu zloženiu ho nie je potrebné zapíjať vodou. Na výber máte z piatich príchutí a maloobchodná cena za jeden kus je 1,80 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.

CTM Blok - 14,49 €

CTM Blok
Malá, ale užitočná, taška na mobilný telefón, ktorá sa umiestňuje hneď za predstavec na hornú rámovú rúrku. Disponuje vrchnou priesvitnou plochou, aby ste na svoj telefón videli, a dokonca ho viete aj cez ňu ovládať. Vystuženú konštrukciu dopĺňa vodoodolná povrchová úprava a reflexné logá. Objem 1 liter postačuje aj na menšie drobnosti, ako napríklad tyčinky. Priaznivá je aj MOC 14,49 €. Tašku nájdete v našom MTBIKER eshope.

Garmin Edge 540 - 379,90 €

Garmin Edge 540
Najpredávanejší cyklopočítač od Garmin novej generácie a v kompaktnom vyhotovení. Pokrokové meranie cyklistickej metriky zahŕňa napríklad aj počet a dĺžku skokov, flowmetriku, ktorá vás bude informovať o náročnosti a plynulosti jazdy. Vrchári zas ocenia sledovanie všetkých dôležitých parametrov stúpania. Potešia aj predinštalované mapy strednej a východnej Európy. MOC cyklopočítača je 399 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.

Viac zaujímavej a užitočnej výbavy nájdeš u nás na MTBIKER shope.

Výbava na výjazdy - hor sa za dobrodružstvom PR článok

Výbava na výjazdy - hor sa za dobrodružstvom

Každé správne dobrodružstvo však vyžaduje aj technickú prípravu. Čo by nemalo chýbať?
Náradie na servis doma aj v teréne PR článok

Náradie na servis doma aj v teréne

Či už plánuješ robiť servis bicykla doma, alebo neplánovane v teréne, polovicou úspechu je výbava. Tá rozhodne, či to bude hotové raz-dva, alebo „trápenka“ na niekoľko desiatok minút.
Výbava do náročných podmienok - bez problémov v snehu aj blate PR článok

Výbava do náročných podmienok - bez problémov v snehu aj blate

Počasie si z nás robí posledné týždne dobrý deň a zažívame bláznivé podmienky – sneh, dážď aj blato. Akú výbavu zvoliť do takéhoto počasia?