MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Novinky z dielne Rock Machine na rok 2021 PR článok

Novinky z dielne Rock Machine na rok 2021

Český výrobca Rock Machine už teraz odhaľuje svoju kolekciu na budúcu sezónu - nebude v nej chýbať bohatá nádielka modelov v rôznych formách spracovania - od klasických mestských až po enduro pretekárske kúsky.
Jazdenie v Kanade - čo mi „darovala“ korona

Tento rok sa mi podarilo dostať sa do kanadského Squamishu. Pôvodne kvôli štúdiu, no korona sa postarala o takmer dokonalé podmienky na nekonečné jazdenie.
Maziva do extrémnych podmienok PR článok

Maziva do extrémnych podmienok

Jesenné a samozrejme skoré zimné obdobie je časom, kedy sa neraz všetky živly prírody stretnú v boji proti pohodovému výjazdu. A základom "úspechu" je aj správny výber maziva.
Reportáž: 2. kolo Hornonitrianskej enduro série - znova na blate

Druhé kolo sa konalo posledný septembrový víkend vo Veľkej Lehôtke na miestnych trailoch. Znova, ako je zvykom, som tréning v sobotu nestíhal, na trailoch nikdy nejazdil, takže príprava prebehla presne podľa mojich predstáv.
V sychravom počasí komfortne – jesenné oblečenie Sportful

Rozdiel v teplotách v rámci dňa kolíše, občas už je mokro a aj keď svieti slnko, vietor vie byť pekne studený. Vďaka kúskom oblečenia od Sportful si jeseň napriek tomu užijete.
Video: Baník a Slalomka - náročné traily v Bratislave

Tentokrát sa bližšie pozrieme na druhú časť trailov Biely kríž v Bratislave, konkrétne na tie technicky náročnejšie.
Test: Canyon Exceed CFR Team – XCO raketa pre tých najnáročnejších

Koncom augusta predstavil výrobca Canyon novú verziu pretekárskeho stroja Exceed CFR team. S rámom o hmotnosti 835 gramov sa zaradil medzi najľahšie bicykle na okruhoch svetového pohára. Ako dopadol v teste?
Reportáž: VKT 24 h Kellys Bikepark Kálnica – Jožin z bažin

Vyskúšať 24 h som chcel už pekných pár rokov. Naposledy som mal zlomenú kľúčnu kosť, tento rok prišla „korona“. Nabudúce priletí ET mimozemšťan?
Tip na výlet: Muránska planina – oči, ktoré vidia krásu

Hoci sa nám leto už skončilo, netreba zúfať, snáď sa ešte dočkáme pokračovania babieho leta, čo sú tie najpríjemnejšie dni na jazdenie.
Reportáž: Škola jazdy a techniky v MTBIKER  –  čo všetko sme sa v roku 2020 naučili

Reportáž: Škola jazdy a techniky v MTBIKER – čo všetko sme sa v roku 2020 naučili

O tom, že trénovanie techniky na bicykli nie je vôbec jednoduchou záležitosťou, nemusíme vôbec diskutovať. Tak ako v minulom roku, tak aj tento rok ste sa mohli zlepšiť počas Školy jazdy v MTBIKER centre.
Test: Nová sada SRAM GX Eagle – rozsah na rozdávanie

Sada SRAM GX bola prelomová v tom, že dostala jednoprevodníky ku masám. Hoci sa to možno ani nezdá, aktuálna sada SRAM GX Eagle je už jej treťou generačnou obmenou.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - finálová bodka v Červenom Kláštore

Detská Tour štartovala ako jedno z prvých športových podujatí na Slovenku po uvoľnení opatrení tento rok v júni. A vyzerá to tak, že stihla svoje záverečné 6. kolo presne pred ďalšími obmedzeniami.