Šarišský Cyklomaratón 2010

Pozvánka a propozície Šarišského Cyklomaratónu 2010, ktorý sa uskutoční už túto sobotu v Sabinove.

Zdravím všetkých známych aj neznámych bikerov , priateľov zo série cyklo maratónov na Slovensku , z Čiech aj Poľska. Za tých niekoľko rokov ( ani sa mi veriť nechce ale už to bude mozno aj 15 rokov ) čo som sa objavil v rôznych kútoch nášh...o pekného Slovenska na cyklo podujatiach , som často krát hodnotil v myšlienkach a aj v rozhovoroch trate. Raz sa mi zdali málo atraktívne , raz zle označené, raz som sa vytešoval nad ich technickosťou , prostredím .... Po štarte , keď mam ešte síl a deň predtým sa "nepijakovalo" /aj to sa stane takým špičkovým športovcom ako sme my " title=" / sa mi všetky zdajú nádherné, v duchu chválim autora trate , počasie a vytešujem sa, ako mi nôžky šlapú . Ako vśak síl ubúda , trať je na riť Paľovu , autora posielam do horúcich pekiel , slnko je horúca guľa ktorá sa za Boha nechce skryť a všetci "blbci" okolo mňa si točia pedálmi ako keby sa nič nedialo. Cieľ , ak som tam dorazil , však všetko obracia na tú správnu stranu. Po prvých dúškoch piva píšem oslavné ódy na pretek . Na všetko zĺé sa rýchlo zabúda , už nevadí že nás defekt obral o niekoľko dní života a že na tele máme nejakú tu modrinku. Čarovný prútik prechodu cieľom dáva pokyn na uvoľnenie, oddych , pivečko , guľášik či niečo iné pod zub. Som veľmi rád že tieto podujatia pokračujú , som rád že existujú nadšenci čo tieto akcie organizujú , som rád že som týmto spôsobom videl mnoho častí Slovenska kde by som sa asi nikdy ani nedostal.

A je to tu . Sme veľmi blízko situácie , keď jedno z týchto podujatí sa dostáva do regiónu miesta kde žijem , do Sabinova. Myšlienku urobiť pretek tu, pomaly ale isto pretavuje do reality Slavo Perdík. Tí čo nás poznáte , viete že nás spája aj toto cyklo priateľstvo a zároveň aj naša vzájomná rivalita. Nebolo to až tak dávno / to mal Slavo trošičku menší pupok " title=" / naśa rivalita bola až taká ,že ak sme sa zbadali niekde pri občerstvovačke , na túto sme sa "vysrali" a aj keď hladní a vyčerpani, šliapali do pedálov aby jeden nebol horší ako ten druhý. Kŕče neboli podstatné , podstatné bolo dôjsť do cieĺa pred Slavom. Rozbitá hlava, zlomená noha , bike "na mraky" , nič z toho nebolo podstatné - najdôležitejšia úloha dňa bolo prísť do cieĺa pred ním. Toto malé víťazstvo medzi nami nás stále hecovalo . Dnes je situácia trochu iná / aj vďaka tomu pupku / - rivalita si povedala že už má dosť . Cyklo maratóny si užívame ďalej. Tento Sabinovský bude však takou menšou výnimkou . Nevravím že si ho nechceme užiť , to chceme, ale predovšetkým by sme si želali aby ste si ho užili Vy , naši športoví priatelia. Prídte a ochutnajte krásy Sabinova a okolia. Toto je výzva pre Vás a moja pozvánka na toto podujatie. Pred dvomi rokmi som poskytol rozhovor po prvom cyklo maratóne pod Spišským hradom / http://www.kralovskymaraton.sk/fotogaleria.html / . Robili si zo mńa žarty že som mediálna hviezda . Keď som minulý rok dorazil na štart druhého Kráľovského len tak tak / vďaka peknej policajtke čo mi naparila 40 ečkovú pokutu za prekročenie rýchlosti pred tunelom pod Braniskom / , na prezentácii sa ma pýtali že čo tak neskoro a źe bezo mňa to nemôže byť pretože som im urobil dobrú reklamu a aj štartovné som nakoniec nemusel platiť. Reklama hádam zabrala aj vďaka mne " title=" , na tomto preteku sme videli pred týždňom viac ako 500 pretekárov. Tak ma nenechajte v "štichu" , prídte aj do Sabinova , od Spiša ste tu už len za necelú polhodinku...... z druhej strany tunela policajti rýchlosť nemerajú " title=" .

