MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tradične vysoká priemerka

Začiatok septembra mávam obvykle vyhradený pre ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý mám podobne ako Horal na skok od Popradu.
Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák

Vymeňte hlavný ťah za krásnu cestu lesom a otvorte si možnosti k ďalším trasám v okolí Javorníkov a Beskýd.
Test: Lapierre Overvolt TR 5.5 - ukáž mu smer a viac nerieš

Lapierre vedel vždy robiť dobré bicykle a elektrika mu rovnako ide. Do testu som dostal Overvolt TR 5.5 a hneď, ako som ho vybral z krabice, spomenul som si na prvý ebike, ktorý som testoval.
Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta PR článok

Novinky svetových výrobcov bicyklov neustále prekonávajú doterajšie technologické a inžinierske výdobytky. Na tejto vlne sa nesie aj model Podium Carbon od Mondraker, ktorého rám váži len 775 gramov (veľ. M).
Video: CO2 systémy - časté chyby pri ich použití

Bombičky alebo aj CO2 systémy sa stávajú veľmi populárnou voľbou pre svoju rýchlosť a malé rozmery. Ale rovnako vedia aj pokaziť výjazd...
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi

Tohtoročná koronavírusom poznačená sezóna je momentálne v plnom prúde. Uplynulý víkend si bolo z čoho v maratónskom kalendári vyberať a ten kto vsadil na Istrofinal Snežnický MTB maratón, určite neoľutoval.
Tip na výlet: Juskova Voľa – cyklotrasy pre každého

Horný Zemplín je región, v ktorom bývam. Ale niektoré časti a cyklotrasy si prechádzam prvýkrát. Tak to bolo aj v prípade okolia obce Juskova Voľa.
Test: Prilba Uvex Access a okuliare Uvex Sportstyle 707 CV - nemecká kvalita a jednoduchosť

Výber prilby a okuliarov nie je vždy jednoduchý. Ak obľubujete čistý dizajn a kvalitu, Uvex má zaujímavú ponuku.
Video: Blizz INT TRL - novinka do skutočného terénu

Novým modelom v ponuke Rock Machine je hardtail, ktorý mieri do skutočného terénu a prináša niekoľko zaujímavých prvkov.
Reportáž: Kaktus Bike Stupava Trophy 2020 - tradičná letná naháňačka

Prvý septembrový víkend sa konalo v Stupave už tradičné podujatie, ktoré zmenilo svoj pôvodný termín, čo však neubralo na jeho kvalite.
Video: Používate rýchloupinák správne?

Aj taká pre niekoho banálna vec, ako je manipulácia s rýchloupinákom, dokáže mnohým začiatočníkom vyrobiť vrásky na čele.