Všetky články (4489 - 4512 z 4975 článkov)

Ako ďalej s jazdením v lese?

16.08.2007 3 052 28

... na bicykli po prijatí novely Zákona o lesoch? V spolupráci s advokátskou kanceláriou Legal Counsels s.r.o. sme sa pokúsili dať odpoveď na otázku, kadiaľ teda cyklisti môžu jazdiť, kedy by porušovali zákon a s akými dôsledkami.
PÁN NÁRAMKOV, alebo krejzi 2007

14.08.2007 643 12

Vždy som chcel dať Krejzi. Na druhej strane nikdy som nebol v žiadnom cykloklube, neviem čo je pravidelný tréning, intervalový tréning. Nedokážem ísť hore kopcom rýchlejšie keď treba. Nemám problém ani s technickým vybavením. Neriešim aké prezujem gumy. Akurát tak prednú za zadnú môžem vymeniť. Alebo, keď sa zoderú. Nasprejujem reťaz, prevody, vidlu a ide sa. Lenže krejzi nie je len tak. Tu nestačí ľahká taktika. To chce stratégiu...
Horal - fotogaléria

14.08.2007 561

V Latankovom reporte si môžete prečítať aj o tohtoročnom Horalovi. Na doplnenie, Katko prináša 184 fotografií z trate Horala. Aj z nich sa dá usúdiť, že Horal prechádzka ružovou záhradou nebol...
Od Pandy po Krejzy

14.08.2007 821 12

Vlani som sa snažil reportami naštartovať ostaných k písaniu. Dosiahol som opak. Čitateľ je náročný a mám pocit, že ak to nie je bombastické, pošliapu ťa. Tak radšej nikto nepíše. A tak je tu nejako pusto. Červo má teraz iné starosti a žije tu len fórum a bazár. Takže taký obyčajný report.
Propozície SP DH 2007 #3 - Vrátna

10.08.2007 408 2

Propozície 3.kola Slovenského pohára v zjazde. Toto podujatie sa pôjde cez víkend 25-26.8 v lyžiarskom stredisku Vrátna. Štvorkilometrová trať s prevýšením 750 metrov v rajóne Jura Jánošíka sľubuje zaujímavé preteky...
Tour de France za nami

31.07.2007 727

Španiel Alberto Contador z tímu Discovery Channel sa stal víťazom jedného z najkontroverznejších a zároveň i najvyrovnanejších ročníkov cyklistických pretekov Tour de France v histórii.
Cube Stereo – krátky testík

26.07.2007 1 285 7

Možno si niektorí z vás na tohtoročnom Súľovskom maratóne všimli krikľavo zeleno – bielo – zlatý full s nálepkou Cube. Išlo o nový, 2007 all-mountain model Stereo, ktorý som dostal na maratónsky krst v Súľove. Pokúsim sa o krátku recenziu tohto biku...
Ďalší šok na Tour - Rabobank stiahol žltého Rasmussena

26.07.2007 348 1

Škandály na cyklistickej Tour de France nekončia, na cyklistiku spadol ešte väčší dopingový tieň. So slávnymi pretekmi sa musí po Alexandrovi Vinokurovovi šokujúco rozlúčiť aj ďalší favorit, v žltom drese jazdiaci Dán Michael Rasmussen.
Podvodníci preč a chaos

25.07.2007 315 1

Alexander Vinokurov nepoužil žiadnu dopingovú metódu a spolu so svojím cyklistickým tímom Astana sa stal na 94. ročníku Tour de France obeťou krivého obvinenia. Taká je prvá reakcia kazašského pretekára, ktorého podľa utorkových správ na základe vzorky zo sobotnej časovky jednotlivcov usvedčili z použitia krvného dopingu formou transfúzie krvi obohatenej o kyslík.
Vinokurovov krvný doping, Astana odstupuje z Tour

25.07.2007 566

Kazašský cyklista tímu Astana Alexander Vinokurov neprešiel dopingovým testom po sobotňajšej 13. etape 94. ročníka Tour de France, ktorou bola časovka jednotlivcov v známom francúzskom meste Albi. Na svojej internetovej stránke o tom informuje francúzsky športový denník L´Equipe, oficiálne cyklistické zdroje mlčia, aj keď Astana už oznámila odchod z Tour.
Skončila sa Old Spice Afrika Expedícia

25.07.2007 487

Old Spice Afrika Expedícia – ktorej členovia sú športovci z východnej a strednej Európy – 11. marca vyrazila z Kapského mesta a 3. júla prišla do Alexandrie. Počas cesty prešli v smere juh-sever africký kontinent. Z extrémnych športovcov pozostávajúca skupina – pod vedením Pála Hídvégi-Üstösa – trávila posledné štyri mesiace a 12 500 kilometrov výstupom na vrch, behom, cyklistikou, túrami a kajakom.
SP DH Veľká Rača - fotogaléria

24.07.2007 1 018

Druhé kolo Slovenského pohára a Majstrák SR na Veľkej Rači prebehol za výborného počasia a za účasti 212 pretekárov... Priebeh pretekov bol OK a dopadlo to takto: Majstri: Polc (M), Laktiš (J), Mackovič (HF), Zlatoš (H), Drábik (MS), (Ženy - titul nebol udelený), Laššo (Žiaci). 130 fotiek
Old Spice Afrika Expedícia - report #6

24.07.2007 475

18. jún - jubilejný stý deň expedície
Počas sto dní sme spravili 11 204 kilometrov behom, na bicykli, kajakom a na presun sme využili aj kamión. 100 dní...
Novela zákona o lesoch - pokus o amatérsky právny výklad