Neveril som že Slavo tento pretek zorganizuje , viem že to nie je jednoduché . Pretek však bude a preto želám tomuto podujatiu veľa zdaru . Slavo , nech všetko ide tak ako si predstavuješ . Zároveň Ti prajem všetko dobré do budúcnosti, všetko naj k 50 - ke. Zdar Sabinovskému cyklomaratónu !!
Vlado Vavrek

Saris

Termín: Sobota – 4.9.2010
Ročník: Šarišský cyklomaratón 2010 – 6. ročník
Usporiadateľ: Mesto Sabinov, KST Sabinov, OZ Cyklomaratón, obce Uzovský Šalgov, Uzovské Pokľany, Renčišov, Lačnov
Miesto: areál kúpaliska Sabinov
Oblasť trasy: Šarišská vrchovina v blízkom okolí Sabinova podľa mapy a profilu: http://www.mtb-saris.eu/?page_id=24
Trasy: 1. maratón 70 km (2150 v.m.)
2. polmaratón 47 km (1200 v.m.)
3. hobby a rodiny 23 km (350 v.m.)
na jednom okruhu je 90% lesných a poľných trás a 10% asfaltu
Kategórie: MD - Muži od 19 do 39 rokov, dlhá trasa (maratón)
SD - Muži (seniori) od 40 do 49 rokov, dlhá trasa (maratón)
VD - Muži (veteráni) 50 a viac rokov, dlhá trasa (maratón)
ŽD - Ženy od 19 rokov, dlhá trasa (maratón)
KtK - Kadeti od 15 do 16 rokov, krátka trasa (polmaratón)
JrK - Juniori od 17 do 18 rokov, krátka trasa (polmaratón)
JaK - Juniorky-Kadetky od 15 do 18 rokov, krátka trasa (polmaratón)
MK - Muži od 19 do 39 rokov, krátka trasa (polmaratón)
SK - Muži (seniori) od 40 do 49 rokov, krátka trasa (polmaratón)
VK - Muži (veteráni) od 50 do 59 rokov, krátka trasa (polmaratón)
W2K - Muži (weteráni) nad 60 rokov, krátka trasa (polmaratón)
ZK - Ženy od 19 do 39 rokov, krátka trasa (polmaratón)
DK - Ženy (dámy) od 40 do 49 rokov, krátka trasa (polmaratón)
LK - Ženy (Lady) nad 50 rokov, krátka trasa (polmaratón).
RO - Rodiny (dospelý nad 18 r. a dieťa do 15 r).
H - Hobby (od 15 r. – podpis zák. zástupcu!).
— POZOR — zmena
Prezentácia: 4.9.2010 – od 07:00 hodín do 30 minút pred štartom kategórie
prihlásenie po tomto čase nebude možné
Štart: maratón – 09:00
1/2 maratón – 10:30
hobby – 10:30
Uzávera trate: v 13:00 bude uzatvorený okruh, pretekár ktorý neprejde cielom do tohto času nebude vpustený do posledného okruhu!
Vyhlásenie výsledkov: do 1 hodiny po dojazde posledného pretekára (približne v 18:00).
Občerstvenie: tri občerstvovacie stanice na okruhu:
1. - sedlo Kohút
2. - Renčišov Buče
3. - cieľ
Štartovné: 13,- €prihlásený a zaplatený do 27.08.2010
16,- € prihlásený a zaplatený do 02.09.2010
18,- € prihlásený do 3.9.2010 platba 4.9.2010
20,- € prihlásený a platený 4.9.2010
5,- € hobby trasa bez termínu
za termín úhrady sa považuje pripísanie finančnej čiastky na účet organizátora – nie termín prihlásenia sa!
