Detské bicykle – prvé skúsenosti, zážitky a zábava

Cyklistika je skvelou aktivitou, ktorá dokáže spojiť celú rodinu. Hľadáte bicykel pre svoje deti na výlety počas blížiacich sa prázdnin, alebo ako odmenu za vysvedčenie? Vyberajte u nás.

Kellys KIRU RACE - 149 €

Začneme kúskom pre tých úplne najmenších cyklistov. Odrážadlo Kiru od slovenského Kellysu sa môže popýšiť solídne nízkou hmotnosťou 4,1 kg, za čo vďačí magnéziovej zliatine, z ktorej je vyrobené. Estetiku konštrukcie vylepšuje absencia zvarov. Odvážny dizajn dopĺňajú praktické doplnky, ako sú stupačky na nohy či zadná brzda. Čo sa rozsahu sedlovky týka, dá sa spustiť až na hranicu 320 mm od zeme, takže naň môžu vysadnúť aj tie najmenšie detičky. Jeho MOC je 189 € a nájdete ho v troch farbách na MTBIKER shope.
Kellys KIRU RACE

Orbea LAUFEY 20 H20 - 829 €

Model Laufey je určený skúsenejším deťom, ktoré majú pretekárske ambície a rady prekonávajú samé seba a svojich rovesníkov. Nepíšeme to len tak zo srandy, bicykel je vybavený hydraulickými brzdami, odpruženou vzduchovou vidlicou s 80 mm zdvihu, alebo skvelým jednoprevodníkom s deviatimi prevodmi. Zaujímavým prvkom je aj teleskopická sedlovka pre malých milovníkov trailov so zdvihom 50 mm. Cena tohto športového modelu je okolo 830 € a viac informácií nájdete na stránke výrobcu.
Orbea LAUFEY 20 H20

Marin San Quentin 24 - 989 €

Táto terénna raketa od Marinu je určená pre nádejných pretekárov, ale aj pre zábavychtivých „drvičov“ trailov. Je vhodný na prvé klopenky, skoky a technické pasáže. Napomáhajú tomu hydraulické kotúčové brzdy Shimano a vzduchová predná vidlica so zdvihom 100 mm. Pohon zabezpečuje praktický jednoprevodník s deväťrýchlostnou microSHIFT Advent. Objemné plášte Vee Tires dodajú dostatočnú trakciu a zlepšia komfort jazdy v teréne. Odporúčaná cena bicykla je 1 099 € a nájdete ho na našom MTBIKER shope.
Marin San Quentin 24

Bungi Bungi Lite 14" - 407 €

Bicyklov so 14-palcovými kolesami nie je veľa a je to z dôvodu, že ide o akýsi prechod medzi odrážadlami a skutočnými „veľkáčskymi“ bicyklami. Vďaka prednej a zadnej V-čkovej brzde získajú deti správny návyk na bezpečné brzdenie na veľkých bicykloch neskôr. Väčšie kolesá majú o niečo lepšiu priechodnosť terénom, čo zvýši komfort jazdy. Ten ide ruka v ruke s nízkou hmotnosťou - iba 5,4 kg. Praktické a bezpečné je tiež použitie remeňa namiesto reťaze. Odporúčaná cena je 479 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.
Bungi Bungi Lite 14

Woom 4 OFF 20 - 909 €

Ďalší terénny špeciál pre najmenších budúcich šampiónov v horskej cyklistike. Rám je navrhnutý tak, aby hravo prekonal všetky nástrahy terénu a jazda sa stala dobrodružstvom. K zvýšenému pohodliu prispievajú objemné plášte a karbónová pevná vidlica. Tá okrem pohlcovania vibrácií znižuje aj celkovú hmotnosť pod 8 kg. Deväť prevodov dopĺňajú hydraulické brzdy Promax. Budúci cyklista si môže vybrať medzi medenou a čiernou farbou. MOC tohto horského bicykla je 909 €. Nájdete ho v MTBIKER eshope.
woom 4 OFF 20

Rock Machine Thunder 27.5 VB - 494 €

Rám z hliníkovej zliatiny je tvarovaný podľa detskej anatómie, aby mohol mladý cyklista čo najlepšie manipulovať s bicyklom v teréne aj na cyklotrasách. Vďaka pevnej vidlici je hmotnosť zredukovaná na hodnotu okolo 10,5 kg. Absenciu odpruženia do istej miery nahradia veľké 27,5” kolesá, ktoré majú skvelú priechodnosť terénom, no zároveň sú obratnejšie ako 29-palcové. Prevodový systém je kombináciou komponentov Shimano, ktorý nám dokopy dáva deväť prevodov. MOC bicykla je 549 €, viac informácií v MTBIKER eshope.
Rock Machine Thunder 27.5 VB

Beany Zero 26 - 549 €

Ak má váš junior rád rýchlosť a nechýba mu súťaživosť, práve tento bicykel by mohol byť ten pravý pre jeho prvé zápolenia s kamarátmi, víťazstvá na lokálnych podujatiach aj na dobrodružné jazdy s rodičmi. Je vybavený univerzálnym prevodovým systémom 1x9, kombinovaným z komponentov Shimano a microSHIFT. Kolesá s priemerom 26” dodajú potrebnú stabilitu, V-čkové brzdy zas pomôžu bezpečne zastaviť po prechode cieľovej čiary. Na výber je až päť farebných variantov, majú MOC 549 € a nájdete ich v MTBIKER shope.
Beany Zero 26

GHOST Riot Youth Pro 27.5 - 1 879 €

A čo tak vyraziť s vaším juniorom na traily alebo do bikeparku? Prekonať spolu prvé rockgardeny a korene, zabaviť sa, kto ďalej doskočí či lepšie prereže klopenú zákrutu? Jasné, že to chce aj poriadny bicykel. Napríklad Riot Youth Pro od nemeckého GHOSTu. Celoodpružený bike pracuje so zdvihmi 130 mm vpredu aj vzadu, doplnený je 27,5” kolesami, dvanásťrýchlostným systémom SRAM Eagle a hydraulickými brzdami Shimano. Jeho odporúčaná cena je 2 049 € a viac informácií nájdete na našom MTBIKER eshope.
GHOST Riot Youth Pro 27.5
Viac detských bicyklov a odrážadiel pre každý vek dieťaťa nájdete na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: archív redakcie

Detské bicykle - a športovať bude celá rodina PR článok

Detské bicykle - a športovať bude celá rodina

Blížia sa prázdniny a s nimi aj dobrodružstvá na dvoch kolesách. Či to bude len po sídlisku, či výlet s rodinou, alebo prvé jazdy na odrážadle, u nás si vyberiete.
Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu PR článok

Dámske bicykle do 2 500 € - na cestu aj do terénu

Pohyb na dvoch kolesách je skvelá a zdravá aktivita spojená s dobrodružstvom. Prinášame výber dámskych bicyklov z našej ponuky pre rôzne kategórie.
Detské bicykle - ako zažiť radosť už v útlom veku PR článok

Detské bicykle - ako zažiť radosť už v útlom veku

Na to, aby človek začal s cyklistikou, nie je nikdy príliš neskoro. No na druhej strane ani skoro, veď vybrať sa dá zo širokej ponuky bicyklov rôznych typov.