18.07.2007 2 147 7

Priatelia,
v súvislosti s blížiacim sa / 1.9.2007. – keďže prezident zákon podpísal / nadobudnutím účinnosti právnej úpravy tzv. lesného zákona, som si dovolil amatérsku právnu analýzu súčasného stavu a skutočností očakávaných.
Keďže nemám rád aroganciu a postoj typu „čo mi môžu?“ a „chcem vidieť, kto ma chytí!“, považoval som za rozumné zorientovať sa v predpisoch, aby boli pohromade argumenty. Je dobre vedieť, čo si môžem dovoliť a akými predpismi sa „oháňať“.
Trať Majstrovstiev SR v maratóne

16.07.2007 422 18

Vlado Oprenčák: Dňa 8. 7. som mal možnosť robiť sprievodcu na trati Brutale skúseným borcom Miroslavovi Hulejovi, Milanovi Jánošíkovi, Igorovi Otiepkovi, Tomášovi Hauserovi a Miroslavovi Kováčikovi – víťazovi posledného ročníka a účastníka všetkých doterajších ročníkov za účelom najazdenia trate. Využil som ich súhlas a ochotu k vyjadreniu sa na naše otázky týkajúce sa blížiaceho podujatia, ktoré je zároveň aj vrcholom sezóny 2007 (Majstrovstvá SR v MTB maratóne).
Old Spice Afrika Expedícia - report #5

14.07.2007 519

... Dnešný deň môžem opäť prirovnať ku giga húsenkovej dráhe. Odchádzali sme z výšky 2 400 m, vyšli sme na 2 800 m, klesli sme na 1 065 m (tu sme prechádzali nad Modrým Nílom) a potom zase na výšku 2 400 m do mesta Debre Markos.
SP: Polc opäť 3., v aktuálnom rebríčku 2.

09.07.2007 500

Slovenský horský cyklista Filip Polc obsadil na piatych pretekoch Svetového pohára v rakúskom Schladmingu v disciplíne four cross 3. priečku a v aktuálnom poradí SP je už na druhom mieste.
Tour zažila fantastický úvod v Londýne

08.07.2007 495 1

Britský Londýn sa v sobotu popoludní zmenil na kúsok Francúzska, keď v meste na Temži začínala Tour de France. Atmosféra rovnaká ako v Paríži či v iných francúzskych mestách, jediný rozdiel bol v tom, že vo Francúzsku autá nejazdia vľavo. Pri trati prológu sa podľa prvých odhadov tiesnil jeden milión divákov, čo je pre organizátorov veľký úspech. + foto z Londýna
V 4. kole SP triumf Boudného a Števkovej

06.07.2007 502

Majstrom Slovenska v cross country v horskej cyklistike sa vo štvrtok v Kláštore pod Znievom stal pretekár klubu Dukla Trenčín Maroš Kováč. Ten v cieli predstihol Milana Barényiho (ŽP Šport Podbrezová), tretí dojazdil Patrik Kuril (Merida). Medzi ženami bola najrýchlejšia Janka Števková z CK MTB Dohňany, druhá skončila Ľubomíra Kalinová (Klimatex Pezinok), tretie miesto obsadila Katarína Uhláriková (ELK).
Tour de France 2007: pred štartom

05.07.2007 501

Štart 7. júla blízko Trafalgarského námestia v Londýne, tradičný cieľ 29. júla na Elyzejských poliach v Paríži, prológ a 20 etáp v celkovej dĺžke 3550 km, šesť etáp s horským profilom, 21 ťažkých kopcov, 11 rovinatých etáp, dve individuálne časovky, vrátane prológu 117 km jazdy proti chronometru, 3 horské závery, 2 voľné dni, chýbajúci vlaňajší víťaz Floyd Landis, chýbajúce štartové číslo jeden a opäť bez slovenského zastúpenia, no s viacerými favoritmi - to je stručná charakteristika 94. ročníka najťažších a najprestížnejších cyklistických pretekov na svete - Tour de France.
GEODIS ZVOLENSKÝ HORSKÝ CYKLOMARATÓNIK

04.07.2007 988

4. ročník

MAJSTROVSTVÁ SR V MTB MARATÓNE 2007

21. JÚL 2007

Slovenský pohár MTB maratónov

Súľovský Bikemaratón 2007 – report

02.07.2007 841 6

Ešte v marci som si povedal, že tento rok absolvujem aspoň jeden maratón a z termínových kritérii voľba padla na Súľovský Maratón. A hoci som išiel na požičanom biku, mal najazdených dokopy 50 km, zažil kruté búrky a dažde, ktoré sa prehnali Slovenskom dni pred maratónom, svoje rozhodnutie som neľutoval.
Beskidy MTB Trophy 2007

28.06.2007 897 5

Síce trochu oneskorene, ale predsa by som sa rád v tejto reportáži podelil o moje zážitky a skúsenosti z etapového závodu Beskidy MTB Trophy 2007, ktorý sa konal v dňoch 7. – 10. 6. 2007 v obci Istebna v malebnom prostredí poľských Beskýd, nedaľeko od slovenských hraníc.
Old Spice Afrika Expedícia - report #4

22.06.2007 1 341

Ďalšie famózne zážitky účastníkov Old Spice Africa Expedition sú tu pre vás. Širšie časové obdobie - od 30. marca do 22. mája prinieslo množstvo zážitkov, problémov a výziev. Jednou z nich bolo aj zdolanie najvyššej hory Afriky - Kilimandžára. Viac už v reporte