Všetky články (25 - 48 z 5127 článkov)

Test: Lapierre Prorace SAT 629 – francúzska stíhačka útočiaca na komfort

27.10.2018 3 875 13

Bicyklov, ktoré riešia dilemu medzi fullom a HT-čkom je na trhu čím ďalej viac. V dnešnom teste sa na tento vývojový medzistupeň pozrieme optikou francúzskej značky Lapierre a jej modelom Prorace SAT 629.
Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

26.10.2018 2 677 12

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Reportáž: SPDH #5 Košútka - malý sveťák?

25.10.2018 3 145

Po odporúčaní kamarátov, že si mám na Košútku zobrať zjazďák, som neposlúchol. Objednal som Cushcore a sranda sa mohla začať.
Pinarello Crossista – stvorený do zimy a blata

24.10.2018 2 719 1

Talianska značka len nedávno predstavila nový gravel model a následne nato pustila do sveta niečo pre milovníkov zimy a blata – cyklokrosový špeciál.
Výživové doplnky pre športovcov a fyzicky aktívnych ľudí

24.10.2018 1 999

Každá fyzická aktivita naše telo istým spôsobom zaťažuje alebo opotrebováva. Na to, aby sme ju dokázali dlhodobo zvládať, je potrebné sa zamerať na správne fungovanie pohybového aparátu a celkovú imunitu.
Výkonné svetlá na jazdenie – vyrazte do noci

23.10.2018 4 491

Je rozdiel byť videný a vidieť. Niekoľko tipov na svetlá vám umožní užiť si jazdu aj mimo denného svetla, čo v nadchádzajúcom období rozhodne príde vhod.
Pinarello Grevil – na plný plyn bez ohľadu na povrch

22.10.2018 3 829 1

Segment gravel rozhodne nie je len o pomalom túlaní krajinou. Práve rýchlosť má Pinarello v krvi a prenáša ju aj do svojho nového modelu, ktorý môžete vziať takmer kamkoľvek.
Test: KNOG Oi LUXE – štýlový a elegantný pán zvonček

22.10.2018 3 269 22

Väčšina z nás má zvonček na bicykel zafixovaný ako niečo guľaté, pretŕčajúce do priestoru, čo by si na horský bicykel pravdepodobne nikdy nedali. Zvonček Oi je však presným opakom a štýlovou výnimkou.
Reportáž: Jesenné Bajkobranie 2018 – ukončenie enduro sezóny na Branisku

21.10.2018 2 877 14

V sobotu ráno mi budík zvoní o 5:45 a ja si v duchu nadávam, prečo mi to skoré vstávanie nestačí cez týždeň. Bajkobranie však buď nenávidíš, alebo miluješ a ja sa radím do druhej kategórie.
Louri Frame Strap - dajte zbohom batohu

20.10.2018 6 099 58

Už dlhšiu dobu sa pohrávam s myšlienkou jazdenia bez ruksaku na krátke výjazdy. Vždy ma však niečo odradí a tak som sa veľmi potešil, keď na test prišiel popruh od Louri. Aspoň nebudem mať už žiadne výhovorky a budem to musieť vyskúšať. Bude však stáť zato?
Tip na výlet: Beskydy - miesto stvorené pre bicykel

19.10.2018 4 032 5

Ak chcete zažiť poriadnu bikovačku, tak Beskydy sú ideálne miesto. Je tu veľa možností na poriadne výjazdy, kde si každý meter musíte doslova vybojovať. Tento náš dnešný bol ale na Beskydské pomery pohodička.
Test: Dainese AWA WIND JACKET - ľahučká vetrovka do jesenného nečasu

18.10.2018 2 592 5

Jazdenie v jesennom období sa obvykle nezaobíde bez citeľných výkyvov teploty, nepríjemného vetra alebo prehánok. Na takéto účely je ideálnym spoločníkom ľahká bunda, ktorú v prípade potreby vytasíte zo zadného vrecka dresu.
Reportáž: Šprintpolom, alebo záver sezóny ako z katalógu

