Všetky články (4489 - 4512 z 4762 článkov)

Pozvánka na GALAXY Zručský MTB maraton

09.04.2006 659

Zaškrtnutá sobota v kalendáři mi do očí tluče,
je to přece jasný, musím jet do Zruče!!!
Konec zimního lenošení, z postele se zvedám,
přihlášku na závod Galaxy Anlen série hledám.

Posázaví to je krásná krajina,
to převýšení v propozicích je asi nějaká kravina...
Preteky Paríž-Roubaix v réžii Švajčiara Cancellaru - DOPLNENÉ

09.04.2006 301 7

Švajčiarsky cyklista Fabian Cancellara sa stal víťazom 104. ročníka nedeľňajších pretekov Paríž-Roubaix. Pre dvadsaťpäťročného pretekára je to zatiaľ najväčšie víťazstvo v jeho kariére. "Na tento okamih som čakal veľmi, veľmi dlho. Je to už dlhý čas, odkedy na týchto pretekoch naposledy vyhral Švajčiar. Som nesmierne šťastný," povedal v cieli Cancellara, ktorý približne 18 kilometrov pred cieľovou páskou na velodróme v Roubaix "nasadil" k rozhodujúcemu trháku.
APACHE JESTŘEBÍ HORY 2006

07.04.2006 500

Již dvakrát se v podkrkonošské Úpici konal cyklistický festival Apache Jestřebí hory a jinak tomu nebude ani letos. Třetí ročník se uskuteční ve dnech 23. – 25. června a vězte, že se opět můžete těšit na pořádnou bajkovou pařbu.
Kolekcia bikov Mercedes Benz

06.04.2006 1 744 1

Chcete byť hviezdou na ceste či v teréne? ... Väčšina cyklistickej verejnosti si pri odpovedi na túto otázku spomenie na (niekedy možno) zanedbávaný tréning... Je tu ale aj iná možnosť! Siahnite po niektorom bicykli z Mercedes-Benz Bike Collection pre rok 2006.
SP: Števková na Curacau bodovala - DOPLNENÉ

02.04.2006 320 1

Slovenská reprezentantka v horskej cyklistike v disciplíne cross country Janka Števková bodovala v úvodných pretekoch Svetového pohára, ktoré sa uskutočnili v karibskej oblasti na ostrove Curacao. V premiére vo farbách nového tímu Max Cursor obsadila v pretekoch žien 26. priečku a do priebežného poradia SP si pripísala 54 bodov. Na víťaznú Nórku Gunn-Ritu Dahleovú stratila niečo viac ako dvanásť minút.
BBB Otvorenie XC sezóny až 22.4!

02.04.2006 634

Kvôli zlým poveternostným podmienkam (stále haldy snehu na trati) sa termín otvorenie XC sezóny presúva na 22.4. Konať sa bude tradične pri Turčianskych Tepliciach, všetko podstatné nájdete v tomto článku.
MA – KA – DO

29.03.2006 398

MA-lé KA-rpatské DO-brodružstvo na horských bicykloch. Základné pravidlá dobrodružstva:
Sú to orientačné preteky dvojíc - na horských bicykloch . Počas vopred zvoleného časového limitu – 2 hodiny R+D, 3 alebo 5 hodín ostatní, majú pretekári úlohu získať čo najvyšší počet bodov tak, že navštívia čo najviac kontrolných stanovíšť (KS), podľa možnosti s čo najvyšším bodovým ohodnotením...
Crosscountrystom začal boj o olympijské miestenky

29.03.2006 308

Svetová cyklistická únia (UCI) vynulovala k 1. januára svetový rebríček horských cyklistov v disciplíne cross country a už od začiatku roka sa tak získavajú body do olympijskej kvalifikácie, ktorá bude trvať dva roky. O účastníkoch olympiády v Aténach rozhodovalo poradie na základe ročného zúčtovania. Vzhľadom k olympiáde v Pekingu bude teda rozhodujúce poradie na konci budúceho roka.
Števková a Hanus na preteky Svetového pohára

27.03.2006 306 1

Dvojica slovenských horských cyklistov Janka Števková a Lukáš Hanus odcestovala na prvé kolo Svetového pohára v cross country, ktoré sa uskutoční v sobotu v karibskej oblasti na ostrove Curacao na Holandských Antilách. Števková sa medzi svetovou elitou predstaví po prvý raz vo farbách nového tímu Max Cursor a juniorský vicemajster Európy Hanus odcestoval spoločne so svojím tímom Merida, ktorého dres oblieka už druhú sezónu.
Majstrovstvá Európy v cyklotriale, Púchov

26.03.2006 911

Slovenský reprezentant Štefan Pčola sa stal v sobotu v Púchove premiérovým majstrom Európy v halovom cyklotriale. Tridsaťdvaročný Popradčan vyhral hlavné preteky kategórie Masters na 26-palcových horských bicykloch. Na jednotlivých sekciách nazbieral 10 trestných bodov. Darilo sa aj druhému slovenskému zástupcovi Jánovi Šidlíkovi z CK Záriečie, ktorý obsadil vo štvorčlennom finále s 13 bodmi 3. priečku.
Technika v plášťoch IRC

23.03.2006 609

Keďže ani plášte IRC nemajú zostavený plnohodnotný katalóg (niečo málo nájdete v katalógu Slovkolexu), preložil som popis technológii použitých pri výrobe pneumatík IRC. Takže, tu je...
Technika v plášťoch Continental

22.03.2006 1 587 1

Ako som spomínal v predošlom článku, firma Continental, výrobca kvalitných bikových i auto-moto pneumatík, neprodukuje slovenský katalóg svojich bikových produktov, a tak v tomto článku máte možnosť vidieť technológie použité pri výrobe Continental gúm
Gumy, gumky, gumičky (II.)