30 minút pred štartom preteku sa už nieje možné prihlásiť – prosím o dodržanie tejto podmienky. Využite preto možnosti prihlásiť sa VOPRED online. Štartovné obsahuje štartovné číslo, občerstvenie na trati, jedlo a nápoj v cieli, drobný servis, organizačné a technické zabezpečenie na trase, hygiena a umývanie bycikla v cieli. Štartovné vraciame len po ospravedlnení sa do 30.8.2010 (storno poplatok 5,- €)! Stačí telefonicky alebo na o.bazant@stonline.sk. Pri neúčasti štartovné nevraciame.
Sťažnosti: Po zložení finančnej kaucie v hodnote 20,- € do 1 hodiny po vyhlásení výsledkov rozhodcovskému zboru
Úhrada: - prevodom alebo vkladom na účet číslo 0505427763/0900 (odporúčame)
- poštovou poukážkou na adresu organizátora (neodporúčame)
- v hotovosti v mieste preteku pri prezentácii
- pre účastníkov z PL platbu uhrádzajte cez K. Skotnickeho (http://www.cyklokarpaty.pl)
ako VS uvádzajte dátum narodenia v tvare DDMMRRRR (vzor 03021988 platí pre dátum 3.2.1988)" title="8); kópiu dokladu o zaplatení priložte k prihláške prípadne ju majte pre prípad nezrovnalosti pri prezentácii účastníci s trvalým pobytom mimo územia SR môžu zaplatiť pri prezentácii, výška štartovného závisí od termínu prihlásenia cez on-line systém na webe
Prihlášky: prihlášku mimo systém ON-LINE spolu s kópiou o zaplatení štartovného zašlite na adresu: Ing. Oldřich Bažant, Kollárova 51, 080 01 Prešov, SK
tel.:+421 (51) 7718172; mobil: +421 (905) 533752;
e-mail o.bazant@stonline.sk
kontrolu o prihlásení a zaplatení nájdete na PRIHLASOVANIE – ON LINE: http://cyklo.sao-tatry.sk/index.php?menu=2&l=sk&arok=2010
Ubytovanie: http://www.skidrienica.sk
Organizátor ubytovanie nezabezpečuje !
Informácie: na telefónnych číslach Ing. Perdík R. +421 (905) 940984; Ing. Bažant O. +421 (905) 533752; http://www.mtb-saris.eu
Podmienky účasti: - na maratónskej a polmaratónskej trati sa preteká podľa pravidieľ OZ Cyklomaratón (http://www.cyklomaraton.sk) a SZC
- podujatie sa uskutoční za každého počasia, v prípade nepriaznivých podmienok si usporiadateľ vyhradzuje právo na zmenu trasy a skrátenie trate
- počas preteku je povinné používanie cyklistickej prilby, za nedodržiavanie tohto opatrenia bude pretekár diskvalifikovaný
- preteky sa idú za plnej premávky!
- preteku sa zúčastňujete na vlastné nebezpečenstvo
- každý pretekár je povinný mať zo sebou doklady totožnosti a preukaz poistenca
- každý pretekár musí mať svoj bicykel v dobrom technickom stave
- každý pretekár na maratónskej a polmaratónskej trati vo veku od 15 do 18 rokov musí mať písomný súhlas jedného zo zákonných zástupcov
- doporučujeme lekársku prehliadku a individuálne poistenie
- usporiadateľ nezodpovedá pretekárovi za škody vzniknuté nedodržaním pravidiel a predpisov, alebo zlým technickým stavom bicykla, alebo
podcenením svojich fyzických schopností
- každý pretekár je povinný dodržiavať pokyny usporiadateľov!