17.10.2018 2 715 1

Sú tradície, ktoré zvyknem dodržiavať. Jednou z nich je aj môj každoročný záver pretekárskej sezóny v Stráňavách na Šprintpolome. A tento rok to bol veru záver ako z knihy o dokonalej jeseni.
Dámska výbava pre chladnejšie dni – objavte krásy jesene a zimy

16.10.2018 2 243

Prinášame niekoľko tipov na vhodnú výbavu, vďaka ktorej sa budete cítiť komfortne aj počas jesenných a tiež zimných mesiacov.
Simon Yates už istým víťazom UCI WorldTour, Peter Sagan na 2. mieste

16.10.2018 1 589

Britský cyklista Simon Yates (Mitchelton-Scott) je už istým víťazom prestížneho hodnotenia UCI WorldTour, kde sa rátajú výsledky z najväčších podujatí v sezóne.
Detské odrážadlá alebo športovanie hrou

15.10.2018 1 694

V dnešnej dobe plnej smartfónov, tabletov a sociálnych sietí je dobré viesť deti k pohybu a športu už od útleho veku. Veľmi k tomu môžu pomôcť tie správne “hračky”, ktoré z pohybu vonku urobia skvelú zábavu.
Sportful Fiandre – aj na jeseň komfortne

15.10.2018 2 303

Neustále sa meniace podmienky nie sú dôvod, aby ste zostali doma. Práve s tým vie výrazne pomôcť špeciálna kolekcia od značky Sportful, ktorá sa zrodila v náročných podmienkach severských klasík.
Rozhovor: Martin Kostelničák – stálica na slovenských tratiach

14.10.2018 4 477 16

Martin sa nedávno vrátil z majstrovstiev sveta v MTB maratóne. A tak sme ho museli vyspovedať. Ako sa mu darilo, ako sa mu preteky páčili, ale aj ako je spokojný s celou, už takmer uplynulou sezónou.
Castelli Idro 2 – absolútna ochrana pred počasím s revolučným Gore-Tex Shakedry

13.10.2018 4 226 3

Všetci tréningoví nadšenci, hltači kilometrov bez ohľadu na počasie a fanúšikovia high tech výbavy zbystrite pozornosť.
Tip na výlet: Od Tatier do Prahy

12.10.2018 2 587 2

Bikepacking začína byť u nás čoraz viac populárnejší, a tak by som sa chcel s vami podeliť o zážitky z našej tour Poprad-Praha.
Kellys predstavil prvý ebike na svete so Shimano motorom a 630Wh batériou

12.10.2018 9 986 19

Spraviť ebike neznamená len prilepiť k rámu batériu a pridať motor. Oveľa ďalej ale zašiel slovenský Kellys, kde novinky na sezónu 2019 posúvajú celkovú integráciu a jazdné vlastnosti opäť o krok ďalej. Zároveň ako prvému na svete sa mu podarilo spraviť ebike na Shimano motore, ktorý používa plne integrovanú batériu o kapacite 630Wh.
Reportáž: MTB Kráľ Šariša 2018 – pán troch hradov

11.10.2018 2 516 2

Ako už tradične, v prvú októbrovú sobotu sa na Šariši konal 4. ročník netradičných pretekov MTB Kráľ Šariša 2018.
Giant Revolt Advanced – nový  spoločník pre každý výjazd

11.10.2018 2 350

Športovejšia geometria než trekingové bicykle, ale vyšší komfort a priestupnosť terénom než cestné bicykle – to je gravel a na rok 2019 prináša Giant svoju novinku Revolt Advanced.
ShockWiz – keď odpruženie myslí

10.10.2018 2 535

Minule sme predstavili Fox LiveValve, ktorý dokáže na základe vonkajších podnetov regulovať odpruženie. Aj ShockWiz-u je možné prisúdiť prívlastok mysliaci, keďže vyhodnocuje na základe impulzov určité dôsledky.