21.03.2006 1 532 6

Grip, pohodlie, valivý odpor, trvanlivosť, cena, hmotnosť – stručne sme si to objasnili, ale ako to uplatniť v praxi výberom tej správnej pneu? Jeden zo spôsobov je prebehnúť obchody, poobzerať sa, pýtať sa a potom sa rozhodnúť. Pohodlnejšie je urobiť tento prieskum na internete, poprípade z katalógov, či inzercie v špecializovaných časopisoch...
Gumy, gumky, gumičky (I.)

16.03.2006 2 199 3

Pneumatiky, vynález Johna Dunlopa z roku 1888, sú jedným z najdôležitejších prvkov bicykla. Aj keď ich cena je často zlomkom v porovnaní s odpruženou vidlicou alebo inými „vykričanými komponentmi“ ich konečná úloha v celkových jazdných vlastnostiach biku je veľmi dôležitá.
Prezentácia Slovkolexu 2006

12.03.2006 503 1

Minulý utorok sme boli pozvaní na prezentáciu firmy Slovkolex. Videli sme novinky 2006 od značiek ako FOX, FSA, Look, 661, Syncros a podobne. Mihi nafotil slušnú porciu snímok, ktoré nájdete v článku
XContest 2006 - Jasenská dolina - Foto Part 2

10.03.2006 266

V druhej časti sa konečne objavia na fotkách aj nejakí bikeri. Na fotkách sa objavia aj tváre Rada Žideka a Jara Katriňáka, ktorí mali v Jasenskej autogramiádu. Neviem či to bolo vrámci XContestu alebo nie, ale v každom prípade to odlákalo množstvo divákov z trate.
XContest 2006 - Jasenská dolina - Foto Part 1

10.03.2006 256 1

Minulý víkend sa v Jasenskej doline konal XContest 2006, na ktorom si medzi sebou pomerali sily Skikrosári, Snoubordkrosári a Bikeri. V článku nájdete prvú sadu fotiek z pretekov.
SCOTT Chřibská 50 MTB

03.03.2006 464 1

Už po čtvrté a opět jinak. Se spoustou novinek, které budou doufám ke spokojenosti účastníků vstupujeme 15.dubna 2006 do bikové závodní sezóny ve Chřibech.
SportPrague 2006 druhýkrát

03.03.2006 406

31 fotografií z výstavy SportPrague 2006 poslal aj Jube, tak prečo ich nezverejniť? Nech sa páči, bohatý mix zaujímavých noviniek z bikového sveta nájdete tu...
Shimano 2007 obrazom

02.03.2006 671 2

Ešte sa ani nezačala sezóna 2006 a Shimano už zverejnilo novinky pre rok 2007. Už teraz môžete vidieť novinky v Saint, Hone, LX, XT radách a čisto novú radu DXR pre BMX a Alfine pre fitness a city biky.
Nenechajme si zbúrať štadión

01.03.2006 432

SPOLOČNÉ VYHLÁSENIE ZA ZACHOVANIE
NÁRODNÉHO CYKLISTICKÉHO ŠTADIÓNA VLASTIMILA RUŽIČKU
PRE CYKLISTIKU A CYKLISTOV
Sport Prague 2006 obrazom

28.02.2006 321 4

Celkovo 74 fotiek z jednej z najznámejších bike výstav v Českej republike. Ikeď sa po minulé roky zdalo, že Sport Prague zanikne, ožíva a bolo možné vidieť zaujímavé novinky z domácej i zahraničnej bikovej kuchyne.
Gavenda cyklistom roka

28.02.2006 534

Prezidentom Slovenského zväzu cyklistiky (SZC) ostáva aj na ďalšie dvojročné obdobie Anton Tkáč. Na konferencii vyhlásili aj výsledky ankety o najlepšieho slovenského cyklistu roka 2005. Podľa očakávania sa na trón posadil cyklokrosár Róbert Gavenda zo ŠP Šport Podbrezová, ktorý sa stal v novembri 2005 juniorským majstrom Európy, vyhral Svetový pohár 2005/06 a získal striebro na svetovom šampionáte.
KoMiXové mesto Žilina

07.02.2006 765 11

Týmto článkom by som chcel zhodnotiť možnosti bikovania v Žiline , ktoré sú podla môjho názoru nedostatočné k veľkosti Žiliny.